AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

گزارش توسط دانشمندان CDC ، پنومونی تاج جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر سال 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع به نظر می رسد.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


ثبت خبرنامه

خبرنامه روزانه و هفته نامه سلامت کرونا ویروس

هر روز یک جلسه توجیهی صبحانه در مورد ویروس کرونا و یک خبرنامه بهداشتی هفتگی پس از تسکین بحران انجام می شود.


اشتراک، ابونمان

تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه است که سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."


وقتی سیستم ایمنی بدن فرد در معرض بیماری زایی مانند ویروس قرار گیرد ، آنتی بادی هایی برای مقابله با آن تولید می کند. وجود آنها به معنای قرار گرفتن در معرض ویروس است.


دانشمندان CDC هنگام تجزیه و تحلیل نمونه های خون ، آنتی بادی هایی را در 39 نمونه از 13 تا 16 دسامبر از کالیفرنیا ، اورگان و واشنگتن جمع آوری کردند.


نتایج تحقیق نشان می دهد که موارد جداگانه ای وجود دارد. دانشمندان عفونت ویروس کرونا در سواحل غربی ایالات متحده در اواسط دسامبر نوشتند.


آنها همچنین از 30 دسامبر تا 17 ژانویه 67 نمونه آنتی بادی را در ماساچوست ، میشیگان ، ویسکانسین یا آیووا ، کانتیکت یا رود آیلند پیدا کردند.


این یافته ها نشان می دهد که در آغاز سال جاری ، موارد پراکنده تر شده است - اما هنوز هم جدا است.


متخصصان بهداشت می گویند واکسیناسیون تنها یکی از دو جبهه مبارزه با COVID-19 است. مورد دیگر درمان م effectiveثر برای کسانی است که قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند. "وال استریت ژورنال" سه نوع امیدوار کننده توسعه را شکست. شرح عکس: جیکوب رینولدز / وال استریت ژورنال

دانشمندان گفتند که احتمال وجود آنتی بادی هایی که پیدا کرده اند برای محافظت در برابر ویروس های مختلف کرونا است که باعث سرماخوردگی می شوند. آنها این کار را با جستجوی آنتی بادی علیه ویروس کرونا در 90 نمونه انجام دادند.


آنها گفتند که آنتی بادی های اختصاصی SARS-CoV-2 را در 84 نمونه یا تقریباً همه آنها پیدا کرده اند.


این نتیجه به شواهد بیشتری می افزاید که پنومونی تاج جدید زودتر از آنچه در گذشته شناخته شده بود ، در خارج از چین ظهور کرد. به عنوان مثال ، محققان ویروس را طی تجزیه و تحلیل گذشته نگر نمونه ای از بیماری که در 27 دسامبر 2019 در فرانسه در بیمارستان بستری بود ، کشف کردند.


محققان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده گفتند که اولین مورد پنومونی کرونر جدید در ایالات متحده در 19 ژانویه گزارش شد و آزمایش برای ویروس دو روز بعد آغاز شد. چند روز پیش ، مرد جوانی که از چین برمی گشت احتمال ابتلا به این بیماری را داشت و به دنبال علائم خود بود.


دو نفر دیگر که بعداً در ایالات متحده تشخیص داده شدند نیز در اواسط ژانویه دچار علائم شدند.


تحقیقات اولیه همچنین نشان داد که پنومونی کرونر جدید فقط یک مورد جدا نیست و از اواسط ژانویه تا بعد در جوامع در ایالات متحده گسترش می یابد ، اگرچه اپیدمیولوژیست ها می گویند ویروس در اواخر فوریه است. به طور گسترده در جامعه گسترش یافته است.


این مطالعه جدید نشان می دهد که نویسنده CDC ، که به طور معمول نمونه های خون را غربال می کند ، گفت که برای یافتن شواهدی از انتشار ویروس در جمعیت ، آژانس همچنان از این طریق ریه های جدید ریه را کنترل می کند.


نه تنها ممکن است پنومونی کرونر جدید در ایالات متحده زودتر از گذشته ظاهر شود ، محققان همچنین شواهدی یافتند که گسترش ویروس در ایالات متحده بسیار گسترده تر از آزمایشات است.


طبق مدلی که هفته گذشته توسط محققان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده منتشر شد ، تا پایان ماه سپتامبر ، تقریبا 53 میلیون نفر در ایالات متحده به COVID-19 آلوده شده اند. در این مدت ، تقریباً 6.9 میلیون نفر آلوده شده اند ، به این معنی که از هر هشت مورد ، یک مورد تأیید شده است.


با این حال ، بیشتر مردم آمریکا هنوز آلوده نشده اند. در 24 نوامبر ، یک مطالعه CDC در JAMA Internal Medicine منتشر شد. تخمین زده می شود که در ایالات متحده ، کمتر از 1 to تا 23 of از افراد ، بسته به محل ، آنتی بادی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد