AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

"تعداد زیادی از مردم مرده اند": رهبران از کنگره می خواهند تا برای محافظت از اقلیت های آسیب دیده از ویروس کرونا اقدام کند.

این بیماری همه گیر ویروس کرونا به طور نامتناسبی بر جوامع اقلیت که از ایالات متحده عبور می کنند تأثیر می گذارد.


Cdc هنوز تجزیه کامل موارد ویروس کرونا بر اساس نژاد و قومیت را نشان نداده است ، اما از ماه مه سال 2020. مطالعات نشان داده است که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شهرستانهایی که اکثریت سیاه پوست دارند ، بیشتر از سفیدپوستان است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستانهای دارای اکثریت سفیدپوست است. این شامل مناطق روستایی و شهری است.

کمیته راه و روش نمایندگان مجلس روز چهارشنبه برای حل این مسئله شنید و به رهبران این جوامع اجازه داد نگرانی های خود را بیان کنند.


دکتر جیمز هیلدرت ، رئیس و مدیر عامل دانشکده پزشکی مهاری ، گفت که کنگره برای اطمینان از کمک به اقلیت ها در برنامه محرک بعدی به "اقدامات فوری" نیاز دارد.


وی گفت: "افراد زیادی مرده اند." "وقتی اینجا می نشینیم ، در این لحظه ، افراد بیشتری می میرند ، آنها بیشتر از اینکه بازی کنند ، صحبت می کنند. اگر تأخیر کنیم ، فردا افراد بیشتری می میرند."

"ما باید مجهز باشیم"

دکتر هیلدرث تأسیس فدراسیون دانشکده های پزشکی سیاه (CBMS) را پیشنهاد کرد که متشکل از دانشکده پزشکی مهاری ، دانشکده پزشکی دانشگاه هوارد ، دانشکده پزشکی مورهاوس و دانشکده پزشکی چارلز آر درو است که همه اینها هستند از نظر تاریخی نهادهای سیاه پوست.


اقدامات ایجاد اعتماد به نفس ، آزمایش سریع و ردیابی تماس در جوامع اقلیت با درآمد پایین را افزایش و گسترش می دهد ، فاصله اجتماعی ایجاد می کند ، فرصت هایی را برای گروه های محروم فراهم می کند و به این جوامع کمک می کند تا برای موج دوم ویروس ها آماده شوند.


طبق داده های دفتر تحقیقات APM در واشنگتن دی سی و 40 ایالت که داده های ویروس کرونا را در مورد نژاد و قومیت ارائه داده اند ، میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در سیاه پوستان آمریکایی 2.4 برابر سفیدپوستان و 2.2 برابر آمریکایی های آسیایی و اسپانیایی تبار است. بار.

این اختلافات به ویژه در میشیگان ، کانزاس ، ویسکانسین و واشنگتن دی سی عمیق تر شده است.به ازای هر سفید پوستی که بر اثر پنومونی کرونر جدید از دنیا رفت ، 5 تا 7 سیاه پوست بر اثر پنومونی کرونر جدید جان خود را از دست دادند.


هیلدرث گفت: "بگذارید ما در این نبرد جایی داشته باشیم." "ما کاملاً آماده و آموزش دیده ایم. اما باید کاملاً مجهز باشیم. لطفاً ما را مسلح کنید."


هزینه طرح هیلدرت در 5 سال آینده 5 میلیارد دلار خواهد بود که وی آن را "بخش کمی از برنامه محرک کلی - 1٪ 1٪" توصیف می کند.


هیلدرت گفت: "این حمایت مالی برای تدوین و اجرای استراتژی مراقبت به وضوح بیان شده ما برای نجات آفریقایی آمریکایی ها و سایر زندگی های محروم ، استخدام و آموزش کارمندان برای انجام آموزش های بهداشتی در مورد امکان بهبود COVID-19 ضروری است. تهیه مالی حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر خانواده های اقلیت با منابع کافی برای سالم سازی و آمادگی بهتر آنها برای همه گیری های آینده


وی ادامه داد: بنابراین ، برنامه ما مزایایی فراتر از COVID-19 خواهد داشت و هزینه های پزشکی کلی کشور را کاهش می دهد.

به اقلیت ها خدمت کنید

هیلدرث گفت که مدارس پزشکی سیاه از "قانون مراقبت" مستثنی هستند ، بنابراین آنها و بیمارانشان "همچنان بار این اپیدمی و این رکود اقتصادی ویرانگر را به دوش می کشند."


وی گفت که با اقدامات اعتماد سازی ، این امر اطمینان حاصل می کند که نیروی کار متنوعی در زمینه پزشکی وجود دارد که می تواند به جوامع اقلیت خدمت کند.


وی گفت: "ما باید اعتراف کنیم که برای محافظت و درمان موفقیت آمیز آفریقایی آمریکایی ها و سایر افراد آسیب پذیر در معرض خطر در شهرهای گرم ، باید کارکنان آموزش دیده را استخدام کنیم ، آزمایش و ردیابی تماس را انجام دهیم ، و شامل برنامه های مراقبت شخصی و اجتماعی هدفمند باشیم. نیروهای اجتماعی که رفاه آنها را تحت تأثیر قرار داده و از بین می برند. "


"یک پاسخ واقعاً پایدار به کمبود کارگران مختلف پزشکی باید شامل استراتژی CARE ACT برای حمایت از دانشکده پزشکی HBCU باشد. اگر نتوانیم از خدمات کافی که می توانیم به کشور ارائه دهیم پشتیبانی کافی داشته باشیم ، رکود اقتصادی باعث ایجاد اعتماد خواهد شد. این اقدامات عواقب مالی ناگوار دارد. "



"نفوذ نامتناسب"

دولت ترامپ به دلیل دست زدن به ویروس کرونا و داده های آن در مورد نژاد و قومیت در موارد مثبت COVID-19 ، توسط قانونگذاران دموکرات مورد انتقاد قرار گرفته است.


به عنوان بخشی از "برنامه تضمین دستمزد" و "قانون افزایش بهداشت و درمان" ، کاخ سفید موظف است گزارشی در مورد آزمایش ویروس کرونا ارائه دهد ، از جمله "داده های موجود در مورد مشخصات دموگرافیک ، از جمله روش های نامشخص و طبقه بندی شده ، نژاد ، نژاد ، نژاد ، نژاد ، سن ، جنس ، منطقه جغرافیایی و سایر عوامل مرتبط برای افرادی که آزمایش COVID-19 را انجام داده اند و "اطلاعات مربوط به تعداد و میزان موارد ، تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از HIV".


مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، دکتر رابرت ردفیلد ، گزارشی چهار صفحه ای ارائه کرد که در آن تفاوت در تأثیر گروه های اقلیت توسط ویروس تأیید شده است ، اما هیچ داده جدید یا اصلی وجود ندارد. علاوه بر این ، لیست شش مورد مختلف با پیوند به داده های CDC ، داده ها را از نظر نژادی تفکیک نمی کند.

سناتور پتی موری (D-WA) با انتقاد از این گزارش ، آن را "یک پروژه تنبل ، چهار صفحه ای کپی و چسباندن" خواند و دولت ترامپ را ترجیح داد "از تأثیر نامتناسب این بحران بر جوامع رنگین پوست چشم پوشی کند." "


آزمایشگاه APM توانسته است برخی از این داده ها را محاسبه کند تا تفاوت های قومی را برجسته کند. در ناحیه کلمبیا و 40 ایالتی که در حال ردیابی است ، مشخص شد که از هر 1850 سیاه پوست 1 نفر (54.6 در هر 100000 نفر) مرد ؛ 1400 آمریکای لاتین (در هر 100000 نفر) 24.9 مرگ) .1 نفر در هر 4200 آسیایی (24.3) مرگ در هر 100000) در مقایسه ، از هر 4،400 سفیدپوست 1 نفر جان خود را از دست داد ، که معادل 22/7 مرگ در هر 100000 نفر است.


سامانتا آرتیگا ، مدیر برنامه سیاست گذاری تفاوت در بنیاد خانواده سزارس ، گفت: "آنچه که ما با ویروس کرونا دیده ایم این است که در واقع مجموعه ای از اختلافات بالقوه دیرینه ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، نتایج پزشکی و عوامل اجتماعی و اقتصادی جامعه. "قبلاً به من یاهو مالیز گفته شد.

آندره پری ، محقق در موسسه بروکینگ ، گفت که این را می توان ناشی از نابرابری ساختاری دانست.


وی گفت: "آنچه ما دریافتیم این است که هر کجا مشکلاتی از جمله کاهش ارزش مسکن ، فقر ، نرخ بالای اشغال و غیره وجود داشته باشد - این مناطق مناطقی هستند که مردم شما در آن آسیب پذیرتر هستند و این مناطق مناطق تاریک تری هستند. جای تعجب نیست "من قبلاً به یاهو فاینانس گفته شدم. شما مناطقی را دیده اید که ساکنان جنوب سیاه پوستان زندگی می کنند و مناطقی که فقر متمرکز است ، جایی که کمبود مسکن ارزان قیمت مردم را مجبور به زندگی در خانواده های نسلی یا خانواده هایی می کند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. این مناطق آسیب پذیر هستند. "

شمار کشته شدگان به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود تا رنگین پوستان را رها کنند

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر اشاره کرد که تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده نزدیک به 90،000 نفر است. سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده بسیار جمعیت متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "





وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی افراد کمتری نسبت به سایر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که "بار بیماری های همراه (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت) به طور جدی متناسب نیست و این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد. "


هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.


وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

ویروس کرونا ویروس آفریقایی تبار را با سرعتی نگران کننده می کشد

این ششمین داستان از این مجموعه است. صفحه وب امروز تأثیر پنومونی کرونر جدید را بر روی افراد آسیب پذیر بررسی می کند. این گزارش داستان های گذشته در مورد او را بی خانمان ، مهاجر بازداشت شده ، این فرد بدون سند ، ساکن خانه سالمندان و زندانی است.


به دلیل محدودیت داده های ملی ، ردیابی نتایج پنومونی تاج جدید توسط نژادها غیرممکن است و شهرداری های ایالتی و محلی شروع به انتشار داده های خود یکی یکی می کنند.


در لوئیزیانا ، آمریکایی های آفریقایی تبار 70٪ از مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید و 33٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. در میشیگان ، زنان 14٪ از جمعیت و 40٪ از تلفات را تشکیل می دهند. در شیکاگو ، آنها 56٪ از تلفات و 30٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. در نیویورک ، سیاهپوستان دو برابر سفیدپوستان در اثر ویروس کرونا می میرند.


بیماری های همزمانی مانند فشار خون بالا و دیابت مربوط به عوارض ذات الریه کرونر به ویژه تأثیر جدی بر جوامع سیاه پوستان دارد. با این حال ، سرعتی که پنومونی تاج جدید باعث از بین رفتن سیاه پوستان آمریکایی می شود بسیار تکان دهنده است. دلیل این امر نه تنها این بیماری های مشترک است ، بلکه همچنین به دلیل چندین دهه انزوای فضایی ، آزمایش های ناعادلانه و فرصت های درمانی و گزارش نتایج ویروس است. / داده های قومی در.


کامارا فیلیس جونز ، دکتر سابق انجمن بهداشت عمومی آمریکا گفت: "نژاد از نظر زیست شناختی تفاوتی ندارد. این شرایط زندگی ماست." "ما باید این مسئله را مدام بپذیریم."


اقدامات محافظتی کمتر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض


ایالت های عمدتاً سیاهپوست آمریکا سه برابر بیشتر و میزان مرگ و میر شش برابر در شهرستان های دارای اکثریت سفید پوست دارند.


بسیاری از این جوامع در مناطق فقیرنشین با تراکم مسکن بالا ، فرصت های آموزشی محدود و نرخ بیکاری بالا واقع شده اند. وضعیت اقتصادی و اجتماعی پایین و استقلال یک عامل خطر است که منجر به ضعف سلامتی می شود و برخی از افراد ساکن در این جوامع را مجبور به ترک خانه های خود و ورود به نیروی کار می کند.


جونز گفت ، آفریقایی-آمریکایی ها در مشاغل خط مقدم بیش از حد نمایانده می شوند ، دقیقاً مانند صنعت کمک های پزشکی پستی یا خانگی ، این امر منجر به بالاتر رفتن میزان مواجهه می شود.


در شهر نیویورک ، مرکز ملی ، 75 درصد کارگران خط مقدم مردم رنگین پوست هستند. .


جونز به خبرنگاران گفت: "مردم تازه فهمیده اند که این افراد بخشی از نیروی کار اساسی هستند و این افراد به طور نامتناسبی سیاه و قهوه ای هستند." صفحه اصلی امروز. "ما ماهیت اساسی این کار را رعایت نکردیم ، همانطور که تکنسین های تنفسی ، پرستار و پزشکان بیمارستان را به [تجهیزات محافظتی شخصی] مورد نیاز آنها مجهز نکردیم."


در یک کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید در تاریخ 10 آوریل ، جروم آمریکایی جروم آدامز (جروم آدامز ، MD) به افراد رنگین پوست گفت "سرعت خود را افزایش دهند و به جلوگیری از گسترش کمک کنند ، بنابراین ما می توانیم از آسیب پذیرترین افراد محافظت کنیم."


دکتر لارنس براون از انستیتوی سلامت جمعیت دانشگاه ویسکانسین-مدیسون (انستیتوی بهداشت جمعیت دانشگاه ویسکانسین-مدیسون) گفت که به افراد اجازه می دهد بار پاسخ COVID-19 را به دوش بکشند ، به شرط اینکه از مشارکت در اقدامات فاصله اجتماعی و از راه دور لذت ببرند. امتیاز کار در حالی که محیط آنها را نادیده می گیرید ، که نقش مهمی در تعیین انواع انتخاب آنها دارد.


براون به خبرنگاران گفت: "وقتی می گوییم" گروه های با خطر بالا "، ما نه تنها جمعیت را مشاهده می کنیم ، بلکه شرایط و شرایط بهداشتی مردم را نیز مشاهده می کنیم که این امر منعکس می کند." صفحه اصلی امروز. "ما وظیفه داریم مسئولیت شخصی را در متن فضا و تاریخ قرار دهیم."


میراث تفکیک فضایی


بار آمریکایی های آفریقایی تبار بار سنگین تری دارند. شیوع فشار خون بالا 40٪ بیشتر و میزان ابتلا به دیابت 60٪ بیشتر از سفیدپوستان آمریکایی است. این دو نفر مربوط به نتایج منفی پنومونی کرونر جدید هستند.


این امر تا حدی به این دلیل است که انزوای فضایی بسیاری از مردم را مجبور به ورود به مناطق مسکونی و دسترسی محدود به غذای سالم ، هوای پاک و فضای سبز می کند. این عوامل اجتماعی سلامت باعث نتایج نامطلوب COVID-19 در میان رنگین پوستان شده است.


جونز گفت: "وقتی آلوده شدیم ، بار زندگی در یک جامعه عاری از سرمایه گذاری بر دوش ما است."


براون گفت که در جایی که این گروههای محروم زندگی می کنند ، نتایج ذات الریه کرونر جدید را نمی توان از نتایج گزارش شده جدا کرد ، و این به معنای فضای طولانی مدت و انزوای شغلی است.


براون گفت که در منطقه شلبی ، تنسی ، این شرکت آزمایشاتی را در قسمت شرقی که بیشتر مراکز بهداشتی درمانی در آن قرار دارد انجام داد ، اما وضعیت برای اولین بار بهبود یافت. اما اکثر آمریکایی های آفریقایی تبار در این شهرستان در غرب این شهرستان زندگی می کنند و برای دستیابی به نتایج آزمون باید سفر بیشتری داشته باشند. هنگامی که داده های جمعیت COVID-19 منتشر شد ، این شکاف درک شد و آزمایشات بیشتری در مناطق کم برخوردار مستقر شد.


سیاست های جلوگیری از مجازات جمعیت سیاه پوستان


سیاهپوستان که آزمایش COVID-19 مثبت دارند نیز ممکن است هنگام مراجعه به درمان نتایج متفاوتی داشته باشند. جالب اینجاست که آمریکایی های آفریقایی تبار گزارش دادند که از ترس لیز خوردن از درمان اجتناب می کنند یا حتی وقتی به دنبال درمان می روند از آنها رویگردان می شوند.


به گفته جونیا هوول ، جامعه شناس دانشگاه پیتسبورگ که بیماران سیاه پوست را به مراقبت های پزشکی سوق می دهد ، مدت ها قبل از همه گیری بود.


هاول به خبرنگاران گفت: "در سیستم پزشکی هم تبعیض تاریخی و هم معاصر وجود دارد. این از کار و آپارتاید جدا نیست." وب سایت امروز.


با کمبود هواکش و تجهیزات حفاظت شخصی در بیمارستان ها ، بسیاری از ایالت ها و سازمان های حرفه ای شروع به ترخیص آنها کرده اند. هدف از راهنمای استانداردهای مراقبت از بحران کمک به پزشکان در توزیع تجهیزات برای بیماران نیازمند است و معمولاً براساس تعداد سالهای زندگی پس انداز شده توسط بیماران بالقوه است.


Jossie Carrera Tartak ، عضو کادر پزشکی در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون ، می گوید ، اما این الگوریتم ها ، اگر بار بیشتر بیماری های مزمن در جامعه آمریکایی آفریقایی را کنترل نکنند ، تعصبات ذاتی ایجاد می کنند.


تارتاک گفت: "اگر شما درمورد افرادی که رابطه مشترک دارند از نظر تخصیص منابع مجازات می شوید صحبت می کنید ، در واقع شما هنوز هم این افراد رنگارنگ را مجازات می کنید." صفحه امروز.


اقدامات مهار عادلانه را اعمال کنید


به منظور کاهش پیامدهای نامتناسب پنومونی کرونر جدید ، مقامات بهداشت عمومی باید با آزمایش و ردیابی تماس ها ، تعیین کنند که چه کسی در معرض خطر است و چه کسی در معرض پنومونی کرونر جدید قرار گرفته است.


لوئیزیانا ، اولین ایالتی که گزارش مرگ و میرهای نژادی را شروع کرد ، در 24 آوریل یک گروه ویژه برای عدالت و بهداشت تاسیس کرد. اخیراً برنامه های مشابهی برای کاهش فاصله در ارائه خدمات به اقلیت های نژادی / قومی اجرا شده است. در میشیگان ، ماساچوست و سایر ایالت ها ساخته شده است.


مداخلات بهداشتی عمومی باید اعضای این جوامع در معرض خطر را شامل شود تا بتوانند خود را با نیازهایشان سازگار کنند. یکی از اعضای مرکز خدمات بهداشتی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا ، مدیرعامل خدمات بهداشتی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا و لوئیس ربکا گی ، MD ، عضو گروه ویژه دولت آنا ، گفت.


به عنوان مثال ، هنگامی که کشور آزمون رانندگی را برای اولین بار آغاز کرد ، هنگامی که یک زن 90 ساله برای انجام آزمون یک مایل در گرما راه رفت ، این امر آشکار شد - این برای بسیاری از افراد کم درآمد که ماشین ندارند ، صادق است گی گفت ، غیرممکن است.


بنابراین ، کد پستی مقامات بهداشت عمومی منطقه ای است که بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 را دارد و آزمایش در آنجا انجام شده است.


جی به ما گفت: "ما روشهای موفقیت آمیز زیادی دیده ایم ، این روشها بیشتر مبتنی بر مکان هستند و نشان دهنده داده هایی است که مردم به آن نیاز دارند."


تدوین سیاست ها از جمله رهبران جامعه در مناطقی که بیشتر درگیر این ویروس هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود زیرا دولت ها شروع به بازگشایی مشاغل و اقدامات آرام برای ماندن در خانه می کنند.


فرماندار گرجستان برایان کمپ (R) به پیشبرد برنامه های خود برای بازگشایی مغازه های خال کوبی ، آرایشگاه ها و سالن های بولینگ ادامه می دهد. به عنوان مثال ، فصل انجمن ایالتی برای تبلیغ افراد رنگی (NAACP) با انتقاد از این تصمیم ، گفت این تصمیم غیر متناسب است افراد رنگین پوست را تحت تأثیر قرار می دهد. آخرین داده های CDC نشان می دهد که بیش از 80٪ ایالات COVID-19 در بیمارستان سیاه پوست هستند.


جونز گفت: انتشار اطلاعات نژادی / قومی و زمان بازگشایی ایالات نیز ممکن است باعث شود آفریقایی تبارهای آمریکایی که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته اند احساس کنند که در پاسخ به COVID-19 کاملاً مورد توجه قرار نگرفته اند. "برای ما ، این نشانه دیگری است ، شاید زندگی ما جدی گرفته نشود."


کمبود داده


جونز گفت که استقرار تعداد زیادی آزمایش مبتنی بر جمعیت و ردیابی تماس در روش های بهداشت عمومی به دولت ها امکان می دهد تا پیش بینی کنند که در چه مکان هایی باید منابع را تخصیص دهند ، در مواجهه با ویروس پیشرفت کنند و شیوع ویروس را کنترل کنند.


با این حال ، مداخله مبتنی بر شواهد تنها در صورت وجود داده هایی برای تهیه اطلاعات به آنها امکان پذیر است. مسئولان بهداشت عمومی باید بدانند که چه کسی بیشتر در معرض خطر است و کجا اقدامات مهار را به کار گیرد.


در 27 مارس ، قانونگذاران دموکرات از وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس هازارد ، مراکز کنترل بیماری و سایر آژانس های فدرال خواستند تا داده های نژادی / قومی را در مورد COVID-19 منتشر کنند. انجمن پزشکی آمریکا و شش سازمان حرفه ای دیگر نیز به صفوف پیوستند. نامه به آذر 8 آوریل.


تا هفته اول آوریل بود که CDC شروع به درج داده های نژاد / قومیت در هفته نامه مرگ و میر (MMWR) کرد.


براساس گزارشی در مورد اختلاف نژادی و ذات الریه تاج جدید که توسط کمیته سیاست و ارتباطات دموکراتیک (DPCC) در تاریخ 30 آوریل منتشر شد ، از 17 آوریل ، 75٪ از داده های CDC هنوز فاقد داده های نژادی هستند. تقریباً نیمی از ایالت های ایالات متحده هنوز اطلاعات دموگرافیک مربوط به مرگ را منتشر نکرده اند.


هاول گفت که دولت فدرال ممکن است داده های نژادی را پنهان کند ، بخشی از این امر ممکن است که داده ها سو mis تفسیر شده و برای حمایت از سیاست های نژادپرستانه استفاده شود. از طرف دیگر ، نگهداری داده ها می تواند به همان هدف دست یابد ، نابرابری موجود در سیستم ایالات متحده را آشکار کند.


هاول گفت: "این نوع نابرابری نژادی همیشه با ما است و بندرت به آن اهمیت می دهیم تا اینکه جلوی ما ظاهر شود و بعد می گوییم شرم آور است و سپس می پرسیم تقصیر کیست؟"


در گزارش DPCC ، قانون گذاران ضمن پیشرفت در آزمایشات بالینی ، اطمینان از دسترسی منصفانه به آزمایشات و واکسن ها را ارتقا دادند. نویسندگان این گزارش همچنین اظهار داشتند که قوانینی را وضع می کنند که سازمان های فدرال را ملزم به انتشار اطلاعات مربوط به جمعیت COVID-19 و ایجاد یک صندوق قهرمان برای افزایش دستمزد و حمایت از کارگران خط مقدم می کنند.


سناتور کامالا هریس (کالیفرنیا) در اوایل این هفته لایحه ای را معرفی کرد که برای رفع این خلا aها یک گروه ویژه ملی عدالت و سلامت را ایجاد می کند.


جونز گفت که این ویروس ممکن است از نابرابری در ایالات متحده استفاده کند ، اما تمایزی بین نژادها ایجاد نمی کند و اگر در آسیب پذیرترین افراد وجود نداشته باشد ، به تمام جوامع گسترش می یابد.


جونز گفت: "تعداد افراد سیاه پوستی که به دلیل ذات الریه کرونر جدید جان خود را از دست دادند ... خیلی سریع جمع می شود ، ما نمی توانیم آن را عادی کنیم و نمی توانیم آن را نادیده بگیریم." "این بارها و بارها اتفاق می افتد ، یک کشور بیدار می شود ، و سپس بازگشت به خواب انکار نژادپرستی که من آن را صدا می کنم. به عنوان یک کشور ، آنچه از پس ما بر نمی آید ، بازگشت به عقب است. "

طبق اخبار بلومبرگ ، پرونده Covid در ایالات متحده از اوایل دسامبر سال 2019 کشف شد.

طبق گفته یک شرکت ، بازرسان مواردی از عفونت ذات الریه کرونر جدید را در دسامبر 2019 در ایالات متحده کشف کردند. یاد بگیرید که چند هفته قبل از گزارش اولین موارد ابتلا به چین ، ویروس کرونا در سراسر جهان در حال شیوع است.


این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که بین 13 دسامبر و 17 ژانویه ، 106 مورد آلودگی در 7389 نمونه خون جمع آوری شده از 9 ایالت در ایالات متحده کشف شده است. این نمونه ها توسط صلیب سرخ آمریکا جمع آوری شده و برای کنترل و پیشگیری از بیماریها (برای کنترل و پیشگیری از بیماریها) برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس به ایالات متحده ارسال شده است.


در این گزارش آمده است: "یافته های این گزارش نشان می دهد که عفونت SARS-CoV-2 ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تأیید شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده رخ داده باشد."


گزارش های شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. در هفته های آینده پس از رشد سریع در سطح شهر ، این بیماری در سطح جهانی گسترش یافت و اولین مورد آمریکا در 19 ژانویه رخ داد.


اطلاعات افشا شده توسط محققان CDC در مقاله ، درک مردم را نسبت به ویروس کرونا در جهان زودتر از آنچه شناخته شده است ، عمیق تر می کند ، و ممکن است بحث در مورد منشا همه گیری را دوباره زنده کند.


این اولین بار نیست که شواهدی وجود دارد که احتمال دارد این ویروس قبل از سال 2020 در خارج از چین وجود داشته باشد یا افراد را آلوده کرده باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه پس از بستری شدن در بیمارستان با علائم شبیه آنفولانزا در اواخر دسامبر به ویروس آلوده شده است که این با آمار رسمی مغایرت دارد. اطلاعات رسمی نشان می دهد که ذات الریه تاج جدید در اواخر ژانویه از ووهان به چین بازگشت.


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که در اواسط دسامبر عفونت های جدا شده در غرب ایالات متحده رخ داده است. در اوایل ژانویه نیز آنتی بادی در سایر کشورها یافت شد تا زمانی که ویروس به این مکان ها سرایت کرد.


دانشمندان اشاره کردند که بعید است از این آنتی بادی ها برای مهار ویروس های مختلف کرونا استفاده شود ، زیرا مشخص شد 84 نمونه فعالیت منحصر به فردی برای خنثی سازی SARS-CoV-2 دارند.


آنها همچنین اشاره کردند که تعیین درجه عفونت در سطح ایالت یا کشور بر اساس نمونه ها غیرممکن است و همچنین نمی توان این موارد را انتقال محلی یا مربوط به سفر دانست.

میزان بالای مسمومیت با سرب در میان سیاه پوستان آمریکایی نشان دهنده نابرابری نژادی است

گزارش های اخیر حاکی از آن است که نسبت سیاهپوستان آمریکایی که از ویروس کرونا ویروس جدید می میرند بیشتر از سفیدپوستان است. برای محققان بهداشت عمومی در ایالات متحده ، چنین نتایج تعجب آور نیست. از حادثه آلودگی آب در فلینت ، میشیگان ، تا وقوع بیماری کرم قلاب در جوامع فقیر در آلاباما ، می توان دریافت که در مقایسه با سفیدپوستان آمریکایی ، احتمالاً آفریقایی آمریکایی ها در معرض خطرات زیست محیطی و شرایط بد بهداشتی قرار دارند.


مطالعه ای که اخیراً در مورد مسمومیت با سرب در کودکان انجام شد ، نتایج بد نژاد پرستی سیستمی را نشان داد. سرب یک فلز سمی برای بدن انسان مضر است مقدار کمی سرب در خون می تواند سلول های مغز را از بین ببرد. در این میان ، کودکان به ویژه به اثرات سمی سرب حساس هستند و سرب خون می تواند از رشد مغز کودکان پیش دبستانی جلوگیری کند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تخمین می زنند که حدود 2.5٪ از کودکان 0 تا 6 سال در ایالات متحده "بیش از حد سرب خون دارند".


مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی در فوریه سال جاری نشان داد که کودکان سیاه پوست آمریکایی که زیر خط فقر زندگی می کنند بیشتر از سفیدپوستان فقیر سطح سرب خون بیش از حد دارند. یا کودکان اسپانیایی تبار دو برابر بیشتر هستند. در این مطالعه از یک نمونه نمایشی از هزاران کودک 1 تا 5 ساله جمع آوری شده توسط CDC طی 11 سال استفاده شده است.

