AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

بعد از اینکه 54 نفر بیمار شدند، جامعه بازنشسته شده تحقیق می کند "بیماری دماغ"

بیماری مرگ ویروس در ویرجینیا پرستار خونه

بر اساس وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، ۱۱ روز پیش، ۵۴ نفر با علائم‌هایی از تخت تا pneumonia بیمار شدند. حالا "بیماری نفس‌کشی" دو نفر را کشته و بسیاری از مردم بیمارستان شدند.

بر اساس وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، ۱۱ روز پیش، ۵۴ نفر با علائم‌هایی از تخت تا pneumonia بیمار شدند. حالا "بیماری نفس‌کشی" دو نفر را کشته و بسیاری از مردم بیمارستان شدند.

دو نفر مُردن و 18 نفر بعد از بیمارستان در ویرجینیا بیمارستان شدند.جامعه بازنشستگی، طبق رسمی ها.

در جامعه بازنشستگی گرینسپرینگ در اسپرینگ فیلد، 54 نفر در ۱۱ روز گذشته نشانه‌های دماغ «از علائم‌های نفس‌کشیدن بالا (cough) تا pneumonia» توسعه داده شده‌اند.

در یک نامه برای residents در چهارشنبه، بهار سبز، دفتر زیست خبرهای ABC wjla-tv در واشنگتن، D.C., علامت‌هایی را به عنوان "تب، cough, pain in body, wheezing, hoarseness and general weakness" توصیف کرد.

بنجامین شوارتز، وزارت سلامتی آمریکا، پنجشنبه به اخبار ABC گفت که بیماری در واحد مربوط به زندگی و مهارت مربوط به نویس ABC بود.گفت بیماری در 30 ژوئن با اولین پرونده شروع شد.

شوارتز گفت دلیل خاص بیماری هنوز تعیین نشده، ولی آزمایش نمونه‌های بیشتری انجام می‌شود.

263 شهروند در این بهار سبز در محافظت زندگی و مراقبت مهارت کمک می‌کنند، گفت شوارتز.او گفت دو بیماری که در بیماری مُرده بودند به خاطر pneumonia بیمارستان شدند، ولی آنها "پیرمردان با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.

«یکی از ویژه‌های مراقبت مهارت و ساختمان‌های زندگی کمک می‌کنند این است که وقتی شما مردم زیادی در اطراف دارید و آنها شرایط پزشکی محتمل دارند، خطر بیماری افزایش می‌دهد»، او گفت."تعجب کننده ای نیست که بیماری دماغ در موسسات پزشکی طولانی ببینیم. یکی از تفاوت های این بیماری این است که در تابستان اتفاق می افته، و معمولا بیماری های دماغ زیادی نداریم."

هفت نفر از کسانی که در ابتدا بیمارستان بودند به خانه های پرستار برگشتند، می گویند کورتنی فرود آمد، مدیر اریکسون مرکزی زندگی می کند، که صاحب خانه است.

وزارت سلامتی گفت که اگرچه در چند روز گذشته هیچ بیماری جدید در بیماری وجود نداشت، مردم هنوز در بیماری مریض بودند.

گرین اسپرینگ در یک اظهار گفت که "اولویت بالا به سود کسانی که در کمپوس زندگی می‌کنند و کار می‌کنند" می‌دهد.

«برای تعمل این وفاداری، جامعه عمل بسیار محتاط و در همکاری با وزارت سلامت شهرستان فایرفاکس، تمام برنامه‌های نیاز را برای کامل انجام استراتژی پیشگیری و کنترل عفونت موثر گرفته است»، گفت خانه بازنشستگی در یک اعلام.ما ادامه خواهیم داشت بیدار و ادامه خواهیم داد برای خانواده‌ها، کارکنان و اعضای خانواده‌ها و اضافه‌های معمولی و شفافیت.

وزارت مرکز سلامتی فایرفاکس گفت که این اتفاق رو تحقیق می کنه

طبق بخش سلامتی، برای کاهش خطر عفونت و محافظت از امنیت اقامت‌کنندگان، از جمله بستن ساختمان‌های جدید وارد شدن، فعالیت‌های گروهی کنسل کردن، بیماران را در اتاق‌هایشان رها می‌کنند و به تأکید پاک کردن، برقرار شده است.

وابستگان با این علائم‌ها به مرکز سلامتی جامعه دعوت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد