AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

گزارش توسط دانشمندان CDC ، پنومونی تاج جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر سال 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع به نظر می رسد.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


ثبت خبرنامه

خبرنامه روزانه و هفته نامه سلامت کرونا ویروس

هر روز یک جلسه توجیهی صبحانه در مورد ویروس کرونا و یک خبرنامه بهداشتی هفتگی پس از تسکین بحران انجام می شود.


اشتراک، ابونمان

تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه است که سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."


وقتی سیستم ایمنی بدن فرد در معرض بیماری زایی مانند ویروس قرار گیرد ، آنتی بادی هایی برای مقابله با آن تولید می کند. وجود آنها به معنای قرار گرفتن در معرض ویروس است.


دانشمندان CDC هنگام تجزیه و تحلیل نمونه های خون ، آنتی بادی هایی را در 39 نمونه از 13 تا 16 دسامبر از کالیفرنیا ، اورگان و واشنگتن جمع آوری کردند.


نتایج تحقیق نشان می دهد که موارد جداگانه ای وجود دارد. دانشمندان عفونت ویروس کرونا در سواحل غربی ایالات متحده در اواسط دسامبر نوشتند.


آنها همچنین از 30 دسامبر تا 17 ژانویه 67 نمونه آنتی بادی را در ماساچوست ، میشیگان ، ویسکانسین یا آیووا ، کانتیکت یا رود آیلند پیدا کردند.


این یافته ها نشان می دهد که در آغاز سال جاری ، موارد پراکنده تر شده است - اما هنوز هم جدا است.


متخصصان بهداشت می گویند واکسیناسیون تنها یکی از دو جبهه مبارزه با COVID-19 است. مورد دیگر درمان م effectiveثر برای کسانی است که قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند. "وال استریت ژورنال" سه نوع امیدوار کننده توسعه را شکست. شرح عکس: جیکوب رینولدز / وال استریت ژورنال

دانشمندان گفتند که احتمال وجود آنتی بادی هایی که پیدا کرده اند برای محافظت در برابر ویروس های مختلف کرونا است که باعث سرماخوردگی می شوند. آنها این کار را با جستجوی آنتی بادی علیه ویروس کرونا در 90 نمونه انجام دادند.


آنها گفتند که آنتی بادی های اختصاصی SARS-CoV-2 را در 84 نمونه یا تقریباً همه آنها پیدا کرده اند.


این نتیجه به شواهد بیشتری می افزاید که پنومونی تاج جدید زودتر از آنچه در گذشته شناخته شده بود ، در خارج از چین ظهور کرد. به عنوان مثال ، محققان ویروس را طی تجزیه و تحلیل گذشته نگر نمونه ای از بیماری که در 27 دسامبر 2019 در فرانسه در بیمارستان بستری بود ، کشف کردند.


محققان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده گفتند که اولین مورد پنومونی کرونر جدید در ایالات متحده در 19 ژانویه گزارش شد و آزمایش برای ویروس دو روز بعد آغاز شد. چند روز پیش ، مرد جوانی که از چین برمی گشت احتمال ابتلا به این بیماری را داشت و به دنبال علائم خود بود.


دو نفر دیگر که بعداً در ایالات متحده تشخیص داده شدند نیز در اواسط ژانویه دچار علائم شدند.


تحقیقات اولیه همچنین نشان داد که پنومونی کرونر جدید فقط یک مورد جدا نیست و از اواسط ژانویه تا بعد در جوامع در ایالات متحده گسترش می یابد ، اگرچه اپیدمیولوژیست ها می گویند ویروس در اواخر فوریه است. به طور گسترده در جامعه گسترش یافته است.


این مطالعه جدید نشان می دهد که نویسنده CDC ، که به طور معمول نمونه های خون را غربال می کند ، گفت که برای یافتن شواهدی از انتشار ویروس در جمعیت ، آژانس همچنان از این طریق ریه های جدید ریه را کنترل می کند.


نه تنها ممکن است پنومونی کرونر جدید در ایالات متحده زودتر از گذشته ظاهر شود ، محققان همچنین شواهدی یافتند که گسترش ویروس در ایالات متحده بسیار گسترده تر از آزمایشات است.


طبق مدلی که هفته گذشته توسط محققان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده منتشر شد ، تا پایان ماه سپتامبر ، تقریبا 53 میلیون نفر در ایالات متحده به COVID-19 آلوده شده اند. در این مدت ، تقریباً 6.9 میلیون نفر آلوده شده اند ، به این معنی که از هر هشت مورد ، یک مورد تأیید شده است.


با این حال ، بیشتر مردم آمریکا هنوز آلوده نشده اند. در 24 نوامبر ، یک مطالعه CDC در JAMA Internal Medicine منتشر شد. تخمین زده می شود که در ایالات متحده ، کمتر از 1 to تا 23 of از افراد ، بسته به محل ، آنتی بادی دارند.

احتمال مثبت بودن تست COVID-19 در سیاه پوستان چهار برابر سیاه پوستان است.

تحقیقات جدید نشان داده است که احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان برای ویروس کرونا جدید چهار برابر سیاه پوستان است.

کلیه داده ها و آمارها براساس داده های فاش شده در زمان انتشار است. برخی از اطلاعات ممکن است قدیمی باشد برای مشاهده آخرین اطلاعات در مورد شیوع COVID-19 ، از مرکز Coronavirus Hub ما بازدید کرده و صفحه به روزرسانی رویداد ما را دنبال کنید.


یک مطالعه بریتانیایی نشان داد که در مقایسه با سفیدپوستان ، سیاه پوستان چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان برای آزمایش ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر می شود ، مثبت است.


این مطالعه همچنین نشان داد که احتمال آزمایش مثبت در افرادی که در فقیرترین مناطق زندگی می کنند بیش از سه برابر بیشتر از افراد در فقیرترین مناطق است.


تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بیماری عفونی لانست یکی از معدود مطالعاتی است که برای تشخیص عفونت SARS-CoV-2 در یک بخش مراقبت های اولیه انجام می شود. بیشتر مطالعات در بیمارستان ها انجام می شود و بیماران مبتلا به بیماری شدید را درگیر می کند.


این داده ها به انگلیس کمک می کند تا اقدامات حبس و مشاوره بهداشت عمومی را در ماه های آینده کاهش دهد.


پروفسور سیمون دی لوسیگنان ، اولین نویسنده دانشگاه آکسفورد ، گفت: "اگرچه داده های بیمارستانی بیماران با علائم شدید روند واضحی را نشان می دهد ، اما خطر عفونت در جمعیت عمومی همچنان باقی است این یک منطقه خاکستری است. "مرکز تحقیقات و نظارت بر پزشکان عمومی سلطنتی.


وی افزود: "مهم است که بفهمیم چه گروه هایی در جامعه جامعه بیشتر در معرض ابتلا هستند تا بتوانیم شیوع SARS-CoV-2 و نحوه پیشگیری از موارد جدید را بهتر بشناسیم."


با بروزرسانی های بی درنگ در مورد شیوع پنومونی کرونر جدید در جریان باشید و برای مشاوره بیشتر در مورد پیشگیری و درمان از مرکز ویروس کرونا دیدن کنید.


سوابق بیمار

این مطالعه 500 پرونده الکترونیکی ناشناس بیمار را که به طور خودکار داده ها را در پرونده های پزشک عمومی RSC بارگذاری می کردند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این شیوه ها عموما نمایانگر عموم مردم است.


محققان تأیید کردند که بین 28 ژانویه تا 4 آوریل 2010 ، در مجموع 587 نفر آزمایش ویروس مثبت و 3215 آزمایش منفی داشتند.


بیماران پس از بروز علائم آنفلوانزا یا سایر عفونت های تنفسی مورد آزمایش قرار می گیرند.


درصد سیاه پوستی که مثبت مثبت بود 62.1٪ بود (36 از 58) ، در حالی که درصد سفیدپوست 5/15٪ بود (388 نفر از 2497 نفر).


این یافته پس از سازگاری با بیماری های موجود مانند فشار خون و دیابت ، که بیشتر در میان سیاه پوستان دیده می شود و ممکن است خطر ابتلا به SARS-CoV-2 را افزایش دهد ، قابل توجه است.


با این حال ، به دلیل عوامل دیگر ، از جمله محل کار آنها ، احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان بیشتر است.


در مقاله خود ، نویسندگان نوشتند: "سایر عوامل اقتصادی-اجتماعی که ما اندازه گیری نکرده ایم ، مانند موانع ساختاری اشتغال ، تحصیلات ، درآمد و مراقبت های بهداشتی در موقعیت های پر خطر ، یکی از دلایل این ارتباط است. اکنون آن را کاوش کنید. "


نقض تجزیه و تحلیل در میان افرادی که به دلیل COVID-19 در انگلیس فوت کرده اند ، این مطالعه جدید نشان داده است که آسیایی ها پس از در نظر گرفتن سایر شرایط بهداشتی ، بیشتر از سفیدپوستان عفونت در مراقبت های اولیه را تشخیص نمی دهند.


نویسنده اظهار داشت که از آنجا که آنها از گروه های قومی اقلیت در مطالعه نسبتاً کوچک بودند ، نتایج تحقیقات مربوط به قومیت آنها باید محتاط باشد.


مناطق فقر

تفاوت بین افرادی که در فقیرترین و فقیرترین مناطق زندگی می کنند مشهود است.


در میان 668 نفر از فقیرترین مناطق ، 5/29 درصد (197 نفر) از نظر ویروس مثبت بودند ، در حالی که نرخ مثبت در فقیرترین مناطق 7/7 درصد بود (143 از 1855).


شاید ، به دلیل اینکه فرصت های بیشتری برای ادغام اجتماعی وجود دارد ، به نظر می رسد مردم در مناطق شهری بیش از افراد در مناطق روستایی در معرض خطر هستند.


از 1816 نفر مورد آزمایش در مناطق شهری ، 2/26 درصد (476 نفر) مثبت بودند ، در حالی که در مناطق روستایی 6/5 درصد (111 نفر از 1986 نفر) مثبت بودند.


در مقایسه با تجزیه و تحلیل بیماران بدحال تحت درمان در بیمارستان ها ، تنها شرایط سلامتی قبلی که پزشکان می توانند به طور مستقل آزمایش مثبت کنند ، بیماری مزمن کلیه و چاقی است.


در میان افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، 32.9٪ (68 از 207) آزمایش مثبت داشتند ، در حالی که 14.4٪ از افراد بدون این بیماری (519 از 3595).


2/13٪ از تستهای وزن سالم مثبت بودند (171 از 1،296) و 20/9٪ افراد چاق مثبت بودند (142 از 680).


مانند سایر مطالعات ، احتمال آزمایش مردان نسبت به زنان بیشتر است و بزرگسالان میانسال بیشتر از کودکان در معرض خطر هستند.


از 1612 مرد مورد آزمایش 18.4٪ (296) مرد مثبت بودند ، در حالیکه 13.3٪ زنان مثبت بودند (291 آزمایش از 2،190 تست).


در میان بزرگسالان 40-64 ساله ، 5/18 درصد آزمایش مثبت داشتند (243 نفر از 1316 نفر). در مقابل ، فقط 4.6٪ از کودکان زیر 17 سال آزمایش مثبت داشتند (23 از 499).


آیا سیگار کشیدن محافظ است؟

یکی از شگفت انگیزترین یافته ها این است که آزمایش سیگاری ها نسبت به افرادی که هرگز سیگار نکشیده اند کمتر در SARS-CoV-2 مثبت است.


در میان 413 سیگاری ، 11.4٪ (47) نفر آزمایش مثبت داشتند ، در حالیکه 17.9٪ از افراد غیر سیگاری (201 نفر از 1112 نفر) مثبت بودند.


نویسنده هشدار می دهد: "از یافته های ما نباید در نتیجه گیری کرد که سیگار کشیدن می تواند از عفونت sars-cov-2 جلوگیری کند یا ادامه مصرف سیگار را تشویق کند ، خصوصاً با توجه به خطرات کلی سیگار کشیدن ، و سیگار کشیدن احتمال ذات الریه ریه جدید را افزایش می دهد. ، و توضیحات جایگزین احتمالی برای این یافته ها. "


محققان خاطرنشان کردند که سیگار کشیدن با کاهش غلظت ذرات ویروس در بینی و گلو ممکن است بر حساسیت آزمایش تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، ممکن است افراد سیگاری بیشتر سرفه کنند و بنابراین ممکن است آزمایشات خود را ارائه دهند.


تعصب در انتخاب ممکن است بر همه نتایج تأثیر بگذارد ، زیرا گروه های مشخص کم و بیش در آزمون ظاهر می شوند.

طبق اخبار بلومبرگ ، پرونده Covid در ایالات متحده از اوایل دسامبر سال 2019 کشف شد.

طبق گفته یک شرکت ، بازرسان مواردی از عفونت ذات الریه کرونر جدید را در دسامبر 2019 در ایالات متحده کشف کردند. بیاد بیاورید شواهد دیگری در مورد انتشار ویروس کرونا در سطح جهانی در هفته های قبل از گزارش چین از اولین موارد خود بیاموزید.


این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که بین 13 دسامبر و 17 ژانویه ، 106 مورد آلودگی در 7389 نمونه خون جمع آوری شده از 9 ایالت در ایالات متحده کشف شده است. این نمونه ها توسط صلیب سرخ آمریکا جمع آوری شده و برای کنترل و پیشگیری از بیماریها (برای کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده) برای آزمایش وجود آنتی بادی علیه ویروس به ایالات متحده ارسال شده است.


در این گزارش آمده است: "یافته های این گزارش نشان می دهد که عفونت SARS-CoV-2 ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تأیید شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده رخ داده باشد."


گزارش ها در مورد شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. در هفته های آینده پس از رشد سریع در سطح شهر ، این بیماری در سطح جهانی گسترش یافت و اولین مورد آمریکا در 19 ژانویه رخ داد.


اطلاعات فاش شده توسط محققان CDC در این مقاله ، درک مردم را نسبت به گسترش ویروس کرونا در جهان زودتر از آنچه شناخته شده است ، عمیق تر کرده است و ممکن است بحث در مورد منشا origin همه گیری را دوباره زنده کند.


این اولین بار نیست که شواهدی وجود دارد که احتمال دارد این ویروس قبل از سال 2020 در خارج از چین وجود داشته باشد یا افراد را آلوده کرده باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه پس از بستری شدن در بیمارستان با علائم شبیه آنفولانزا در اواخر دسامبر به ویروس آلوده شده است که این با آمار رسمی مغایرت دارد. اطلاعات رسمی نشان می دهد که ذات الریه تاج جدید در اواخر ژانویه از ووهان به چین بازگشت.


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که در اواسط دسامبر عفونت های جدا شده در غرب ایالات متحده رخ داده است. در اوایل ژانویه نیز آنتی بادی در سایر کشورها یافت شد تا زمانی که ویروس به این مکان ها سرایت کرد.


دانشمندان اشاره کردند که بعید است از این آنتی بادی ها برای مهار ویروس های مختلف کرونا استفاده شود ، زیرا مشخص شد 84 نمونه فعالیت منحصر به فردی برای خنثی سازی SARS-CoV-2 دارند.


آنها همچنین اشاره کردند که تعیین درجه عفونت در سطح ایالت یا کشور بر اساس نمونه ها غیرممکن است و همچنین نمی توان این موارد را انتقال محلی یا مربوط به سفر دانست.

ویروس کرونا در آمریکا: مرگ و میر سیاهان و لاتین بیش از سفیدپوستان است

در ویسکانسین ، سیاه پوستان 6٪ از کل جمعیت و تقریبا 40٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند.

در لوئیزیانا ، سیاه پوستان 32٪ از جمعیت ایالت را تشکیل می دهند ، اما تقریبا 60٪ از مرگ و میرها

در کانزاس ، 6٪ از جمعیت سیاه پوست هستند و سیاه پوستان بیش از 30٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند.