تهدیدهای بهداشتی که سیاه پوستان آمریکایی با آن روبرو هستند


از طریق داده های آماری ، حتی پس از سازگاری با عواملی مانند فقر ، سطح تحصیلات ، اینکه آیا افراد سیگاری در خانواده وجود دارد و یا سطح مسکن ، سیاه پوستان همچنان بیشتر از سایر اقوام با خطر مسمومیت با سرب مواجه هستند.


نویسنده مشترک گزارش و دانشمند مستقل کانزاس ، دنیز "درسیم" یتر گفت: "بسیاری از مردم تصور می کنند که کودکان سیاه پوست به دلیل نسبت بالاتری از فقر با تهدیدهای سلامتی بیشتری روبرو هستند. بله ، فقر در واقع یک مشکل است. ، اما در مقایسه با کودکان سیاه پوستی که آمریکایی هستند ، این اصلاً مشکلی نیست. "


نتایج این تحلیل سه ساله یتل را متعجب کرد. "من می دانم که وضعیت بد است ، اما من فکر می کنم نتیجه یک افزایش چشمگیر در آمار باشد ، نه دو برابر تا شش برابر. این تکان دهنده است."

این مطالعه همچنین به یک نتیجه گیری شگفت آور رسیده است: خطر سرب خون ناشی از عامل "سیاه بودن" بیشتر از زندگی در یک خانه قدیمی است. به عبارت دیگر ، کودکان سیاه پوستی که در خانه های ساخته شده بین سالهای 1950 و 1977 زندگی می کنند ، 6 برابر بیشتر از کودکان سفیدپوستی که در همان محیط زندگی می کنند ، بیش از حد سرب خون دارند.


دوره از 1950 تا 1977 دارای اهمیت مرجع مهمی است. ایالات متحده فقط محدودیت هایی را در مورد محتوای سرب رنگ در سال 1977 اعمال کرد. با این حال ، ایالات متحده به طور سیستماتیک رنگ سرب را از ساختمان های قدیمی حذف نکرده است. وزارت مسکن و شهرسازی تخمین می زند که کودکان در بیش از 3.6 میلیون خانه هنوز در معرض مسمومیت با سرب هستند.


یتل گفت: "اوضاع بسیار بد است ، و در حال بدتر شدن است. ممکن است گرد و غبار استشمام شود ، و کودک جسم را لمس می کند و سپس دهان را لمس می کند و گرد و غبار را می بلعد. (قبل از دهه 1950) اوضاع به قدری بد بود که کودک پس از اعزام به بیمارستان درگذشت زیرا غلظت خون آنها بسیار زیاد بود. "

خطاهای "سیاست کوری رنگ"


دیوید روزنر ، نویسنده مشترک جنگ سرب ، که در سال 2014 منتشر شد ، تاریخچه مسمومیت با سرب پس از جنگ را مرور کرد. وی گفت که نژادپرستی همیشه دلیل تحمل مسمومیت با سرب توسط مقامات بوده است. روزنر خاطرنشان کرد که انجمن صنایع سرب حتی می خواستند والدین سیاه پوست را مقصر بدانند که پس از جنگ فرزندان خود را به خوردن رنگ ترغیب کرده اند.


یتل امیدوار است با تحقیقات خود اثبات کند که خطرات پنهان نژادپرستی ساختاری و روشهای غربالگری بهداشت عمومی روابط عمومی که اثرات رنگ پوست را نادیده می گیرند ، فقط مشکل را تشدید می کند.


در حال حاضر ، آکادمی اطفال و سایر م institutionsسسات آمریکایی فقط غربالگری سرب خون را برای کودکانی که در خانه های قدیمی زندگی می کنند یا متعلق به برخی از سطوح اقتصادی هستند توصیه می کنند. یتل معتقد است که اگر مقامات مربوطه با عوامل نژادی روبرو نشوند ، قادر به حل مشکل تبعیض محلی نخواهند بود. "اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، واکنش دولت های محلی ، ایالتی و فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."


"اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، اقدامات دولت های محلی ، ایالتی و فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."