AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

این مطالعه نشان داد که جامعه سیاه پوست منجر به تعداد نامتناسب مرگ ناشی از COVID-19 در ایالات متحده می شود

شواهد جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است آفریقایی آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتر از سفیدپوستان یا سایر اقوام بر اثر ویروس کرونا ویران شوند.


طبق اداره سرشماری ایالات متحده ، سیاه پوستان آمریکایی 13.4٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما این مطالعه نشان داد که شهرستانهایی که جمعیت سیاهپوستی بیشتری دارند بیش از نیمی از کل موارد پنومونی کرونر جدید و تقریبا 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهد.

محققان در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد به این نتیجه رسیدند که نابرابری ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، احتمالاً علت این امر است.

تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه با سازمان غیرانتفاعی تحقیقات ایدز و مرکز نوآوری و دسترسی به واکسن سیاتل PATH همکاری کردند تا از طریق مقایسه در سطح شهرستانها ، موارد و مرگ ناشی از پنومونی کرونر جدید را تجزیه و تحلیل کنند. در بسیاری از مناطق ، داده های قومیت هنوز فاقد است ، و تجزیه و تحلیل آنها از اواسط آوریل استفاده می کند.

آنها شهرستانها را با نسبت نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که آفریقایی آمریکایی کمتری دارند مقایسه کردند. آنها گفتند که شهرستانهایی که جمعیت سیاهپوست بیشتری دارند 52٪ از تشخیص ویروس کرونا و 58٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند.

دانشمندان دانشکده بهداشت عمومی اموری رولینز ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز بلومبرگ ، مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی و انستیتوی حقوقی ملی و جهانی بهداشت O'Neill دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، نژادی ساختاری سوسیالیسم و ​​سایر عوامل باعث افزایش تشخیص و خطر مرگ COVID-19 در جوامع سیاه پوست شده است. "

جوامع آفریقایی آمریکایی و اسپانیایی تبار عامل ویروس کرونا هستند

عوامل ساختاری ، از جمله فرصت های مراقبت های بهداشتی ، تراکم خانواده ، بیکاری ، تبعیض عمومی و غیره ، دلایل این تفاوت ها است ، نه ویژگی های ذاتی جامعه سیاه پوستان یا عوامل فردی.

محققان موارد ویروس کرونا را در بیش از 3100 شهرستان بررسی کردند و در پایان ماه ژانویه تا اواسط آوریل درگذشتند. محققان دریافتند که نسبت شهرستانهای سیاه در جنوب بیشتر است. آمریکایی های آفریقایی تبار 13٪ تا بیش از 87٪ از کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.

این مطالعه خاطرنشان کرد: "تلفات ناشی از ذات الریه کرونر جدید در مناطق روستایی نامتناسب سیاه و شهرهای کوچک و شهرستانها بیشتر است."

مطالعات نشان داده است که از 13 آوریل ، 283،750 مورد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در یک شهرستان نامتناسب سیاه ، با مرگ 12،748 نفر ، در حالی که سایر شهرستانها 263،640 مورد ویروس کرونا و تلفات 8،886 نفر داشته اند.

نویسنده نتیجه گیری می کند: "این داده ها نشان می دهد که در مقایسه با سایر شهرستانها ، نسبت تشخیص و مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در شهرستانهای نامتناسب سیاه بسیار بیشتر است ، همچنین نسبت تشخیص دیابت ، مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و مرگ ناشی از بیماری عروق مغزی. بسیار "

میزان بالای مسمومیت با سرب در میان سیاه پوستان آمریکایی نشان دهنده نابرابری نژادی است

گزارش های اخیر حاکی از آن است که نسبت آمریکایی های سیاه پوست که از ویروس کرونا ویروس جدید می میرند از سفیدپوستان بیشتر است. برای محققان بهداشت عمومی در ایالات متحده ، چنین نتایج تعجب آور نیست. از حادثه آلودگی آب در فلینت ، میشیگان ، تا ظهور بیماری کرم قلاب در جوامع فقیر در آلاباما ، می توان دریافت که آفریقایی آمریکایی ها بیشتر از سفیدپوستان آمریکایی در معرض خطرات زیست محیطی و شرایط بد بهداشتی قرار دارند.


مطالعه اخیر در مورد مسمومیت با سرب در کودکان پیامدهای نژاد پرستی سیستمی را نشان داد. سرب یک فلز سمی است که برای بدن انسان مضر است مقدار کمی سرب در خون می تواند سلول های مغز را از بین ببرد. در این میان ، کودکان به ویژه به اثرات سمی سرب حساس هستند و سرب خون می تواند از رشد مغز کودکان پیش دبستانی جلوگیری کند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تخمین می زنند که حدود 2.5٪ از کودکان 0 تا 6 سال در ایالات متحده "سرب خون بیش از حد" دارند.


مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی در فوریه سال جاری نشان داد که کودکان سیاه پوست آمریکایی که زیر خط فقر زندگی می کنند بیشتر از سفیدپوستان فقیر سطح سرب خون بیش از حد دارند. یا بچه های اسپانیایی تبار دو برابر بالاتر هستند. در این تحقیق از یک نمونه نماینده هزاران کودک 1 تا 5 ساله که توسط CDC بیش از 11 سال جمع آوری شده استفاده شده است.


CDC با اشاره به اینکه در نوشتن گزارش شرکت نکرده است ، از اظهار نظر در مورد تحقیقات جدید خودداری کرد.

تهدیدهای بهداشتی که سیاه پوستان آمریکایی با آن روبرو هستند


از طریق داده های آماری ، حتی پس از تعدیل عواملی مانند فقر ، سطح تحصیلات ، اینکه آیا افراد سیگاری در خانواده وجود دارد و یا مسکن ، خطر مسمومیت با سرب که با سیاه پوستان روبرو است هنوز بیشتر از سایر اقوام است.


دنیز "درسیم" یتر ، نویسنده همکار گزارش و محقق مستقل کانزاس گفت: "بسیاری از مردم تصور می کنند که کودکان سیاه پوست به دلیل نسبت فقر بیشتر تهدیدهای سلامتی بیشتری دارند. بله ، فقر واقعاً یک مشکل است. ، اما در مقایسه با کودکان سیاه پوست که آمریکایی هستند ، این اصلاً مشکلی نیست. "


نتایج این تحلیل سه ساله یتل را متعجب کرد. "من می دانم که اوضاع بد است ، اما فکر می کردم نتیجه یک افزایش چشمگیر در آمار باشد ، نه دو برابر تا شش برابر. این تکان دهنده است."

این مطالعه همچنین به یک نتیجه گیری شگفت انگیز نیز رسیده است: "سیاه پوستی" بیشتر از زندگی در یک خانه قدیمی خطر سرب خون است. به عبارت دیگر ، کودکان سیاه پوستی که در خانه های ساخته شده بین سالهای 1950 و 1977 زندگی می کنند ، 6 برابر بیشتر از کودکان سفیدپوستی که در همان محیط زندگی می کنند ، دارای میزان سرب خون بیش از حد هستند.


دوره از 1950 تا 1977 دارای اهمیت مرجع مهمی است. ایالات متحده فقط محدودیت هایی را در مورد محتوای سرب رنگ در سال 1977 اعمال کرد. با این حال ، ایالات متحده به طور سیستماتیک رنگ سرب را از ساختمان های قدیمی حذف نکرده است. وزارت مسکن و شهرسازی تخمین می زند که کودکان در بیش از 3.6 میلیون خانه هنوز در معرض مسمومیت با سرب هستند.


یتل گفت: "اوضاع بسیار بد است ، و بدتر هم می شود. ممکن است گرد و غبار استنشاق شود ، و کودک جسم را لمس می کند و سپس دهان را لمس می کند و گرد و غبار را می بلعد. (قبل از دهه 1950) وضعیت به قدری وخیم بود که کودک دچار تشنج می شود. آنها پس از اعزام به بیمارستان درگذشتند زیرا غلظت خون آنها بسیار زیاد بود. "

خطای "سیاست کوری رنگ"


دیوید روزنر ، نویسنده مشترک جنگ سرب که در سال 2014 منتشر شد ، تاریخچه مسمومیت با سرب پس از جنگ را مرور کرد. وی اظهار داشت که نژادپرستی همیشه دلیل تحمل مسمومیت با سرب توسط مقامات بوده است. روزنر خاطرنشان کرد که انجمن صنایع سرب حتی می خواستند والدین سیاه پوست را مقصر بدانند که فرزندانشان را به خوردن رنگ پس از جنگ وادار کرده اند.


یتر امیدوار است با تحقیقات خود اثبات کند که خطرات پنهان نژادپرستی ساختاری و روشهای غربالگری بهداشت عمومی روابط عمومی که اثرات رنگ پوست را نادیده می گیرند ، فقط مشکل را تشدید می کند.


در حال حاضر ، آکادمی اطفال و سایر م institutionsسسات آمریکایی فقط غربالگری سرب خون را برای کودکانی که در خانه های قدیمی زندگی می کنند یا متعلق به برخی از سطوح اقتصادی هستند ، توصیه می کنند. یتر معتقد است که اگر مقامات مربوطه با عوامل نژادی کاملاً روبرو نشوند ، نمی توانند مشکل تبعیض محلی را حل کنند. "اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، واکنش دولت های محلی ، ایالتی و فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."


"اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، اقدامات محلی ، ایالتی و دولت فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."

آمریکایی های آفریقایی تبار با تلفات نامتناسب COVID مبارزه می کنند

همه گیری طوفانی سمی از مرگ و بیماری ایجاد کرد ، جوامع سیاه پوستان را در سراسر ایالات متحده نابود کرد و میراث مرگبار نابرابری را فاش کرد.


یک زن و کودک در ایستگاه حمل و نقل خیابان Rockaway در بروکلین ، براونزویل ، نیویورک منتظر می مانند. طبق برنامه خدمات اساسی شهر نیویورک ، اداره حمل و نقل متروپولیتن خدمات مترو را 25 درصد کاهش داده است. بسیاری از خطوط مترو هر 20 تا 30 دقیقه حرکت می کنند.



منتشر شده (24 آوریل 2020)


در زندگی وارن بل در نیواورلئان ، ویروس کرونا بیداد می کند. پسر عموی 81 ساله وی COVID-19 دارد. به دلیل همه گیری ، دختر کوچک وی از کار آشپزی در یک هتل بزرگ معلق شد. دختر بزرگ وی ، یک پرستار ، در شیفت 12 ساعته در بیمارستان شرقی نیواورلئان به سر می برد. "بیماران با COVID-19 چند هفته پیش در آنجا شروع به مرگ کردند."


بل ، مجری پیشین اخبار تلویزیون و مجری رادیو گفت: "یکی از امدادگران یک هفته پیش درگذشت و سرپرست وی قرنطینه شد. بنابراین ، طبیعتاً ، هر روز نگران او هستم." مدرسه همسرش مربی فوتبال است و دوست دیرینه او ، پدرسالار جاز ، الیس مارسالیس (الیس مارسالیس) اخیراً به دلیل بیماری درگذشت. وی گفت: "این چیز وحشتناکی است."


در مراکز شهری ایالات متحده ، ویروس کرونا جدید جوامع آفریقایی-آمریکایی را نابود می کند. محیطی که بیشتر مردم در آن زندگی می کنند ، مشاغلی که دارند ، شیوع شرایط بهداشتی مانند فشار خون بالا و دیابت و نحوه درمان موسسات پزشکی با این بیماری ها طوفانی سمی از بیماری های جدی و مرگ ایجاد کرده است. (این شرایط زمینه ای رایج ویروس کرونا را بدتر می کند.)


در شهرها ، شهرستانها و ایالت هایی که داده های قومی را گزارش می دهند ، تأثیر ویروس کرونا در جوامع سیاه پوستان فوق العاده و نامتناسب است. تقریباً یک سوم عفونت ها در سراسر کشور آمریکایی های سیاهپوست را تحت تأثیر قرار داده است ، اگرچه طبق گزارش مرکز کنترل بیماری ها ، سیاه پوستان تنها 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند. به همین ترتیب ، تقریباً یک سوم افرادی که در سراسر کشور جان خود را از دست دادند ، سیاه پوست بودند. وضعیت موجود و داده های محلی ارائه شده توسط آسوشیتدپرس را تجزیه و تحلیل کنید.



آمریکایی های آفریقایی تبار بطور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند.


در ایالات ایالات متحده که از نژاد قربانیان مشترک هستند ، داده ها نشان می دهد که نسبت آفریقایی آمریکایی ها از کل آفریقایی آمریکایی ها در کل جمعیت بیشتر است.


درصد آفریقایی آمریکایی ها در جمعیت ایالت


نسبت آفریقایی آمریکایی ها در میان قربانیان COVID-19


منطقه کلمبیا


46.4٪


81٪


می سی سی پی


8/37


63.9


گرجستان


32.4


55.9


لوئیزیانا


32.7


51.8


آلاباما


26.8


46.8


مریلند


30.9


44.6


ایلینوی


14.6


41.4


کارولینای جنوبی


27.1


39.4


کارولینای شمالی


22.2


37


ایالت ویسکانسین


6.7


36


میشیگان


14.1


35.6


میسوری


11.8


31.2


فلوریدا


16.9


22.1


ایندیانا


9.8


16.8


کانکتیکت


12


16


کالیفرنیا


6.5


12


کلرادو


4.6


8.3


واشنگتن


4.3


3


داده ها از 20 آوریل.


