AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

ویروس کرونا ویروس: اپرا به سیاه پوستان آمریکایی از شیوع هشدار می دهد

اپرا وینفری ، ABC ، ​​به آمریکایی های آفریقایی تبار هشدار داد تا شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و گفت که این بیماری "مردم را با خود می برد".


وی گفت که این ویروس جامعه سیاهان را بسیار تحت تأثیر قرار داده است و "مردم اطلاعاتی در مورد خطرات ناقلین بدون علامت دریافت نمی کنند."



در ایالات متحده ، تعداد مرگ های ناشی از ویروس کرونا و بستری شدن در میان آفریقایی آمریکایی ها نامتناسب است.



ایالات متحده با 592،743 مورد و 25،239 مورد مرگ مرکز اپیدمی است.



داده های دولت ایالات متحده نشان می دهد که 33٪ از بیماران سیاه پوست هستند - اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها فقط 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند.



در شیکاگو ، تقریباً 70 درصد از افرادی که به دلیل ویروس کرونا مردند ، آفریقایی آمریکایی بودند ، در حالی که تنها 23 درصد از جمعیت سیاه پوست بودند.



وینفری گفت که پیام اولیه ویروس کرونا "با مخاطبان [ایالات متحده] به گونه ای که بتوانند آن را بشنوند تماس نگرفت."



چرا آفریقایی آمریکایی ها به شدت تحت تأثیر ویروس قرار می گیرند؟

"وقتی این اتفاق در ووهان افتاد ، ما فکر کردیم که آنجا" است ... ، و سپس من با آفریقایی آمریکایی ها در میلواکی صحبت کردم ، و مردم گفتند ، "ما در واشنگتن در مورد آن چیزی شنیدیم ، اما واشنگتن آنجا بود. فکر کن این هیچ ربطی به ما ندارد. "او به CBS News گفت.



وی افزود: برای "سیاه پوستان درک بیماری های موجود" مهم است که بیماری هایی مانند دیابت و آسم باعث حساسیت بیشتر آنها به ویروس می شود.



وینفری ، که سال گذشته از ذات الریه رنج می برد ، گفت که او همچنین به دلیل شرایط خود اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام می دهد - و به دلیل اینکه بسیاری از افراد ناقل علامت هستند.



وی افزود: ادریس البا ، بازیگر مصاحبه شده در مجموعه "سخنرانیهای اپرا در مورد پنومونی کرونر جدید" آزمایش ویروس مثبت بود اما هیچ علائمی نشان نداد.



وی گفت: "همه این افراد که ممکن است ناقل باشند."



چرا آمریکایی های آفریقایی تبار به خصوص توسط این ویروس آسیب دیده اند؟

جروم آدامز جراح گفته است که بسیاری از جوامع اقلیت با خطرات بالاتری روبرو هستند. زیرا به احتمال زیاد آنها از قبل مشکلات بهداشتی دارند یا در مشاغل کم درآمد کار می کنند و کار در خانه گزینه ای نیست.



حین بحث در مورد تأثیر ویروس کرونا در افراد رنگین پوست ، جراح ارشد استنشاق خود را نشان داد.

وینفری روز سه شنبه در مصاحبه ای با CBS گفت "فاصله اجتماعی در جوامع آفریقایی-آمریکایی بسیار دشوارتر است" ، زیرا بسیاری از مردم در خانواده های بزرگتر زندگی می کنند.



وی افزود که نابرابری اقتصادی - اقتصادی همچنین به این معنی است که آفریقایی آمریکایی ها به احتمال زیاد "در مناطقی با زباله های سمی زندگی می کنند" یا "در محیطی زندگی می کنند که به شما امکان نمی دهد بهترین خدمات درمانی (یا) بیمه را داشته باشید."





آفریقایی آمریکایی ها به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار می گیرند

33٪ از بستری شدگان آفریقایی آمریکایی بودند.



13٪ از جمعیت ایالات متحده آمریکایی آفریقایی تبار هستند



68٪ از مرگ و میرها در ویروس کرونا در شیکاگو آمریکایی های آفریقایی تبار هستند.



منبع: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، دپارتمان بهداشت عمومی شیکاگو.

همچنین برخی اطلاعات نادرست وجود دارد - از جمله شایعه دروغین مبنی بر اینکه افراد سیاه پوست نمی توانند به ویروس مبتلا شوند.



هفته گذشته ، مجیک جانسون ، ستاره سابق NBA به CNN گفت: "مردم در آنجا اطلاعاتی را منتشر می کنند که سیاه پوستان نمی توانند بدست آورند."



جانسون ، که اچ آی وی مثبت داشت ، گفت که این امر اطلاعات غلط در بحران ایدز را به او یادآوری می کند.



"سیاه پوستان فکر می کنند نمی توانند به اچ آی وی و ایدز آلوده شوند. این همان ویروس کرونا است. این به من یادآوری می کند که همه ما 30 سال پیش اشتباه کردیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد