AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

لوری لایت فوت ، شهردار شیکاگو گفت: کورو ویروس برای آمریکایی های آفریقایی "روبرو این کشور" "مخرب" است -CBS News.

لوری لایت فوت ، شهردار واشنگتن و شیکاگو ، روز یکشنبه گفت که کورو ویروس ها یک جامعه سیاه "مخرب" هستند ، بخشی از آن به دلیل شرایط اساسی بهداشتی است که به طور نامتناسب بر روی افراد رنگی تأثیر می گذارد.


لایت فوت گفت: "تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار که به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند منحصر به شیکاگو نیست بلکه با تعداد کشته ها در شهرهای بزرگ سراسر کشور ارتباط نزدیکی دارد.


لایت فوت گفت: "ما فکر می کنیم جواب صحیح است ، زیرا افراد رنگی ، به خصوص افراد سیاه پوست ، چه دیابت ، بیماری قلبی ، بیماری دستگاه تنفسی فوقانی و مواردی که مدتهاست که در مورد آنها صحبت کرده ایم که مشکلی برای سیاه پوستان در شیکاگو نیست ، به دنبال خواهد داشت. شکاف امید به زندگی. "" این ویروس به بیماری های اساسی به شیوه ای کینه آمیز حمله می کند. "

متن کامل گفتگو: لری پابرهنه ، شهردار شیکاگو در نمایش "چهره ملی"

در شیکاگو ، 72٪ افرادی که به دلیل بیماری کرونا درگذشتند سیاه پوست بودند. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند.


لایت فوت گفت: "این جامعه ما را ویران می کند."


در پاسخ به بحران کروناویروس که کشور را ویران کرده است ، لایت فوت گفت که برای درک بهتر این بیماری کشنده ، باید این داده ها از جمله اطلاعات جمعیتی مورد بررسی قرار گیرند. وی گفت که در شیکاگو ، این شهر یک تیم واکنش سریع برای برابری نژادی ، متشکل از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، مقامات بهداشت عمومی و سایر ذینفعان مستقر کرده است.


رایت گفت: "ما کاملاً متعهد هستیم که توجه کافی به محلی داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که وارد آن جوامع با مرگ و میر بالا و میزان تست های مثبت خواهیم شد." مخاطب. "


وی گفت که این شهر همچنین در تلاش است تا شیوع اطلاعات غلط در مورد coronaviruses را برای رفع اطلاعات بهتر شهروندان در دست بگیرد.


اگرچه همه گیر کورو ویروس به طور موثری اقتصاد ایالات متحده را مسدود کرده است ، اما فرماندار به ساکنان دستور داده است که در خانه بمانند و دولت فدرال از آمریکایی ها خواست تا از کار در دفتر خودداری کنند.در صورت امکان رئیس جمهور ترامپ سیگنالی برای بازگشایی اقتصاد در اسرع وقت ارسال کرده است.

پیش از این روز یکشنبه ، دکتر آنتونی فود ، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی ، گفت که براساس چندین عامل ، اقتصاد ایالات متحده ممکن است تا ماه مه بازگردد. لایت فوت گفت که برای شروع بازگشت به شیکاگو به حالت عادی ، هرگونه شروع مجدد ابتدا بستگی به این دارد که آیا شیوع کروناویروس کنترل می شود یا خیر.


وی گفت: "ما نمی توانیم اقتصاد را باز کنیم مگر آنکه اطمینان حاصل کنیم که همه مراقبت های بهداشتی برقرار است." "این به معنی آزمایش گسترده و ردیابی مخاطب است. ما نه تنها باید صاف بودن منحنی را ببینیم بلکه انحنای آن را نیز مشاهده می کنیم."


در ایالات متحده ، بیش از 530،000 مورد تائید شده با کروناویروس وجود داشته است ، از جمله بیش از 19000 مورد در ایلینویز.