دیانا مارکیز ، کارمندان وو


منبع: وزارت بهداشت ملی ؛ مرکز ملی آمار بهداشت ؛ دفتر سرشماری ایالات متحده ؛ دانشکده پزشکی دانشگاه تولان ، کیت فردیناند.


در بعضی جاها تعداد کشته های آفریقایی آمریکایی ها حتی بیشتر است. از مرگ ویروس کرونا در ویسکانسین ، 36٪ سیاه پوستان هستند ، حتی اگر تنها 6.7٪ از جمعیت ایالت را تشکیل دهند. 71٪ از تلفات در شهرستان شلبی ، تنسی ، از جمله ممفیس ، آفریقایی آمریکایی ها هستند که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند.


کمیته وکلای حقوق مدنی تحت این قانون سازمانی است که نابرابری های آفریقایی آمریکایی ها و سایر اقلیت های نژادی و قومی را برطرف می کند. در تاریخ 6 آوریل ، کمیته با صدها متخصص پزشکی کار کرد تا از وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) درخواست کند نژاد و قومیت را در مورد آزمایشات و نتایج COVID-19 هر روز اعلام کند داده ها. از آنجا که CDC هنوز پاسخی نداده است ، سازمان اکنون نامه دوم را صادر کرده است زیرا بیش از دو هفته اطلاعات نشان می دهد که تعداد بدتر می شود.


آلبانی ، جورجیا ، کمیسر دیمیتریوس یانگ گفت ، "مردم یا شوکه هستند یا کمی بی حس می شوند." در جورجیا ، حدود 90٪ از مرگ و میرها آفریقایی آمریکایی هستند. "آنها بسیار ترسیده اند و منتظر شنیدن خبرهای بعدی در مورد کشته شدن هستند. مردم احساس سوزن سوزن شدن می کنند و بلافاصله احساس ترس می کنند. شخصی به من زنگ زد و گریه کرد زیرا دوستی که به خانه اش رفته بود مثبت بود. او اضطراب دارد. "



دکتر سلیا جی ماکسول ، پزشک بیماری عفونی و رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه هوارد در واشنگتن گفت: "به جوامع ما نگاه کنید: بیابان های غذایی ، بیابان های حمل و نقل و کویر آموزش و پرورش. "" به منظور حفظ سلامت جامعه ، تمام عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامتی که انتظار داشتید از بین رنگین پوستان ما ناپدید شده است. "


ماکسول افزود: "آنها با افراد رنگین پوست ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها ، با مشکلات زیادی برخورد می کنند ، بهداشت ، اقتصاد اجتماعی ، فقر ، آموزش و نژادپرستی سیستمی." "تحت تأثیر ترکیبی همه این موارد. من تعجب نمی کنم که این بیماران در برابر مواردی مانند ذات الریه کرونر جدید آسیب پذیرتر شوند. "این شکاف پزشکی است که باعث این اپیدمی شده است.


کارشناسان ناسازگاری بهداشتی می گویند که دلایل دیگر روابط نزدیک خانواده ، دوستان و کلیساها در جامعه سیاه پوستان است. علاوه بر این ، مناطق شهری و خانه ها بیش از حد شلوغ است و ممکن است نسل های مختلفی از مردم فضای مشترکی داشته باشند.


یکشنبه شب اخیر ، به نظر می رسید زندگی در آستین ، محله ای در غرب شیکاگو بهبود یافته است. وقتی مقامات محلی نتوانستند منابع اولیه را به دست آورند ، ساکنان محلی این جامعه را تأسیس کردند. اکنون 35 نفر از ساکنان آستین بر اثر پنومونی کرونر جدید جان خود را از دست داده اند ، که دومین تعداد کشته شدگان در این شهر است.


عکس سباستین هیدالگو ، نشنال جئوگرافیک

پنومونی تاج جدید یک مهمانی را با حضور آفریقایی آمریکایی ها تجربه کرد ، از جمله یک جشن نماینده کلانترها و یک رقص شدید در سالن رقص در دیترویت ؛ مهمانی های مراسم خاکسپاری و تولد در شیکاگو ؛ و یک سفر اسکی به آیداهو سالانه. 600 اسکی باز از سراسر کشور و دور از لندن شرکت کردند ؛ و مردی گراس در نیواورلئان.


اگرچه مشکلات بهداشتی رایج بسیاری از آفریقایی آمریکایی ها آنها را مستعدتر می کند ، برخی از افراد - مانند اسکی بازان - "کارگران" نسبتاً سالم ، اسپرت و پردرآمد هستند.



در ایالات متحده ، سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان به بیماری های مزمن مبتلا می شوند ، که باعث افزایش مرگ و میر پنومونی کرونر جدید می شود.


جمعیت 18 ساله و بالاتر در سال 2018


آفریقایی آمریکایی


سفید


چاقی


38٪


31٪


فشار خون بالا


32.2


23.9


دیابت


13.1


8.6


آسم


9.1


7.5


دیانا مارکیز ، کارمندان وو


منبع: مرکز ملی آمار بهداشت ؛


کیت فردیناند ، دانشکده پزشکی دانشگاه تولان


دکتر Ebony Hilton ، دانشیار بیهوشی و پزشکی مراقبت های ویژه در دانشگاه ویرجینیا ، گفت که در میان 13 علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده ، آمریکایی های آفریقایی تبار دارای میزان مرگ و میر بالاتر - بیماری قلبی ، سکته مغزی ، سرطان ، آنفولانزا و ذات الریه ، دیابت ، ایدز ، نارسایی کلیه و قتل.


وی گفت: "من می دانم که ویروس کرونا ویروس کرونا را با نرخ مرگ و میر بالاتر ترک خواهد کرد." "من می دانستم که قرار است در نبردی سربالا قرار بگیریم. می توانستم طوفان را پیش بینی کنم."


دکتر کیت فردیناند ، استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه تولان در نیواورلئان ، گفت که متغیرهای متعدد آفریقایی آمریکایی ها را در برابر COVID-19 آسیب پذیرتر می کند. این خدمات شامل صنایع خدماتی یا "مشاغل ضروری" است که نیاز به آنها در معرض افراد دیگری است که ممکن است آلوده شوند ؛ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای کار ، کمبود فرصت برای تشخیص به موقع و عدم اعتماد تاریخی به سیستم مراقبت های بهداشتی به دلیل تعصبات گذشته . فردیناند گفت که این امر منجر به "مخلوطی از بسیاری از مشکلات آفریقایی آمریکایی ها شده است ، که ممکن است بار عوامل خطر ویروس کرونا را افزایش یا حتی افزایش دهد."


علاوه بر این ، مایا راکی ​​مور کامینگز ، رئیس سابق حزب دموکرات مریلند و کاندیدای مجلس نمایندگان ایالات متحده در بالتیمور ، گفت که بسیاری از آفریقایی-آمریکایی ها در مشاغل ساعتی بدون مزایای پزشکی تمرکز می کنند. وی گفت که آنها یا بخشی از اولین موج اخراج کارگران هستند که در حال حاضر بیکار و بیمه نیستند ، یا "کارگران اساسی" محسوب می شوند و با ویروس روبرو هستند. (به تصاویر کارگران پایه ای که در خط مقدم جبهه در سراسر جهان مشغول خدمت هستند مراجعه کنید.)


راکی مور کامینگز ، که همچنین بیوه نماینده الیا کامینگز ، نماینده ایالات متحده است ، گفت: "هنگامی که سطل زباله شما جمع شد ، به فروشگاه بروید یا از پنجره به بیرون نگاه کنید." "ما کسانی را که به طور نامتناسبی از منافع خود محافظت نمی کردند ، در معرض دید قرار دادیم."


در اینجا برخی از یافته ها از شهرها ، شهرستانها و ایالات است که داده های COVID-19 را جمع آوری کرده اند.


آلبانی ، جورجیا

در شهری با 75000 نفر جمعیت ، 150 مایلی جنوب آتلانتا ، 90٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 آمریکایی های آفریقایی تبار است. 72.5٪ مقامات اظهار داشتند که آنها بر این باورند که دو مراسم خاکسپاری در هفته اول مارس امسال برگزار شده است و ممکن است سالانه ماراتن اسنیکرز با حضور 1000 دونده برگزار شود.


جوان گفت: ما هنوز در مرحله بحران هستیم. "ما 50 کشته داریم. من دو دوست مادام العمر دارم که فوت کرده اند. من افراد زیادی را دارم که از طریق گروه های اعتقادی می شناسم و همه آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند."


چندین نفر پس از شرکت در مراسم تشییع در کلیسای یادبود MLK در آلبانی ، جورجیا بیمار شدند. آلبانی همیشه یک نقطه داغ برای ویروس کرونا بوده است. روز جمعه ، فرماندار ایالت برخی از اقدامات فاصله بین اجتماعی را آرام و برخی از مشاغل غیر ضروری را از جمله سالن های آرایش مو ، آرایشگاه های ناخن ، آرایشگاه ها و سالن های بولینگ افتتاح کرد.


جامعه آفریقایی-آمریکایی آلبانی ارتباط تنگاتنگی دارد و وی گفت که 30٪ فقر وضعیت را بدتر کرده است. وی گفت: "بسیاری از مردم در دسترسی به خدمات درمانی مشکل دارند. ما جمعیت مسن زیادی داریم که از نظر سلامتی چندان سالم نیست."


به نظر می رسید شخصی که به عنوان عضو هیئت منصفه در یک دادگاه قتل عام نقش داشته است ، ناخواسته "ویروس را به بسیاری دیگر از افراد در دادگاه منتقل کرده است ، از جمله قاضی اصلی ما ، که برای زندگی خود می جنگد." سپس شخص دیگری وجود داشت. قاضی درگذشت. "یانگ گفت.


کشیش جارود پیرس از کلیسای واقعی در آلبانی گفت که او فقط در صورت لزوم از خانه خارج شد. وی گفت که یکی از دلایل چنین ضربه شدید این بود که مردم آن را جدی نگرفتند "تا زمانی که به مکانی بسیار نزدیک به خانه برخورد کند." "هفته گذشته شخصی با من تماس گرفت. مادران ، مادربزرگ ها و عموهایشان برای زندگی خود می جنگند."


اگرچه شهرداران ایالت مقاومت کردند و رهبران بهداشت عمومی هشدار دادند که باید با احتیاط رفتار کنند ، جمعه گذشته برایان کمپ ، فرماندار جورجیا برخی از اقدامات فاصله اجتماعی را آرام کرد و اقدامات غیر ضروری را انجام داد. از مشاغل مختلف ، از جمله آرایشگاه ها ، آرایشگاه های ناخن ، آرایشگاه ها و سالن های بولینگ.


یک پرستار اورژانس قبل از ورود به بخش یک بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان MedStar St. Mary در مریلند تجهیزات محافظت شخصی را پوشید. در حال حاضر مریلند بیش از 14000 مورد پنومونی کرونر جدید و نزدیک به 600 مورد مرگ را گزارش کرده است.


ایالت واشنگتن.

در پایتخت ایالات متحده ، 81٪ از مرگ و میرها آفریقایی تبار آمریکایی است و طبق وب سایت شهردار ، جمعیت این شهر 46٪ آفریقایی آمریکایی است. بسیاری از مرگ ها در فقیرترین و عمدتا جوامع آفریقایی-آمریکایی در شهر رخ داده است.


سندی هندرسون مدیر کنفرانس بازنشسته است. وی یکی از 600 علاقه مند به اسکی در آفریقای جنوبی در ایالات متحده است. او تا لندن فاصله دارد. اوایل ماه مارس به کچوم ، آیداهو سفر کرد. در گردهمایی سالانه اخوان ملی اسکی بازان شرکت کنید. هندرسون ، رئیس واشنگتن دی سی ، یکی از شرکت های تابعه شرکت Black Ski Inc و همراه او بیمار به خانه رفتند.


هندرسون 69 ساله گفت: "من احساس سرما می کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از پله ها بالا بروم و آن را بپوشانم." دکتر آنها آنتی بیوتیک Zithromax را برای عفونت های باکتریایی رایج تجویز کرد و سپس آنها را به خانه فرستاد. در اواخر این هفته ، هندرسون در کف حمام بیهوش شد.


در پایان ماه مارس ، در خارج از بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن در واشنگتن دی سی ، دو نفر شطرنج بازی کردند. به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، ویرجینیا ، مریلند و واشنگتن دی سی ، در تاریخ 30 مارس برای جلوگیری از بیرون رفتن شدید ساکنان ، دستور "در خانه بمانند" را اعلام کردند.


اندرو کابالیرو رینولدز ، عکس توسط خبرگزاری فرانسه گتی

چند روز بعد ، وقتی آنها هنوز احساس بدی داشتند ، می دانستند که چیزی اشتباه است. در نزدیکترین اورژانس ، آنها از نظر آنفلوانزا ، گلو استرپتوکوک و پنومونی کرونر جدید مورد آزمایش قرار گرفتند. سه روز بعد ، هر دو از نظر پنومونی کرونر جدید در سرم مثبت بودند. بعد از اینکه هر دو از خطر خارج شدند ، بیمارستان آنها را به خانه فرستاد.


هندرسون گفت ، در همان زمان ، در سفر اسکی 100 نفر بیمار شدند و حداقل 4 نفر فوت کردند. او و همراهانش خوش شانس هستند که با مشکلات اساسی زمینه سلامتی که این بیماری را برای دیگران کشنده می کند ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند.


شیکاگو

56٪ از مرگ و میرهای شهری آمریکایی های آفریقایی تبار هستند ، حتی اگر فقط 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل دهند. شهردار لری ای. لایت فوت گفت که این ارقام "نگران کننده" و "یادآوری واضحی از مشکلات ریشه دار است که مدتهاست اثرات مختلف سلامتی در جوامع شیکاگو ایجاد کرده اند."


این تأثیر شخصی بر کشیش کلیسای باپتیست پوریتان در Johor Bahru ، کشیش مارشال هچ است. "خواهرم هفت روز پیش به بیماری تاج مبتلا بود. بهترین دوست من چند روز پیش درگذشت."


در کلیسای باپتیست Johor Bahru Pilgrim Mission در نزدیکی پارک وست گارفیلد شیکاگو ، مراسم عید پاک در یک سالن خالی برگزار شد. در عوض ، این سرویس

وو به صورت زنده از فیس بوک پخش می شود و تقریباً 4900 مداح در این مراسم شرکت کردند. کشیش مارشال هاچ در غم از دست دادن بهترین دوست خود از COVID-19 عزادار است.


وی گفت ، این کلیسا در حال انجام یک سرویس مجازی است ، "یک خواننده ، وزیر ، یک نوازنده" و تهیه کنندگان به طور زنده پخش می کنند. "به طور طبیعی ، تعداد [جریان] ما ده برابر شده است. به دلیل اضطراب ، ترس و انزوا ، این خدمات یک روح نجات روحانی برای مردم است."


وی گفت که کلیسای Hatch’s یکی از بزرگترین کلیساهای شیکاگو در West Side و یکی از فقیرترین محله های شیکاگو است. این کلیسا پر از خشونت ، بیکاری و دومین پایین ترین امید به زندگی در میان 77 جامعه شیکاگو است. "این اپیدمی نابرابری را که مردم هر روز تجربه می کنند بزرگ می کند."


هچ گفت: "این" داستان دو شهر است ". "شکاف امید به زندگی بین جامعه ما و جوامع دیگر بسیار زیاد است ، برهنه و غیراخلاقی است. بیماری ما از استرس ، بیابان های غذایی و خشونت جوامع ناامید ناشی می شود."


"شما نمی توانید مارشال بگویید ، لاری نمی توانید بگویید. این یک کلمه است ، زیرا ما در بیشتر زندگی مشترک هستیم." هریس گفت در کالبد شکافی "علل طبیعی" علت مرگ ذکر شده بود ، اما هریس سابقه حمله قلبی و علائم پنومونی کرونر جدید داشت. هریس دو فرزند و 12 نوه را پشت سر گذاشت.


میلواکی

این ویروس کرونا ویروس همچنین به نمایندگی ایالات متحده گوئن مور (D-WI) ضربه زد. منطقه چهارم کنگره وی شامل شهر میلواکی است ، جایی که فقط 39٪ از آفریقایی آمریکایی ها 72٪ از مرگ و میر مربوط به COVID-19 را آفریقایی آمریکایی ها تشکیل می دهند.


در یک ماه گذشته مور دو بار قرنطینه شد آنها با دو فرد مختلف در تماس بودند که بعدا آزمایش COVID-19 مثبت شد. دخترش یک دستیار پرستار خط مقدم است و پسر عمویش یک پرستار است که منتظر نتایج آزمایش COVID-19 است.


او همچنین به یک برادرزاده که در یک پناهگاه بی خانمان زندگی می کند ، اهمیت می دهد.


وقتی چهار مرد در یک اتاق زندگی می کنید ، فاصله اجتماعی غیر عملی است و استانداردهای بهداشتی افراد متفاوت است. مور گفت.


چندین نفر از دوستان و همکاران وی در حال بهبودی از ویروس هستند ، از جمله نماینده ایالت 33 ساله ، کمیساری شهرستان و نامزد وکالت شهرستان. یک سرهنگ بازنشسته پلیس که می دانست به دلیل ویروس درگذشت.


ابتدای آوریل هنگامی که هر دو در خارج از دبیرستان ریورساید در میلواکی سوto استفاده کردند ، شیوع همه گیر متوقف نشده است. روزی ردمون 79 ساله و پسرش دشاون هادسون در ویسکانسین. خطوط طولانی درست کنید ، ماسک بزنید و فاصله های اجتماعی را تمرین کنید.


ژورنال میلواکی سنتینل امروز / عکس از مایک دی سیستی ، رویترز

مور گفت: "هرجا می روم." "من یکی از افراد آسیب پذیر هستم. تحت درمان سرطان هستم. من مواد غذایی خود را سفارش داده ام. هر بار که مجبور نیستم در صف فروشی مواد غذایی صبر کنم ، یک زمان کمتر برای افشای خودم دارم."


کمیسار بهداشت میلواکی ، ژانت کوالیک (ژانت کوالیک) گفت که او احساس می کند که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مدت طولانی است که سفر را به عنوان یک عامل اصلی مهم تأکید می کنند. بسیاری از مردم "احساس می کنند که نیازی به نگرانی ندارند زیرا مسافرت نمی کنند و کسی را نمی دانند که مسافرت کند."


کوالیک گفت که او سه نفر را می شناسد که بدون سفر به خارج از کشور به پنومونی تاج جدید مبتلا شده اند و اکنون همه آفریقایی آمریکایی ها را بهبود داده اند. یکی از دوستان و مربیان وی ، یک مربی آفریقایی-آمریکایی ، در اثر بیماری درگذشت.


کوالیک گفت: "اوایل شایعاتی مبنی بر اینکه افراد سیاه پوست نتوانند به ذات الریه تاج جدید مبتلا شوند" وجود داشت. "" همچنین تئوری های توطئه وجود دارد. ما به جای تمرکز بر پیشگیری ، انرژی زیادی را در این زمینه قرار می دهیم. "


در همان زمان ، مور نگران بود که هنوز برخی از جوانان آفریقایی آمریکایی این اپیدمی را جدی نگیرند. یک مرد سیاه پوست به او گفت که به دلیل مصونیت قوی می تواند از ویروس کرونا زنده بماند. "او هرگز فکر نکرد" که می تواند افرادی مانند او را آلوده و بکشد.


زنی در سالن زیبایی در محله بدفورد استیونسون بروکلین مدل موی خود را اصلاح می کند. سه روز بعد ، در 20 مارس ، فرماندار کوومو دستور اقامت ساکنان ایالت نیویورک در خانه را صادر کرد. فرمانداران کنتیکت ، ایلینوی ، و نیوجرسی نیز از این الگو پیروی کردند.


نیواورلان

تقریباً 57٪ از مرگ و میرها ناشی از COVID-19 آفریقایی آمریکایی ها هستند ، حتی اگر تنها یک سوم جمعیت این ایالت را تشکیل دهند.


کشیش فرد لوت از کلیسای باپتیست خیابان فرانکلین در نیواورلئان در شش هفته ریاست شش تشییع جنازه را بر عهده داشت. از آنجا که فقط اعضای فوری خانواده مجاز به شرکت هستند ، این خدمات بصورت زنده پخش و بصورت مختصر پخش می شوند.


اعضای کلیسای وی از 40 تا 80 سال سن دارند. آنها در هفته های اخیر بر اثر COVID-19 درگذشتند و دیگران نیز آلوده و منزوی شدند. "شما می بینید که بیشتر و بیشتر افراد با ماسک در خانه می مانند. این مانند یک زنگ بیدار است. این جدی تر از آن است که فکر می کردیم."


لوت گفت که یکی از دلخراش ترین داستان ها داستان روحانی گیلبرت ال بارنز (روحانی گیلبرت ال بارنز) است که در کلیسای راجرز خارج از نیواورلئان در ماررو ، لوئیزیانا بود. Rock Of Ages Church) به مدت 25 سال به عنوان کشیش ارشد خدمت کرد. او و همسرش جنی در سپتامبر امسال 60 سالگی خود را جشن گرفتند. بارنز ، 77 ساله ، در اثر عوارض ناشی از پنومونی تاج جدید در 5 آوریل درگذشت. همسرش ، جانی بارنز 76 ساله نیز آزمایش مثبت داشت و چند ساعت قبل از مرگش درگذشت.


لوت گفت: "مردم شوهر ، همسر و فرزندان خود را از دست می دهند." "شما واقعاً می خواهید آنها را در آغوش بگیرید ، آنها را بغل کنید ، اما ما فقط نمی توانیم." همه این را درک می کنند ، اما این درد عدم توانایی اشتراک فیزیکی را تسکین نمی دهد. "

وقتی نوبت به مرگ ویروس کرونا می رسد ، اهمیت نژاد مهم است - نگاه آمریکایی

ویروس پنومونی کرون جدید زمانی "اکولایزر بزرگ" نامیده می شد زیرا این پتانسیل را دارد که با سرعت همه گیری همه و همه را آلوده کند. اما داده ها در مورد میزان مرگ و میر وضعیت دیگری را نشان می دهد.


ویروس کرونا به جای تأثیر یکسان بر همه ، اختلاف نژادی در نتایج بهداشت را در سراسر ایالات متحده گسترش داده است. دلیل این تفاوت وضعیت فعلی کشور است: شرایط زندگی و کار مردم از نظر میزان آلودگی و محافظت در برابر سموم مضر هرگز یکسان نیست.


این شکاف ها در محیط شهری که به یک نقطه داغ همه گیر تبدیل شده است ، بسیار مشهود است. در آنجا ، نسبت اقلیت های قومی کشته شده توسط ویروس کرونا نسبت به کل جمعیت شهری بیشتر است.



در کانون همه گیری در ایالات متحده ، شهر نیویورک ، میزان مرگ و میر سیاهان و آمریکای لاتین تقریباً دو برابر بیشتر از جمعیت عمومی بود. در شیکاگو ، این شکاف حتی بیشتر است: سیاه پوستان حدود 70٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند ، اما حدود 30٪ از جمعیت شهر.


در اوایل آوریل ، قبل از رای گیری حضوری در ویسکانسین ، حدود 80٪ از مرگ ویروس کرونا در میلواکی سیاه پوستان بود ، حتی اگر سیاه پوستان فقط 25٪ از جمعیت شهری را تشکیل دهند. از آن زمان ، هفت مورد دیگر ویروس کرونا مرتبط با رای گیری در روز انتخابات بوده است ، اما تأثیر کامل شیوع ویروس مشخص نیست.


اگرچه این آمار افراد زیادی را شوکه کرده است ، اما کارشناسان و مدافعان عدالت محیطی تعجب نمی کنند.


مایکل مک آفی ، رئیس و مدیرعامل PolicyLink در مصاحبه با فایننشال تایمز گفت: "در یک بیماری همه گیر ، شما نمی توانید تعادل را از نابرابری شدید بدست آورید. چشم انداز." من فکر می کنم. داستانی که از دست دادیم این است که ما عمدی هستیم ، ما به دلیل استکبار در اینجا هستیم ، به دلیل عدم رهبری ما اینجا هستیم ، ما اینجا هستیم زیرا سازمان ما دیگر اهمیتی نمی دهد و می داند چگونه به نیازمندان کمک کند افرادی که مشغول خدمت هستند. "واگذاری ما بازگشت است ، اما از قبل پنهان مانده است."


تقریباً 70٪ سیاه پوستان آمریکایی در مناطقی زندگی می کنند که سطح آلودگی بیش از حد استاندارد فدرال است.


اگرچه مقررات و محدودیت هایی برای سموم مضر استفاده شده در صنایع از انرژی گرفته تا کشاورزی وجود دارد ، اما این قوانین همیشه رعایت نمی شوند و تأثیر آنها بر گروه های اقلیت نامتناسب است. طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، تقریبا 70 درصد سیاه پوستان آمریکایی در شهرستانهایی زندگی می کنند که سطح آلودگی آنها از استانداردهای فدرال فراتر رفته است ، بنابراین قوانین فدرال را نقض می کنند.


سیاه پوستان و اسپانیایی زبان ها نیز به احتمال زیاد کارهای لازم را انجام می دهند ، به این معنی که آنها به کار خود ادامه می دهند ، در معرض ویروس کرونا قرار می گیرند و از تجهیزات حفاظتی و محافظ محدودی برخوردار می شوند. در بسیاری از شهرها ، اقلیت های قومی بخش عمده ای از کارمندان اصلی در بخش دولتی را تشکیل می دهند. آنها کار و نگهداری اتوبوس و مترو را انجام می دهند و در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی کار می کنند.


طیف گسترده ای از عوامل محیطی در خانه و محل کار و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی منظم مدت هاست که تعیین کننده سلامت افراد است. قبل از ظهور ویروس کرونا ، افراد می دانستند که افراد سیاه پوست بیشتر به آسم یا سرطان مبتلا می شوند زیرا اغلب در معرض سموم مضر قرار دارند. کودکان سیاه پوست بیشتر از کودکان سفیدپوست در اثر حمله آسم می میرند. سیاه پوستان همچنین به احتمال زیاد به بیماری ریوی مبتلا هستند اگرچه احتمال سیگار کشیدن کم است.



ژاکی پترسون ، مدیر ارشد پروژه عدالت زیست محیطی و آب و هوایی NAACP ، گفت: "من می خواهم بگویم که ویروس کرونا ویروس کرونیا زمینه مناسبی برای آسیب پذیری این نوع شرایط بهداشتی پیدا کرده است." "وقتی این شرایط موجود را داشته باشید ، مردم تغییر می کنند. مردن (از) کودکی آسان است ، به دلیل راه هوایی آنها ، شما چیزی اضافه کرده اید که فشار راه هوایی آنها را افزایش می دهد ، مانند پنومونی کرونر جدید ، که یک منبع پیچیده استرس است ، و آنها به دام افتاده اند. "


پترسون اضافه کرد که وقتی فردی در یک منطقه آلوده زندگی می کند ، ریه های او بیشتر کار می کنند ، بنابراین وقتی بیماری که به سیستم تنفسی حمله می کند از راه می رسد ، تأثیرات منفی موجود در سلامتی را تشدید می کند.


تا آنجا که به دولت فدرال کنونی مربوط می شود ، این اولویت را به حفاظت از محیط زیست نمی دهد چه برسد به اینکه حمایت از نژاد را در نظر بگیرد. از زمان روی کار آمدن ، دولت ترامپ سخت تلاش می کند تا استانداردها و مقررات عملیاتی صنعت قبلی "قانون هوای پاک" (CleanAirAct) را لغو کند.


دولت فدرال تنها مقصر نیست. هنگام بررسی آلودگی و مسائل صنعتی ، دولتهای محلی اغلب در اولویت قرار دادن بهداشت عمومی کوتاهی می کنند. یک جامعه روستایی کوچک در شیکاگو ، یک جامعه عمدتا لاتین ، در مجاورت یک کارخانه صنعت انرژی. با وجود اپیدمی ویروس کرونا ، این شهر به شیرکو اجازه داد که یک کارخانه قدیمی تولید زغال سنگ را منفجر کند و کل منطقه را با دود بپوشاند. این دهکده کوچک در حال حاضر یکی از آلوده ترین مکانهای شیکاگو است.

آنتونیو لوپز ، مشاور ارشد آزمایشگاه آب شیرین شیکاگو ، گفت: "این اختلافات در خطرات ، محیط و مرگ از قبل در شیکاگو وجود داشته است. من فکر می کنم ویروس کرونا ویروس این اختلافات را بار دیگر نشان داده است." "اما من فکر می کنم این همچنین برجسته می کند که راه حل هایی که باید در نظر بگیریم باید متفاوت باشد. "لوپز افزود که این راه حل های عدالت زیست محیطی به" رویکرد جامع "نیازی ندارند ، بلکه باید در مورد آسیب پذیری های مختلف جوامع خاص شکل بگیرند.


در میان این نقاط ضعف ، نژاد یک عامل مهم است. مک آفی ، همراه با We Must Count Alliance و سایر طرفداران ، در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که داده های نژاد در طی همه گیری جمع آوری می شود. این می تواند یک روند مشکل باشد. به گفته مک آفی ، بسیاری از مقامات دولتی "کسانی که نمی خواهند داده ها را ارائه دهند" "کسانی هستند که می گویند" برای تصمیم گیری هوشمندانه به داده نیاز داریم "، بنابراین این یک دام می شود."


مک آفی گفت ، اما این داده ها ضروری است. "شما تریلیون دلار در اقتصاد سرمایه گذاری کرده اید و ما می خواهیم بتوانیم پاسخگوی کسانی که پول لازم دارند و کجا رفته اند ، باشیم."


دور اول وام های مشاغل کوچک و کمک در "قانون مراقبت" نشان داده شده است. وارد شرکتهای اقلیت نشوید. مک آفی گفت که برای جلوگیری از اشتباهات بحران های گذشته ، نه تنها در بهداشت عمومی ، بلکه همچنین در بهبود اقتصادی ، اکنون جمع آوری اطلاعات جمعیتی که به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارد ضروری است.


با این حال ، دولت فدرال به نوبه خود اطلاعاتی راجع به نژاد ، قومیت و جغرافیا جمع آوری نمی کند تا تأثیر ویروس کرونا را بشمارد. از زمان ابتلا به همه گیری ، بیمارستان ها یا ایالت های زیادی وجود نداشته است. در صورت عدم وجود چنین داده هایی ، ممکن است تصور غلطی از آسیب پذیرترین گروهها ایجاد شود.


پگی شپارد از انجمن عدالت زیست محیطی هارلم گفت: "وقتی رسانه ها می گویند بیشتر افراد بالای یک سن در معرض خطر بیشتری هستند ، این مورد وجود ندارد زیرا در جوامع با رنگ پوست کمتر ، افراد مسن افراد با سن پایین از بیماری های مزمن رنج می برند و با آلودگی شدید هوا زندگی می کنند. "" این بدان معنی است که افراد جوان رنگین پوست با خطر بیشتری روبرو می شوند. "


اگرچه بسیاری از مردم خواستار عادی شدن هستند ، این کارشناسان و مدافعان عدالت محیطی تأکید می کنند که "طبیعی بودن" زندگی میلیونها نفر در ایالات متحده را که قبل از ویروس کرونا مبارزه می کردند ، بهبود نخواهد بخشید. آنها خواستار تغییر هستند.


از آنجا که این اپیدمی هیچ نشانه ای از بهبود نشان نمی دهد ، و به نظر می رسد تأثیر اقتصادی رو به وخامت است ، مک آفی توضیح داد که به راحتی بازگرداندن وضعیت موجود بسیاری از افراد را ترک خواهد کرد. "قبل از ذات الریه تاج جدید ، 100 میلیون فقیر در 200٪ فقرا زندگی می کردند ، که خیلی کافی نیست." اگر ، همانطور که کارشناسان می گویند ، از سال 2008 بدتر است ، اگر نرخ بیکاری بالاتر از دوران رکود بزرگ باشد. بالا ، پس با اطمینان می توانیم فرض کنیم که هم افراد سیاه پوست و هم قهوه ای فریب خورده اند ".


پترسون گفت: "نمی توانید آن را از دست بدهید." "چه طوفان کاترینا ، فاجعه نشت نفت BP باشد ، همه این فاجعه های مختلف در گذشته رخ داده است ، این الگوی سازگار است. بنابراین ، برای جلوگیری از ورود مجدد ما به این مانع ، باید فکر کنیم که چگونه می توانیم به فقرا خدمت کنیم بهتر انجام شود ، چگونه کارهای بهتر انجام شود برای کسانی که از نظر نژادی مورد تبعیض قرار می گیرند ، چگونه می توانیم زندگی مردم در این مکان ، و مکان های دیگر را بهتر کنیم. "ما باید نابرابری سیستمی را مرور کنیم و ریشه های آن. "

از نظر بسیاری ، مرگ جورج فروید یک اتفاق منفرد نبود

واشنگتن - جمعه شب ، جرالد دیویس (جرالد دیویس) صاحب مشاغل کوچک واشنگتن 67 ساله با مراجعه به یک فروشگاه محلی 7 تا 11 برای خرید مواد ضد دافع حشرات هنگامی که یک وانت پشت سرش سورگوم را سوار کرد .


دیویس گفت: "من به آنها احترام گذاشتم که از طریق پارکینگ از کنار من عبور کنند. آنها پشت کامیون من ماندند. این واقعاً مرا ترساند ... بدیهی است که این وضعیت آزار و اذیت است." دیویس گفت .


"اتفاقی که در مینه سوتا افتاد - در ذهنم جرقه زد."


دیویس یک ماشین پلیس را در خارج از اتومبیل 7-11 دید ، سپس خود را کشید و متوقف شد و اسپری حشرات خود را خریداری کرد و در مورد تجربه خود با پلیس صحبت کرد.


دیویس به یاد می آورد: "آنها بسیار اخراج شدند. آنها حتی به آنچه من گفتم علاقه مند نبودند."


آنچه در این لحظه رخ داد ، نشان دهنده احساسات بسیاری از سیاه پوستان و طرفداران امروز در سراسر کشور است.


"یادم می آید وقتی 4 ساله بودم نمی توانستم کنار چشمه نوشابه در زادگاهم بنشینم.


ناگهان ظاهر شد رفتن به دبیرستان سفیدپوستان ، به عنوان یکی از 12 کودک سیاه پوست ، آزار و اذیت و تهدید بیرون. منفجر شد من بارها توسط پلیس آزار و اذیت شده ام. "


"غریزه من منفجر شد. من به پلیس مراجعه کردم. من اصلاً ترس نداشتم. من فقط گفتم ،" احساسات سیاه پوستان هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا افراد سفید پوست ، به ویژه پلیس برای غیرانسانی کردن آنها آموزش می بینند. "


برای بسیاری از مردم که امروز به بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر ایالات متحده معترض هستند ، مرگ خشن جورج فلوید - او هنگامی که یک پلیس در مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن خود گذاشت ، درگذشت - نه یک حادثه منزوی ، بلکه یک نقطه عطف.

کریم عبدالجبار ، بسکتبالیست معروف در OP-ed برای لس آنجلس تایمز ، نوشت: "آفریقایی آمریکایی ها سالهاست که در یک ساختمان در حال سوختن زندگی می کنند. دود پر می شود. "


میشل اوباما ، بانوی اول سابق ، در توییتر خود نوشت: "اکنون جورج ، براینا و آمو هستند. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. این بارها و بارها است."


مثل بسیاری از شما ، فاجعه اخیر باعث بدبختی من شده است. من از یک دل شکستگی خسته شده بودم که به نظر نمی رسید هرگز متوقف شود. اکنون جورج ، برونا و آهماود است. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. دقیقاً همینطور است ، بی وقفه ، بی وقفه. Pic.twitter.com/lFWEtTzVT 8


-میشل اوباما (MichelleObama) (29 مه ، 2020)

تظاهرات کننده دیدر اوبراین آخر هفته بیرون کاخ سفید بود: "جورج فلوید مانند حیوانات کشته شد. همه ما خسته ایم. این هنجار است. این چیز جدیدی نیست." در اعتراض به صدای آمریکا گفت


بسیاری از معترضین نگران این ویروس هستند - برخی اظهار داشتند که اطلاعات اولیه نشان می دهد که سیاه پوستان آمریکایی بیشتر از سفیدپوستان به علت COVID-19 می میرند.


"من ماسک زده ام و سعی می کنم از گروهی از افراد مختلف فاصله امنی داشته باشم. من همچنین یک زن سیاه پوست مبتلا به آسم هستم ، بنابراین می توانم به طور قطع در معرض COVID قرار بگیرم ، که همچنین باعث مرگ افراد سیاه پوست به میزان نامتناسب می شود." گفت براین.


داده های حاصل از پروژه ردیابی COVID نشان می دهد که اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما آنها 25٪ از مرگ ملی آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM گزارش داده است که طبق آخرین داده ها ، میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان است.


اما معترضان هنوز احساس می کنند که چنین خطری ارزش آن را دارد. بسیاری از مردم می گویند که این شرایط روشن مرگ جورج فروید بود - همانطور که در ویدئوی بسیار گسترده نشان داده شده است - که باعث خشم ملی شد.


تماشا کنید: ویدیوی موبایل از مرگ فروید و ابری تنش های نژادی آمریکایی Jesumen Oni صدای آمریکا را نشان می دهد

دیویس خودش در خیابان نیست ، اما دارد گزارش می دهد به خواهرزاده و خواهرزاده اش.


او گفت: "من فقط صبح امروز با آنها صحبت کردم ، و گفت که" از آنها ترسناک است "، اما به آنها نمی گوید داخل بمانند.


"من انرژی و هوشیاری کافی ندارم که به آنها بگویم در یک محیط خلاق زندگی نکنند. امیدوارم با انسانها مانند انسانها رفتار شود."


احساس انسانیت و احساس گوش دادن مهمترین مواردی است که دیویس اکنون می گوید.


اگرچه او از تجربه خود جمعه گذشته شوکه شده بود ، اما او اشاره کرد که وقتی در فروشگاه رفاه با پلیس روبرو شد ، کسی را پیدا کرد که در حال گوش دادن بود.


دیویس بازگو کرد: "دستی در پیشخوان در دست من است. سرم را برگرداندم و مرد سفید پوست به من نگاه کرد و گفت:" آیا می توانم به تو گوش کنم؟ "


دیویس گفت: "من نمی دانم آن شخص کیست."


"اما به نوعی او به من امید داد."