این نسبت ممکن است از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت باشد ، اما روند در همه جا یکسان است: در مقایسه با نسبت جمعیت ، افراد رنگارنگ بیشتر از همسایگان سفیدپوست خود در این اپیدمی جان خود را از دست داده اند.


چرا؟ خوب ، دلایل جدی تری وجود دارد (سیاه پوستان و آمریکای لاتین در زندگی روزمره خود با خطرات بیشتری روبرو هستند) ، و دلایل ساختاری (شکاف اقتصادی و بهداشتی طولانی مدت بین سفیدپوستان و رنگین پوستان).


اول ، اداره حمل و نقل متروپولیتن نیویورک یک مثال مفید و نگران کننده است. نیویورک تایمز هفته گذشته گزارش داد که از 8 آوریل ، کارگران اتوبوس و مترو به ویروس کرونا مبتلا شده اند: 41 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 6000 نفر COVID-19 یا منزوی از خود تشخیص دادند زیرا علائم عفونت داشتند.


چه کسی برای MTA کار می کند؟ سیاه پوستان و لاتین ها. آنها بیش از 60٪ کارکنان شهر نیویورک را تشکیل می دهند. برای سال 2016 تخمین زده شده است.


به طور خاص ، نسبت سیاه پوستان در MTA بسیار زیاد است ؛ آنها 46٪ از کارگران ترافیک شهری و 24٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. (از سوی دیگر ، سفیدپوستان 30٪ از کارمندان محلی MTA و 43٪ از ساکنان نیویورک را تشکیل می دهند.)


در شهرها و ادارات مختلف نیز همین امر وجود دارد. همانطور که دوین هاوکینز بیشتر از سفیدپوستان در گاردین در استخدام خدمات اساسی است ، آمریکایی ها نیز به احتمال زیاد در خدمات پایه ای مشمول کارهایی هستند که مشمول حکم ماندن در خانه این ایالت نیستند و احتمالاً آنها در مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها کار می کنند. در ایالات متحده ، مانند سایر کشورها ، کادر پزشکی نسبت نامتناسبی از موارد جدید پنومونی کرونر را تشکیل می دهند.


بنابراین ، اقدامات انجام شده توسط ایالت ها و شهرها برای محدود کردن فعالیت های عمومی و کاهش سرعت ویروس کرونا ، گرچه بدون شک ضروری و م effectiveثر است ، اما همچنان افراد رنگین پوست را مستعد ابتلا به عفونت و در نهایت مرگ در طی بیماری همه گیر می کند.


نابرابری طولانی مدت سلامت در ایالات متحده این خطرات را تشدید می کند.


فابیولا سوناس هفته گذشته برای Vox نوشت که سیاه پوستان آمریکایی به طور مداوم نسبت به سفیدپوستان دارای میزان بیشتری از بیماری های قلبی ، دیابت و فشار خون هستند - همه این موارد باعث می شود بیماران به COVID-19 شدید مبتلا شوند و در نهایت بمیرند. .


آنچه می خواهم اضافه کنم این است که احتمالاً هیچ بیمه ای نیز ندارند. این نیز به دلیل این دو دلیل ساختاری است (به جز لوئیزیانا ، تمام ایالت های جنوبی از گسترش برنامه Medicaid که آسیب های بزرگی به سیاه پوستان وارد کرده است خودداری کرده اند). این نیز به دلیل بحران فوری (سیاه پوستان احتمالاً در طی افزایش بیکاری اخیر شغل خود را از دست می دهند) است. این امر در مورد آمریکای لاتین نیز صدق می کند.


این روند کلان است. در سراسر کشور ، جنجال های جزئی و انتخاب سیاست ها ، سلامت سیاه پوستان آمریکایی را وخیم تر کرده و توانایی آنها را برای ایمن ماندن در طی بیماری همه گیر COVID-19 ضعیف کرده است. همانطور که در این مقاله گزارش شده است ، برای افراد رنگین پوست تهیه حتی موارد ساده مانند شستن دست با آب تمیز دشوار است. خوشبو شاه برای Vox در دیترویت نشان داد (13000 مورد و 1000 مرگ در شهرستان وین):


طبق سوابق رسانه های خبری محلی "پل" ، از سال 2014 ، خدمات آب به بیش از 140،000 خانوار در دیترویت به عنوان بخشی از برنامه بازپرداخت بدهی قطع شده است. در سال 2019 ، بیش از 23000 حساب بسته شده است و تا اواسط ژانویه ، 37٪ از حساب ها خدمات خود را از سر نگرفته اند. با گسترش ویروس ، این شهر قول داد آب رسانی به ساکنان را بازیابی کند ، اما از تاریخ 31 مارس ، از 10 هزار نفر که مشکل تأمین آب دارند ، فقط 1050 نفر این کار را انجام داده اند (بر اساس گزارش شهر ، 8000 نفر آنها واجد شرایط شرکت در "برنامه راه اندازی مجدد آب ویروس کرونا").


آلیس جنینگز ، وکیل ارشد حقوق مدنی ، گفت: "آنها سرزنش را به گردن مشتری می اندازند و باید اقدامات مثبتی را انجام دهند (برای بازگرداندن منبع آب) ، بنابراین بسیاری از مردم نمی دانند ، یا در مرحله دوم ، آنها توانایی ورود و ملاقات با کسی را ندارند. "جنینگز در تلاش است آب را برای آسیب پذیرترین مردم شهر بازیابی کند. دخترش معلم دیترویت و بازمانده سرطان است و با ویروس کرونا می جنگد.


در همان زمان ، وی گفت ، گروه های اجتماعی در حال انتقال حدود 5 گالن آب به ساکنین فاقد آب آشامیدنی ، پخت و پز یا آب حمام هستند ، اما جنینگز شک دارد که آیا ساکنان از آب کمیاب استفاده می کنند یا خیر. جنینگز گفت: "اگر توصیه اصلی این است که" دستان خود را بشویید ، دستان خود را مدام بشویید "و هیچ آبی برای شستن دستان شما در خانه وجود ندارد.


در طی دهه های متمادی ، ایالات متحده نتوانسته است سیاه پوستان و قهوه ای هایی را که آن را آمریکا می نامند ، شکست دهد. امروزه ، با ادامه ویروس کرونا ، ضرر این خرابی را باید بپردازند.


تصحیح: این مقاله برای حذف داده های نادرست ازمایش و اطلاعات دموگرافیک برای لاتین ها در کالیفرنیا و آریزونا به روز شده است.

برای بسیاری از مردم ، مرگ جورج فروید یک اتفاق منفرد نبود

واشنگتن - جمعه شب ، جرالد دیویس (جرالد دیویس) صاحب مشاغل کوچک واشنگتن 67 ساله با مراجعه به یک فروشگاه محلی 7 تا 11 برای خرید مواد ضد دافع حشرات هنگامی که یک وانت پشت سرش سورگوم را راند .


دیویس گفت: "من به آنها احترام گذاشتم که از طریق پارکینگ از کنار من عبور کنند. آنها پشت کامیون من ماندند. این واقعاً مرا ترساند ... بدیهی است که این وضعیت آزار و اذیت است." دیویس گفت .


"آنچه در مینه سوتا اتفاق افتاد - در ذهنم جرقه زد."


دیویس یک ماشین پلیس را در خارج از اتومبیل 7-11 دید ، سپس خودش را کشید و متوقف شد و اسپری حشرات خود را خرید و در مورد تجربه خود با پلیس صحبت کرد.


دیویس به یاد می آورد: "آنها بسیار اخراج شدند. آنها حتی به آنچه من گفتم علاقه مند نبودند."


آنچه در این لحظه رخ داد ، نشان دهنده احساسات بسیاری از سیاه پوستان و طرفداران امروز در سراسر کشور است.


"یادم می آید وقتی 4 ساله بودم نمی توانستم کنار چشمه نوشابه در زادگاهم بنشینم.


ناگهان ظاهر شد رفتن به یک دبیرستان سفیدپوست ، به عنوان یکی از 12 کودک سیاه پوست ، در معرض آزار و تهدید قرار دارد. منفجر شد من بارها توسط پلیس آزار و اذیت شده ام. "


"غریزه من منفجر شد. من به پلیس مراجعه کردم. من اصلاً ترس نداشتم. من فقط گفتم ،" احساسات سیاهپوستان هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا افراد سفید پوست ، به ویژه پلیس برای غیرانسانی کردن آنها آموزش می بینند. "


برای بسیاری از مردم که امروز به بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر ایالات متحده معترض هستند ، مرگ خشن جورج فلوید - او هنگامی که یک پلیس در مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن خود گذاشت ، درگذشت - نه یک حادثه منزوی ، بلکه یک نقطه عطف.

کریم عبدالجبار ، بسکتبالیست معروف در OP-ed برای لس آنجلس تایمز نوشت: "آفریقایی آمریکایی ها سالهاست که در یک ساختمان در حال سوختن زندگی می کنند ، و هرچه شعله های آتش هرچه بیشتر می شود ، دود پر شده است. "


میشل اوباما ، بانوی اول سابق ، در توییتر خود نوشت: "اکنون جورج ، براینا و آمو هستند. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. این بارها و بارها است."


فاجعه اخیر مانند بسیاری از شما باعث بدبختی من شده است. من از یک دل شکستگی خسته شده بودم که به نظر نمی رسید هرگز متوقف شود. حالا جورج ، برونا و احمود است. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. دقیقاً همینطور است ، بی وقفه ، بی وقفه. Pic.twitter.com/lFWEtTzVT 8


-میشل اوباما (MichelleObama) (29 مه ، 2020)

تظاهرکننده دیدر اوبراین آخر هفته بیرون کاخ سفید بود: "جورج فلوید مانند حیوانات کشته شد. همه ما خسته شده ایم. این هنجار است. این چیز جدیدی نیست." در اعتراض به صدای آمریکا گفت


بسیاری از معترضین نگران ویروس هستند - برخی اظهار داشتند که اطلاعات اولیه نشان می دهد که سیاهپوستان آمریکایی نسبت به سفیدپوستان آمریکایی میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر است.


"من ماسک زده ام و سعی می کنم از گروهی از افراد مختلف فاصله امنی را حفظ کنم. من همچنین یک زن سیاه پوست مبتلا به آسم هستم ، بنابراین می توانم به طور قطع در معرض COVID قرار بگیرم ، که همچنین باعث مرگ افراد سیاه پوست به میزان نامتناسب می شود." گفت براین.


داده های حاصل از پروژه ردیابی COVID نشان می دهد که اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما آنها 25٪ از مرگ ملی آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM گزارش داده است که طبق آخرین داده ها ، میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان است.


اما معترضان هنوز احساس می کنند که چنین خطری ارزش آن را دارد. بسیاری از مردم می گویند که این شرایط مشخص مرگ جورج فروید بود - همانطور که در ویدئوی گسترده منتشر شده است - خشم ملی را برانگیخت.


تماشا کنید: ویدیوی موبایل از مرگ فروید و ابری تنش های نژادی آمریکایی Jesumen Oni صدای آمریکا را نشان می دهد

دیویس خودش در خیابان نیست ، اما دارد گزارش می دهد به خواهرزاده و خواهرزاده اش.


وی گفت: "من فقط صبح امروز با آنها صحبت کردم." او گفت که "از ترس آنها" ترسیده است ، اما به آنها نمی گوید داخل بمانند.


"من انرژی و هوشیاری کافی ندارم که به آنها بگویم در یک محیط خلاق زندگی نکنند. امیدوارم با انسانها مانند انسانها رفتار شود."


احساس انسانیت و احساس گوش دادن مهمترین مواردی است که دیویس اکنون می گوید.


اگرچه او از تجربه خود جمعه گذشته شوکه شده بود ، اما او اشاره کرد که وقتی در فروشگاه رفاه با پلیس روبرو شد ، کسی را پیدا کرد که در حال گوش دادن بود.


دیویس بازگو کرد: "دستی در پیشخوان در دست من است. سرم را برگرداندم و مرد سفید پوست به من نگاه کرد و گفت:" آیا می توانم به تو گوش کنم؟ "


دیویس گفت: "من نمی دانم آن شخص کیست."


"اما به نوعی او به من امید داد."