AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

فورت دتریک: وقتی سیستم از ما محافظت نمی کند

ما دوست داریم باور کنیم که در آمریکا ما محافظت هستیمما دوست داریم باور کنیم که سازمان هایی که برای حفاظت از ما ساخته شده مثل ماشین های بزرگی هستند که دقیقاً همونطور که برنامه ریزی می کنناما اغلب، خطرناکترین چیز ممکن است سختی از این بروکراسی باشد، و شکست فراتر از چهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچهارچ

در شهر کوچک فردریک، ماریلند، درست خارج از واشنگتن دی.سی، مردی به نام رندی سفید، زنش دبرا و دختر 28 ساله اش را از دست داد. خودش کریستین، مادر دو، سرطان توسعه کرد.بسیاری از خانواده‌ها در محله‌اش داستان‌های مشابه دارند.بر اساس بنیاد کرستن رنی، 1300 بیمار سرطان الان در یک مایل زندگی می کنند.

تحقیقات برای نمایش جدید تلویزیون ما آرزوی کننده فیلیپ کوستیو جونیور، تولید کننده اسپنسر ویلکین به فردریک میره تا بیشتر یاد بگیره.

سرطان بالا در این منطقه نزدیک یک پایگاه نظامی آمریکا در فورت دتریک است.از سال ۱۹۴۳ تا ۱۹۶۹، قلعه بخشی از برنامه سلاح بیولوژیکی آمریکا بود و شیمیایی‌های مطالعه می‌کردند که شامل مامور نارنجی و انسراکس، مسموم botulinum و رادیوکاربون مسلح شده است.

بر اساس ارتش امریکا، مجلس مهندسی ها و آژانس محافظت محیط زیست محیط، بعضی از این مواد در بخش به نام "منطقه B" در فورت دتریک دفن شده‌اند، که، بر اساس دادگاه، آبی رودخانه را آلوده کرد که به مرکز فردریک پرواز کرد.در سال ۲۰۰۹، گزارش از مواد سمی و registr بیماری در آب زمینی آلوده‌های آلوده پیدا شد، ولی گفت که انتظار نداشته باشد که اثرات سلامتی داشته باشد.

بعد از اینکه نسبت دوستش رو از دست داد سفید یه فعال شداو دانشمندان را استخدام کرد، تحقیقات کرد، و دادگاه اقدام کلاس در مقابل ارتش آمریکایی - آیرن بروکوویچ داد.یه نفر دیگه به ارتش و وزارت کنگره خواسته بود که تلف سمی رو تمیز کننارتش قبول نکرد قضاوت با مرگ سرطان رو از دست بده و قاضی پرسید

تحت قانون آمریکا، وظیفه تعمیر کلاس سرطان مرگباری فردریک در مورد مرگباری فورت دیتریک یا فراتر نیست.در حالی که ارتش اعتراف کرده که این محل سمی است، هنوز اعتراف نکرده است که این مشکل برای شهروندان کشورهای همسایه است.بالاترین سطح بیولوژیکی (سطح ۴) در فورت دیتریک مرکز برای کنترل بیماری معنی است که ماموران بیولوژیکی خیلی خطرناک هستند و بالاترین سطح جلوگیری باید برای کنترل آنها پذیرفته شود.

زندگی مردم فردریک از شکستگی در دستگاه محافظت ما ناپدید شدنصدها خانواده نابود شدنبیشتر از 14000 نفر یه خواسته امضا کرده تا صحنه رو تمیز کنهبرای سفید، هر لحظه‌ای از وجودش طول کشید."این کاملا زندگیم رو تغییر داد، و بعضی وقتا حتی نمیدونستم کی هستم"

در شهرستان مونتگومری، سفید بیشتری از افسردگی تاج جدید می میرند، ولی سیاهپوست ها سرعت مرگ بیشتری دارند.

دپارتمان سلامتی شهرستان مونتگومری آخرین داده های سه شنبه را آزاد کرد که نشان می دهد که ساکن سفید در منطقه مونتگومری بیشتر احتمال دارند که از ویروس نسبت به ساکن مسابقه های دیگر بمیرند.با این حال، بالاترین سرعت مرگ ویروس آمریکایی آفریقایی است.

از جمعه صبح، وزارت سلامتی ماریلند گزارش داد که 324 نفر از ویروس در ماریلند مرده شده است.

در حال حاضر، ۳۱ مرگ ممکن وجود دارد. ویروس در گواهی مرگ توضیح شده است، ولی توسط آزمایشات آزمایشگاهی تایید نشده است.

وزارت سلامت آمریکا هر روز این دموگرافیک های دولتی را منتشر می کند.در سه شنبه، شهرستان برای اولین بار اطلاعات etnik در مورد مرگ آزاد شد.

مری اندرسون، رئیس‌جمهور بخش سلامتی کشور، گفت که در اول داده‌های مرگ را با جنس و سن آزاد کرد، ولی داده‌ها حدود یک ماه پیش از اینکه دولت از فرستادن اطلاعات دموگرافیک متوقف شد.

"همه شماره‌ها هم اضافه نمی‌شوند و مردم پیچیده می‌شوند، بنابراین ما آن را نوشتیم," گفت به بتسدا.هفته پیش، ما میتونیم اطلاعات درباره مردگان بگیریم

اندرسون گفت که بخش اطلاعات رو در سه شنبه و جمعه اخبار خواهد کرد

«همه فکر می‌کنند ما می‌توانیم داده‌های مرگ را مستقیم بگیریم»، گفت.بعضی وقتها، اما بیشتر اغلب، این کار از طریق بخش سلامتی دولتی انجام می شود که با دفتر پزشکی ارتباط داردمن فکر میکنم اونا پشتیبانی و حمایت زیادی دارن و همه با کارکنان قبلیشون کار میکنن"

اینجا 292 نفر از مرگ توسط مسابقه از سه شنبه تایید شده:

سفید: 141 نفر مردند

آمریکایی آفریقایی: 79 مرگ

اسپانیک: 39 مرده

آسیا: ۲۳ مرگ

بقیه: ۱۰ مرگ

این مقدار مرگ در ۱۰۰۰۰۰ نفر از سه شنبه است:

آمریکایی آفریقایی: 41.1

بقیه: 35.6

سفید: 31.2

اسپانیک: 18.8

آسیا: ۱۴.۳

درجه متوسط ۲۸.۱ در ۱۰۰۰۰۰ اقامت دارد.

در جولای 2019، شهرستان مونتگومری بیشتر از ۱.۵ میلیون اقامت دارد.

بر اساس تقدیر جمعیت اداره تحصیل در سال ۲۰۱۸، بیشتر مردم شهر - ۶۰.۲ درصد - سفید هستند.جمعیت دیگر ۱۹.۹% آمریکایی آفریقایی، ۱۹.۹% اسپانیک و ۱۵.۶% آسیایی هستند. درصد دیگر نسبتا کوچک است.

در سه شنبه، شهرستان همچنین اعلام مرگ را با جنس و سن گزارش داد.تعداد مردان (159) از زنان بالاتر بود.نسبت مرد با زن 31.6 درصد و 24.7 درصد بود.

از سه شنبه به چهارشنبه تعداد کل پرونده‌های شناخته شده در کشور به حدود ۴ درصد تا 5790 افزایش داد.

از سه شنبه، 2842 پرونده مرد و 2699 پرونده زن در کشور وجود داشت.نسبت مرد و زن 565.7 و 501.9 در 100000 بود.

شهرستان همچنین معمولا تعداد پرونده‌هایی بین کارمندانش را ثبت می‌کند، که در چهارشنبه، 135 نفر از آنها، به عنوان کارانتینی، منتظر نتایج آزمایش یا خودکنترل بودند.

بیشتر از 470 کارمند به خاطر exposure related to coronavirus از کار کردند و 339 به کار برگشتند.

در حال حاضر، ۳۱ کارمندان تنهایی، شش نفر از پلیس، شش نفر از بخش آتش و نجات شهرستان مونتگومری، سه نفر از بخش انتقال، سه نفر از بخش سلامتی، دو نفر از بخش بازسازی و بازسازی، و ۱۱ نفر از بخش های دیگر کشور.

بیشتر کارمندان در حال حاضر کارانتینی از وزارت بازسازی و بازسازی هستند - 34 نفر منتظر نتیجه یا کنترل خود هستند، دو نفر از آنها مثبت آزمایش کردند.

بعد از اینکه 54 نفر بیمار شدند، جامعه بازنشسته شده تحقیق می کند "بیماری دماغ"

بیماری مرگ ویروس در ویرجینیا پرستار خونه

بر اساس وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، ۱۱ روز پیش، ۵۴ نفر با علائم‌هایی از تخت تا pneumonia بیمار شدند. حالا "بیماری نفس‌کشی" دو نفر را کشته و بسیاری از مردم بیمارستان شدند.

بر اساس وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، ۱۱ روز پیش، ۵۴ نفر با علائم‌هایی از تخت تا pneumonia بیمار شدند. حالا "بیماری نفس‌کشی" دو نفر را کشته و بسیاری از مردم بیمارستان شدند.

دو نفر مُردن و 18 نفر بعد از بیمارستان در ویرجینیا بیمارستان شدند.جامعه بازنشستگی، طبق رسمی ها.

در جامعه بازنشستگی گرینسپرینگ در اسپرینگ فیلد، 54 نفر در ۱۱ روز گذشته نشانه‌های دماغ «از علائم‌های نفس‌کشیدن بالا (cough) تا pneumonia» توسعه داده شده‌اند.

در یک نامه برای residents در چهارشنبه، بهار سبز، دفتر زیست خبرهای ABC wjla-tv در واشنگتن، D.C., علامت‌هایی را به عنوان "تب، cough, pain in body, wheezing, hoarseness and general weakness" توصیف کرد.

بنجامین شوارتز، وزارت سلامتی آمریکا، پنجشنبه به اخبار ABC گفت که بیماری در واحد مربوط به زندگی و مهارت مربوط به نویس ABC بود.گفت بیماری در 30 ژوئن با اولین پرونده شروع شد.

شوارتز گفت دلیل خاص بیماری هنوز تعیین نشده، ولی آزمایش نمونه‌های بیشتری انجام می‌شود.

263 شهروند در این بهار سبز در محافظت زندگی و مراقبت مهارت کمک می‌کنند، گفت شوارتز.او گفت دو بیماری که در بیماری مُرده بودند به خاطر pneumonia بیمارستان شدند، ولی آنها "پیرمردان با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.

«یکی از ویژه‌های مراقبت مهارت و ساختمان‌های زندگی کمک می‌کنند این است که وقتی شما مردم زیادی در اطراف دارید و آنها شرایط پزشکی محتمل دارند، خطر بیماری افزایش می‌دهد»، او گفت."تعجب کننده ای نیست که بیماری دماغ در موسسات پزشکی طولانی ببینیم. یکی از تفاوت های این بیماری این است که در تابستان اتفاق می افته، و معمولا بیماری های دماغ زیادی نداریم."

هفت نفر از کسانی که در ابتدا بیمارستان بودند به خانه های پرستار برگشتند، می گویند کورتنی فرود آمد، مدیر اریکسون مرکزی زندگی می کند، که صاحب خانه است.

وزارت سلامتی گفت که اگرچه در چند روز گذشته هیچ بیماری جدید در بیماری وجود نداشت، مردم هنوز در بیماری مریض بودند.

گرین اسپرینگ در یک اظهار گفت که "اولویت بالا به سود کسانی که در کمپوس زندگی می‌کنند و کار می‌کنند" می‌دهد.

«برای تعمل این وفاداری، جامعه عمل بسیار محتاط و در همکاری با وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، تمام برنامه‌های نیاز را برای کامل انجام استراتژی پیشگیری و کنترل عفونت موثر گرفته است»، گفت خانه بازنشستگی در یک اعلام.ما ادامه خواهیم داشت بیدار و ادامه خواهیم داد برای خانواده‌ها، کارکنان و اعضای خانواده‌ها و اضافه‌های معمولی و شفافیت.

وزارت مرکز سلامتی فایرفاکس گفت که این اتفاق رو تحقیق می کنه

طبق بخش سلامتی، برای کاهش خطر عفونت و محافظت از امنیت اقامت‌کنندگان، از جمله بستن ساختمان‌های جدید وارد شدن، فعالیت‌های گروهی کنسل کردن، بیماران را در اتاق‌هایشان رها می‌کنند و به تأکید پاک کردن، برقرار شده است.

وابستگان با این علائم‌ها به مرکز سلامتی جامعه دعوت می‌کنند.

سرمایه مرگ نزدیک 90000 میشه وزیر سلامتی آمریکا شروع به پرت کردن کلاه مردم رنگ

آلکس آزار، وزیر وزارت سلامتی و خدمات انسانی آمریکا، در یک مصاحبه با رسانه‌های آمریکا گفت که دلیل اصلی برای تعداد پرونده‌های نو pneumonia در ایالات متحده بسیار بالاست وضعیت سلامتی امریکایی، مخصوصاً جامعه‌های اقلیاتی است.این دید توسط رسانه های آمریکایی پاک شده است.

بر اساس سین‌ان، آزار در زمان پذیرفتن وضعیت سین‌ان برنامه‌ی اتحادیه، که توسط جک تاپر میزبان بود، نشانه‌های ارتباطی را انجام داد.در ابتدای برنامه، تاپر نشان داد که تعداد مرگ تغییر تاج جدید در ایالات متحده نزدیک به ۹۰۰۰ بود. آزار بعد دلیل سلامت آمریکایی را به سلامت آمریکایی واضح کرد، که «متاسفانه، جمعیت ایالات متحده بسیار متفاوت است، و این گروه با کمربینهای جدی بی سلامتی است، که بسیاری از مردم را در جامعه ما، مخصوصا آمریکایی‌های آفریقایی، و جامعه‌چون این جمعیت تفاوت های سلامتی و مشکلات محتمل دارد.این یک میراث ناخوشبختی از سیستم سلامتی آمریکایی است، و البته باید درباره آن صحبت کنیم.

هنگامی که تاپر سؤال کرد آیا نشانه‌های آزار نشان داده است که بسیاری از آمریکایی‌ها از عصبانی تاج جدید مُردند، زیرا آنها "کمتر سالم از مردم در بخش دیگر دنیا" بودند، آزار رد کرد، ولی بیشتر گفت که "بار تجربه‌ها (including obesity, hypertension, diabetes) در ایالات متحده ثابت کرده است که این حقیقت به ما اجازه خواهد داددر خطر برای هر نوع بیماری

وقتی تاپر پرسید آیا این یعنی تقصیر آمریکایی است که باعث میشه چنین تعداد مرگ بزرگ باشد، آزار گفت "این یک اشتباه نیست" و گفت این اپیدمیولوژی ساده است، "اگر ما فشار خونی بالا داریم، دیابت، ما در خطر از پیچیدگی های جدید از کوروناویروس هستیم".

اظهار آزار سریع توسط رسانه های آمریکا سوال شد.CNN نشان داد نتایج تحقیقاتی که توسط رسانه های عمومی آمریکایی (APM) در ۱۱ میه آزاد شده، نشان داد که در آن زمان تعداد مرگ در ایالات متحده از ۸۰۰۰ نفر بود، و تنها 17155 سیاه بود.

Vox also analyzed in an article that it is true that "injustice to public health has increased the number of deaths of people of color." However, it is a kind of escape to blame the main reason that the death toll of the United States exceeds that of other countries in the world. This seems to mean that ethnic minorities, rather than the federal government, should be responsible for this.

رسانه‌های آمریکا همچنین نشان دادند که توضیح مستقیم‌تر و گسترده‌تر برای دلیل مرگ غیر معمولی در ایالات متحده باید پاسخ‌های „چاوتیک” و „ضد علمی” دولت آمریکا به پاندیم باشد.حتی اگر مردم رنگ به سلامتی فقیر داشته باشند، نتیجه مرجع اجتماعی و اقتصادی طولانی آنها و دسترسی غذایی نابرابر است.به عبارت دیگر، اظهار آزار می تواند برگردد. این نیست که مردم رنگ در ایالات متحده می توانند مرگ سینه‌های جدید در ایالات متحده را رهبری کنند، بلکه دولت ایالات متحده در مورد مرگ مردم رنگ رهبری می کند.

کوروناویروس: اصلی پاندوم: چرا چین رو سرزنش نمی کنیم؟-اتحاد اطلاعات سلامتی

موافقت این است که پاندمیک pneumonia جدید در چین شروع شد و در بازار یک متروپولیس صنعتی بزرگ به نام وهان ظاهر شد.تا زمانی که سه مطالعه علمی این فرضیه رو چالش کردند.

با شهرت آزمایش جهانی، اطلاعات بیشتر و بیشتر برای تحلیل نامیده شده "فیلوژنتیک" استفاده می‌شوند، که کمک می‌کند تا تکامل موقتی NCP را در جمعیت انسان بازسازی کند، با تحلیل تغییرات تغییرات به طور تدریج در ژنوم NCP روشن می‌شود.این یک سوال از بازساخت درخت فیلوژنتیک ویروس است، با فرض که هر تغییر جدید یک شاخه جدید و شناخته شده است.

اما این تحلیل جدید پیشنهاد می‌دهد که موقعیت ممکن است به اندازه‌ی اول به نظر آسان نباشد، و خیلی زود است که بار اخلاقی اخلاقی را روی شونه‌های چین قرار دهد....)

اگرچه این کنسونس برای تقریباً سه ماه نگه داشته شده، حالا توسط تعداد تحقیقات فیلوژنتیک نابود می شود، که نشان می دهد که سیم ویروس که در وهان فرستاده شده است، منبع اصلی ویروس نیست، یا فقط یکی از منابع ممکن است.

هیچ شاخه قدیمی از ویروس در ارتباط با بازار وهان وجود ندارد.

اولین مطالعه برای شک در اصل epidemic از گزارش ۲۴ فوریه توسط تحقیقات IBM در ایالات متحده منتشر شده است.هشدار می‌دهد که سه شاخه وجود دارد، بزرگترین شاخه‌ای از گروه بیماران است.

کسانی که با بازار وهان ارتباطی ندارند.

مردمی که خیلی سفر می کنند

گروه‌های اتنی

مردم با ویروس متفاوتی آهسته‌تر از بقیه‌ها گسترش دادند

یک نتیجه مشابه در آمریکایی دیگر رسیده شد - مطالعه چین در مدرکیو در 5 مارس منتشر شد. در این مطالعه، سه تن پیدا شد، و - دوباره - سطح نزدیکترین به بتکوو rATG 13 در وهان پیدا نشد، بلکه سطح اصلی در ژاپن، ایالات متحده، استرالیا و دیگر منطقه‌های دور از وهان در چین پیدا نشد.

ویروس وهان متفاوت در اروپا و آمریکا

در ۸ آوریل، تحقیقات بریتانیایی و آلمانی یک تحلیل فیلوژنتیک از ۱۶۰ ژنوم ویروسی در مجله آمریکایی منتشر کردند.این ژنوم ها از اطراف جهان بسیار شبیه به یکدیگر هستند، ولی هنوز چند تفاوت وجود دارد که سه نطفه اصلی را تشخیص دهند: A, B و C.

از آنجا که اکثر پرونده‌های اول در وهان متعلق به گروه B هستند، تبدیل گروه B باید نزدیکترین نسبت به سنگ ۱۳ باکتوو باشد (اگر اولین عفونت حیوانات انسانی در واقع در شهر اتفاق افتاد).این پرونده نیستدر حقیقت، نزدیکترین تغییر ویروس پخش گروه A در جنوب چین (نزدیک هنگ کنگ), ژاپن و ایالات متحده است.بالاخره، گروه C به اروپا سخت ترین ضربه زد، در گروه B (...)بعد از تغییر، گروه C فقط در مرحله سوم ظاهر شد.

پیتر فورستر از دانشگاه کمبریج، در یک مصاحبه با کانال تلویزیون چینی cgtn، گفت اولین نویسنده مطالعه رسمی بود: اگرچه روی سطح، خیلی زود است که بگوید که پاندیمی در وهان چین متولد شده است....ولی اگر وهان اصلی خونه نیست، حالا کجا باید دنبال بیمار صفر بگردیم؟...)

یه تصادف در آزمایشگاه ویروس ارتش آمریکا سال پیش

اگرچه این فرضیه هنوز احتمال غیر قابل توجه به وجود خطای انسان یا غیرقابل فعالیت فیزیکی از آزمایشگاه تحقیقات کنار می‌شود، این فرضیه قابل توجه نمی‌کند.اگه اینطور باشه، بیمار صفر ممکنه چینی، فرانسوی یا آمریکایی باشه.

در این مورد، واضح است که اولین دلیل شک، موسسه وهان ویرولوژی است که، به سپاس حمایت فرانسوی، اخیراً با آزمایشگاه P4 آماده شده است.ترامپ بر استراتژی خود استثناء کرد که چین را استثناء کند و حتی در کنفرانس مطبوعات اشاره کرد که دولتش در حال حاضر این مسیر را تحقیق می‌کند، که مخصوصاً توطئه‌کنندگان دوست دارند.