AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

میزان مرگ و میر سیاهان آمریکایی از پنومونی کرونر جدید سه برابر سفیدپوستان است

شیوع نژادی کرون ویروس کرونا در این مرکز همچنان در ایالات متحده رو به وخامت است و آخرین اطلاعات نشان می دهد که احتمالاً آفریقایی آمریکایی ها سه برابر سفیدپوستان در اثر بیماری می میرند.


داده های جدید توسط آزمایشگاه تحقیقاتی apm غیر حزبی جمع آوری شده و روز چهارشنبه تحت عنوان "آزمایشگاه تحقیقات apm" منتشر شد. رنگ ویروس کرونا ویروس شواهد بیشتری در مورد میزان مرگ و میر در میان سیاه پوستان آمریکایی و سایر مناطق کشور ارائه می دهد.


در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آفریقایی-آمریکایی ها 50.3 در هر 100000 نفر است ، در مقایسه با سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7.


بیش از 20،000 آمریکایی آفریقایی تبار - حدود 1 از 2،000 آمریکایی سیاه پوست - بر اثر این بیماری می میرند.


در سطح ایالت های فردی ، آمار حتی بیشتر تکان دهنده است. دومین و آخرین نفر کانزاس است ، جایی که میزان مرگ ساکنان سیاهپوست هفت برابر سفیدپوستان است.


گیل فینی ، نماینده ایالت کانزاس به یک کانال تلویزیونی محلی گفت: "این فراخوانی برای اقدام فرماندار شهرستان ، ایالت و مقامات شهر ما است." KWCH 12 اخیراً.


در کشورهای دیگر ، خلیج فارس تقریباً شدید است. در واشنگتن ، پایتخت ایالات متحده ، میزان مرگ و میر بین سیاه پوستان و سفیدپوستان 5 برابر میشیگان و میسوری است و سه برابر نقاط اصلی بیماری - نیویورک ، ایلینوی و لوئیزیانا است.


با وجود شکاف آشکار ، دولت ترامپ در پاسخگویی به بحران کند عمل کرده است. UCHé Blackstock ، پزشک مراقبت های فوری و مدیر اجرایی سازمانی که عدالت را ارتقا می دهد ، گفت که واکنش دولت فدرال کم خون است.


بلکستوک گفت: "داده ها همچنان منعکس کننده این اختلافات است ، اما ما هنوز کاملاً از راهنمای دولت فدرال در مورد چگونگی کاهش این اختلافات برخوردار نیستیم. برنامه واقعی برای مقابله با آن وجود ندارد."


مقامات ارشد دولت ترامپ علت این اختلافات را علت زیاد بیماری های زمینه ای بهداشتی مانند دیابت ، فشار خون بالا و چاقی در میان سیاه پوستان می دانند. روز یکشنبه ، الکس آذر وزیر بهداشت (الکس آذر) به "مشخصات خطر بیشتری" اشاره کرد و به دلیل متهم کردن قربانیان ویروس مورد انتقاد قرار گرفت.


اگرچه بیماری های شایع یک عامل است ، اما شواهد بیشتری نشان می دهد که سیاه پوستان آمریکایی در دسترسی به تشخیص ، آزمایش و درمان آسیب دارند.


جمع آوری داده ها در مورد اختلاف نژادی در مرگ و میرها به دلیل عدم اقدام فدرال با مشکل روبرو می شود.علاوه بر این ، سرعت گزارش در بسیاری از ایالت ها کند است و در برخی موارد گزارشی وجود ندارد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، علی رغم تقاضای فزاینده برای اطلاعات اولیه ، فقط اولین مجموعه آمار مرگ و میر را بر اساس نژاد در این هفته تهیه کردند.


در غیاب داده های دولتی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی APM در این روزنه گام نهاده اند. این کشور اکنون از 40 ایالت آماری را جمع آوری می کند که تقریباً 90٪ از 92،128 مرگ در ایالات متحده را پوشش می دهد. هاپکینز


آندی اگبرت ، محقق ارشد در آزمایشگاه تحقیقاتی APM ، اظهار داشت که از اینکه به یک سازمان مستقل اجازه داده شده است آمار ملی را که باید از طرف دولت فدرال تهیه شود ، متعجب است. "انگیزه را حدس نمی زنم ، اما نمی توانم باور کنم که در اقتصاد مدرن ، ما یک روش قانونی و یکپارچه برای گزارش داده های دولتی نداریم. ما در بحبوحه این بحران بزرگ هستیم. داده ها مربوط به درک اینکه چه کسی رنج می برد و بهترین راه برای رنج بردن. "


ایالت های مونتانا ، نبراسکا ، یوتا ، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی هنوز نتوانستند اطلاعاتی در مورد مرگ گروه های قومی ارائه دهند.


در مراحل ابتدایی همه گیری ، اختلافات نژادی در تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده نسبتاً آشکار شد ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، که جوامع سیاه پوستان بیش از مناطق سفیدپوست ثروتمند آسیب دیدند. وقتی اولین مسابقه شهر نیویورک سقوط کرد ، تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در آوریل سال جاری نشان داد که میزان مرگ نیویورکی های لاتین و سیاه پوست ، به ویژه در بخش های خارجی مانند کوئینز و برانکس ، حداقل سفیدپوست و آسیایی است. دو برابر.


اداره بهداشت شهرستان داده های جدید این هفته را منتشر کرد که توسط وزارت بهداشت ایالات متحده بررسی شد. مطالعه نیویورک تایمز نشان داد که وقتی نرخ مرگ و میر با کد پستی رتبه بندی می شود ، 8 نفر از 10 برتر سیاه یا لاتین هستند.


با گسترش همه گیری ، برخی از ایالت ها ، از جمله میشیگان و نیویورک ، تشکیل گروه های کاری متخصص را برای مقابله با رنج های نامتناسب جامعه سیاه آغاز کرده اند. اما بلک استاک گفت که هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که دولت ترامپ پاسخ خود را در برابر این بحران افزایش دهد.


وی گفت: "در این مرحله ، باید فرض کنیم که عدم راهنمایی آشکار دولت فدرال ادامه خواهد یافت و ایالات باید این کار را برای خود انجام دهند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد