AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

این اپیدمی بیشتر از همه به اقتصاد آمریکایی های سیاه پوست ضربه زده است

تأثیر اقتصادی بیماری همه گیر COVID-19 سخت آفریقایی آمریکایی ها را تحت تأثیر قرار داده است. نرخ بیکاری سیاه پوستان آمریکایی نزدیک به 17 درصد است ، در حالی که سفیدپوستان 14.5 درصد است. دریافت کمک های مالی فدرال برای این آمریکایی ها آسان نیست.


از زمان اجرای سفارش خانه در کالیفرنیا در اواسط ماه مارس ، ترنس کان نتوانسته است در آرایشگاه اوکلند خود کار کند. حتی اگر درآمدش خشک شود ، او تقاضای کمک فدرال نکرد. وی گفت: "من در واقع با بانک تماس گرفتم ، اما آنها گفتند که آنها دیگر هیچ برنامه ای را قبول نمی کنند. ما به عنوان یک تجارت کوچک ، دقیقاً نمی دانیم چه باید بکنیم ، زیرا اطلاعاتی در دسترس نیست."


کان خوش شانس است زیرا صاحب خانه خودش و مقداری پس انداز است و همسرش در یک فروشگاه مواد غذایی کار می کند. با این حال ، سیاهان آمریکایی از تأثیر اقتصادی در طی این اپیدمی سخت آسیب دیده اند. در ماه آوریل ، نزدیک به 17 درصد از سیاه پوستان بیکار بودند ، در حالی که 14 درصد از سفیدپوستان.


یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که در مقایسه با گروه های دیگر ، سپرده های اضافی برای تأمین هزینه های سه ماهه کم است. کارولین جانسون از ناحیه فرهنگی مشکی East Oakland گفت که شرکت های سیاه پوستی که هیچ ارتباطی با بانک ها ندارند ، دشوار است که درخواست کمک مالی فدرال را بدهند.


کارولین جانسون ، مدیر اجرایی ناحیه فرهنگی سیاه East Oakland Black گفت: "اگر شما کاری با کارمند وام ندارید و متصدی وام با صفحه گسترده شما آشنایی ندارد ، زیرا آنها یک ماه پیش یک بار آن را دیده اند ، پس وام رویه های کسب و کار به آهستگی انجام می شود و فقط کمی زمان کافی است تا مردم فرصت را از دست بدهند ، زیرا ممکن است تا آن زمان بودجه تمام شود. می توان گفت مرحله به مرحله یک مرحله دشوار است. "


درک جانسون ، صاحب رستوران "Chicken and Muffin House" در اوکلند ، کمک فدرالی دریافت کرد ، اما این پول در حساب بانکی وی ماند. وی تخمین زد که قادر به تأمین نیازهای صندوق نخواهد بود ، یعنی استخدام 70٪ از کارکنان اصلی خود در مدت هشت هفته. وی گفت: اگر نتوانم از پول استفاده کنم ، شک دارم بتوانم آن را ادامه دهم.


او نگران کارمندان خود است که بسیاری از آنها مشروط هستند. بعضی از افراد شغل پیدا کرده اند ، اما نه همه.


وی گفت: "اکثر کارگرانی که از این گروه از افراد استخدام می کنم ... همانطور که گفتم ، بدون اینترنت ، دسترسی به اینترنت وجود ندارد. پس چگونه آنها درخواست بیکاری می کنند؟ از کجا آنها حتی می دانند که چنین مواردی وجود دارد یک برنامه امدادی چیست؟ "


برای آرایشگاه Kahn ، این ساده است. وی گفت: "خدا را شکر ، من می توانم مدتی دوام بیاورم. فقط نمی دانم چه مدت. صبر کنید و ببینید. من دعا کرده ام. سعی کنید یک نگرش مثبت را حفظ کنید."

گزارش دانشمندان CDC ، پنومونی کرونر جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر سال 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع به نظر می رسد.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خونی است که توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه جمع آوری شده است ، و سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا به مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. این SARS-CoV است -2


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."

برای بسیاری از مردم ، مرگ جورج فروید یک اتفاق منفرد نبود

واشنگتن - جمعه شب ، جرالد دیویس (جرالد دیویس) صاحب مشاغل کوچک 67 ساله واشنگتن با مراجعه به یک فروشگاه محلی 7 تا 11 برای خرید مواد ضد دافع حشرات هنگامی که یک وانت پشت سرش سورگوم را سوار کرد.


دیویس گفت: "من به آنها احترام گذاشتم که از طریق پارکینگ از کنار من عبور کنند. آنها پشت کامیون من ماندند. این واقعاً من را ترساند ... بدیهی است که این وضعیت آزار و اذیت است." دیویس گفت.


"آنچه در مینه سوتا اتفاق افتاد - در ذهنم جرقه زد."


دیویس یک ماشین پلیس را در خارج از اتومبیل 7-11 دید ، سپس خودش را کشید و متوقف شد و اسپری حشرات خود را خرید و در مورد تجربه خود با پلیس صحبت کرد.


دیویس به یاد می آورد: "آنها بسیار اخراج شدند. آنها حتی به آنچه من گفتم علاقه مند نبودند."


آنچه در این لحظه رخ داد ، نشان دهنده احساسات بسیاری از سیاه پوستان و طرفداران امروز در سراسر کشور است.


"یادم می آید وقتی 4 ساله بودم نمی توانستم کنار چشمه نوشابه در زادگاهم بنشینم.


ناگهان ظاهر شد رفتن به دبیرستان سفیدپوست ، به عنوان یکی از 12 کودک سیاه پوست ، در معرض آزار و تهدید قرار دارد. منفجر شد من بارها توسط پلیس آزار و اذیت شده ام. "


"غریزه من منفجر شد. من به پلیس مراجعه کردم. من اصلاً ترس نداشتم. من فقط گفتم ،" احساسات سیاهپوستان هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا افراد سفید پوست ، به ویژه پلیس برای غیرانسانی کردن آنها آموزش می بینند. "


برای بسیاری از مردم معترض به بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر ایالات متحده امروز ، مرگ خشونت آمیز جورج فلوید - او درگذشت وقتی که یک پلیس در مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن خود قرار داد - یک واقعه جداگانه نیست ، اما یک نقطه عطف است.

کریم عبدالجبار ، بسکتبالیست معروف در OP-ed برای لس آنجلس تایمز نوشت: "آفریقایی آمریکایی ها سالهاست که در یک ساختمان در حال سوختن زندگی می کنند. هرچه شعله های آتش هرچه بیشتر می شود ، دود پر می شود."


میشل اوباما ، بانوی اول سابق آمریکا در توییتر خود نوشت: "اکنون جورج ، براینا و آمو هستند. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. این بارها و بارها است."


مانند بسیاری از شما ، فاجعه اخیر مرا رنج داده است. من از یک دل شکستگی خسته شده بودم که به نظر نمی رسید هرگز متوقف شود. حالا جورج ، برونا و احمود است. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. دقیقاً همینطور است ، بی وقفه ، بی وقفه. Pic.twitter.com/lFWEtTzVT 8


-میشل اوباما (MichelleObama) (29 مه ، 2020)

تظاهرکننده دیدر اوبراین این آخر هفته در بیرون از کاخ سفید در اعتراض به اعتراض به صدای آمریکا گفت: "جورج فلوید مانند حیوانات کشته شد. همه ما خسته ایم. این هنجار است. این چیز جدیدی نیست."


بسیاری از معترضین نگران ویروس هستند - برخی اظهار داشتند که اطلاعات اولیه نشان می دهد که سیاهپوستان آمریکایی نسبت به سفیدپوستان آمریکایی میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر است.


"من ماسک زده ام و سعی می کنم از گروهی از افراد مختلف فاصله امنی داشته باشم. من همچنین یک زن سیاه پوست مبتلا به آسم هستم ، بنابراین قطعاً می توانم در معرض COVID قرار بگیرم ، که همچنین باعث مرگ افراد سیاه پوست به میزان نامتناسب می شود." ای برین گفت.


داده های حاصل از پروژه ردیابی COVID نشان می دهد که اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما آنها 25٪ از مرگ ملی آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM گزارش داده است که طبق آخرین داده ها ، میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان است.


اما معترضان هنوز احساس می کنند که چنین خطری ارزش آن را دارد. بسیاری از مردم می گویند که این شرایط مشخص مرگ جورج فروید بود - همانطور که در ویدئوی گسترده منتشر شده است - خشم ملی را برانگیخت.


تماشا کنید: ویدیوی موبایل از مرگ فروید و ابری تنش های نژادی آمریکایی Jesumen Oni صدای آمریکا را نشان می دهد

دیویس خودش در خیابان نیست ، اما دارد گزارش می دهد به خواهرزاده و خواهرزاده اش.


وی گفت: "من فقط صبح امروز با آنها صحبت کردم." او گفت که "از ترس آنها" ترسیده است ، اما به آنها نمی گوید داخل بمانند.


"من انرژی و هوشیاری کافی ندارم که به آنها بگویم در یک محیط خلاق زندگی نکنند. امیدوارم با انسانها مانند انسانها رفتار شود."


احساس انسانیت و احساس گوش دادن مهمترین مواردی است که دیویس اکنون می گوید.


اگرچه او از تجربه خود جمعه گذشته شوکه شده بود ، اما او اشاره کرد که وقتی در فروشگاه رفاه با پلیس روبرو شد ، کسی را پیدا کرد که در حال گوش دادن بود.


دیویس بازگو کرد: "یک دست روی پیشخوان در دست من است. سرم را برگرداندم و مرد سفیدپوست نگاهی به من انداخت و گفت:" آیا می توانم به تو گوش کنم؟ "


دیویس گفت: "من نمی دانم آن شخص کیست."


"اما به نوعی او به من امید داد."

پلیس ایالات متحده مردم سیاه پوست را می کشد: تظاهرات ، از ترس موج دوم شیوع ، ویروس را تشدید می کند

همانطور که پنومونی تاج جدید در ایالات متحده آغاز می شود ، تظاهرات خشونت آمیز ضد هشدار در سراسر کشور گسترش یافت. کارشناسان بهداشت اخیراً اظهار داشتند که جمعیت در محل تظاهرات بسیار زیاد است و بسیاری از مردم ماسک نمی پوشند ، این ترس وجود داشت که افراد مبتلا به علامت بدون علامت بتوانند ویروس را به دیگران منتقل کنند و این باعث ایجاد موج دوم شیوع بیماری می شود.

وزارت بهداشت مینه سوتا گفت تقریباً قطعی است که این تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود. تیم والز ، فرماندار مینیاپولیس ، بسیاری از تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را متهم کرد که با استفاده از ماسک ، از این اپیدمی برای پنهان کردن هویت خود استفاده کرده و اوضاع را آشفته کرده اند. مینیاپولیس پنجشنبه گذشته (28 ام) 35 مورد تایید شده جدید ، بالاترین سطح یک روزه و جمعه گذشته (29 ام) 29 مورد جدید دیگر تأیید شده اضافه کرد.

کیشا لنس باتومز ، شهردار آتلانتا ، جورجیا ، شنبه (30 ام) به تظاهرکنندگان هشدار داد: "اگر شب گذشته برای تظاهرات بیرون رفتید ، ممکن است در این هفته آزمایش شوید." پایین گفت که وضعیت فعلی ایالات متحده هنوز وخیم است در میان آنها ، سیاه پوستان و سایر رنگین پوستان میزان مرگ و میر بالایی دارند.

رنگ ویروس کرونا: تجزیه و تحلیل مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد و قومیت - آزمایشگاه تحقیقاتی APM

پروژه مداوم ما "Coronavirus Color" چگونگی و کجا میزان مرگ ناشی از COVID-19 را ناعادلانه بر برخی جوامع تحت تأثیر قرار می دهد تا سیاست ها و اقدامات واکنش جامعه را هدایت کند. از تاریخ 2 فوریه 2021 ، ویروس کرونا بیش از 444000 آمریکایی جان خود را از دست داد - بیش از 89000 نفر دیگر از آخرین به روزرسانی ما چهار هفته پیش جان خود را از دست داده اند. ما 91٪ از این مرگهای تجمعی را در ایالات متحده و نژادها ثبت کرده ایم.


اگرچه توزیع واکسن در ایالات متحده در حال افزایش است. تلفات اخیر ناشی از ویروس برای همه گروه ها ویرانگر بوده است. از سپیده دم سال 2021 ، بیش از 3100 آمریکایی هر روز می میرند.


اهدا کنید

آخرین داده های ما نشان می دهد که در مقایسه با دوره قبلی (عمدتا دسامبر 2020) ، تعداد مرگ و میرها در چهار هفته گذشته افزایش یافته است و قبل از این که این به روزرسانی از این تعداد بیشتر شود ، این تعداد نیز به بالاترین رکورد رسیده است. در چهار هفته گذشته ، تعداد مرگ و میرهای جدید در همه گروه ها به جز سیاه پوستان به بالاترین سطح از زمان شیوع بیماری رسیده است و سیاه پوستان دومین گروه کشنده هستند. (سیاه پوستان در آوریل 2020 بیشترین آسیب را خواهند دید ، به ویژه در شهرهایی که برای اولین بار همه گیر شده است.)


در سال 2021 ، ما شروع به استفاده از آخرین برآورد جمعیت برای مخرجی می کنیم که برای محاسبه نسبت و درصد استفاده می شود ، و از خط روند جدید از 8 دسامبر سال 2020 استفاده خواهیم کرد. بومیان و سیاه پوستان هنوز بالاترین میزان از دست دادن واقعی را دارند و پس از آنها جزایر اقیانوس آرام قرار دارند. (نرخ جدید مالیات نباید مستقیماً با داده های قبلی ما مقایسه شود. برای بررسی روند 2020 ، توصیه می کنیم به روزرسانی دسامبر یا بازبینی 2020 را بررسی کنید.)


همانند داده های منتشر شده قبلی ، ما همچنین میزان مرگ و میر را با توجه به تفاوت در توزیع سن جمعیت (گروه های قومی مختلف و ایالت های مختلف) تنظیم کردیم. این یک روش معمول و رایج است که توسط محققان بهداشت برای مقایسه بیماری هایی که گروه های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می دهند ، استفاده می شود. ابزار مهم در سطح ملی ، این امر منجر به شکاف بیشتر مرگ و میر شده است - ساکنان جزایر اقیانوس آرام ، لاتین ها ، سیاه پوستان و بومیان آمریکایی همگی دو برابر یا بیشتر از COVID-19 برای سفیدپوستان و آسیایی آمریکایی ها کشته شده اند. آنها کمترین میزان تنظیم سن را دارند.


تیم ما در آزمایشگاه تحقیقات APM ، این آمار مرگ و میر را از اوایل آوریل سال 2020 به طور مستقل جمع آوری کرده است. (در مورد چگونگی کسب اطلاعات بیشتر) در نتیجه ، جدیدترین و محکم ترین توصیف مرگ و میر ناشی از COVID-19 را می توان در هر کجا و با تمرکز بر مرگ نامتناسب مشاهده کرد.


نتایج اصلی نظرسنجی (از داده ها تا 2 فوریه):

اینها تأثیرات واقعی مرگ ثبت شده در سطح کشور است. این داده ها از داده های COVID-19 تهیه می شود (داده های مربوط به تمام ایالت های موجود ایالات متحده و منطقه کلمبیا). این داده ها از زمان آغاز همه گیری همه گروه های قومی را تحت تأثیر قرار داده است.


از هر 475 نفر 1 نفر بومی آمریکا می میرد. (یعنی 210.6 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 645 سیاه پوست 1 نفر می میرد (یعنی 155.2 نفر در هر 100000 نفر)


از هر 665 نفر جزیره اقیانوس آرام 1 نفر درگذشت (یعنی 150.2 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 825 آمریکایی سفیدپوست 1 نفر فوت می کند (یعنی 120.9 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 835 آمریکایی اسپانیایی تبار یکی درگذشت. (یعنی 119.5 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 1320 آمریکایی آسیایی یک نفر درگذشت. (یعنی 75.8 مرگ در هر 100000 نفر)


نرخ واقعی مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در میان بومیان آمریکا بیشترین میزان در کشور است. -حدود 2.8 برابر آسیایی ها ، زیرا آسیایی ها کمترین نسبت واقعی را دارند. میزان مرگ و میر مردم بومی نیز در چهار هفته گذشته سریعترین افزایش را داشته است.


داده هایی که برای تفاوت های سنی بین گروه های قومی تنظیم می شوند ، نسبت به سفیدپوستان و آسیایی ها با کمترین میزان تنظیم سن اختلاف کلی در مرگ و میر بین همه گروه ها دارند. جزایر اقیانوس آرام و آمریکای لاتین بیشترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند و پس از آن ساکنان بومی و سیاه پوست ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. (بحث کاملی در مورد میزان تنظیم سن غیرمستقیم ما)


در میان بیش از 444000 مرگ و میر در ایالات متحده که در این به روزرسانی ویروس کرونا ثبت شده است ، موارد زیر تعداد مرگ های تقسیم شده بر اساس گروه است: آسیایی ها (14،019) ، سیاه پوستان (63،207) ، بومیان (4،506) ، لاتین ها (72،291) ، اقیانوس آرام جزیره نشینان (706) و سفیدپوستان (241،440 نفر). علاوه بر این ، 9،936 مرگ به عنوان نژادهای "دیگر" ثبت شده است (به دلیل گزارش ناهموار در سطح ایالت ، از جمله بیشتر ساکنان جزیره بومی و اقیانوس آرام و افراد چند قومی). 41992 نفر دیگر جان خود را از دست دادند. نژاد فعلی مشخص نیست.


نحوه بررسی داده ها:

1. روندها: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را به مرور مرور کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ ، در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

2. کل: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را کاوش کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ و میزان مرگ و میر با سن تنظیم شده ، محاسبه شده در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

3. خلاصه: تمام داده های یک گروه را کاوش کرده و همه کشورها را بر روی نقشه مقایسه کنید

آمریکایی آسیایی | آمریکای سیاه | بومی آمریکا | آمریکایی اسپانیایی تبار |

بومی هاوایی و سایر آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام | آمریکای سفید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های داده ها ، لطفاً یادداشت های ما در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، نژادهای چند نژادی و سایر نژادهای آمریکایی را بخوانید. . اگر می خواهید درصد مرگ و میر درصد جمعیت هر ایالت را بر اساس نژاد بررسی کنید (قبلاً در این سایت نشان داده شده بود) ، می توانید هر زمان که بخواهید آن را در پرونده اطلاعات کامل ما بدست آورید.


مرگ و میر واقعی و متناسب با سن



از تاریخ 2 فوریه 2021 ، تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید به ازای هر 100000 نفر

* شامل تمام داده های موجود از واشنگتن دی سی و 50 ایالت است. لطفا توجه داشته باشید که میزان مرگ بومیان فقط از 43 ایالت که مرگ بومی را گزارش می دهند محاسبه می شود و نرخ جزیره اقیانوس آرام فقط از 22 ایالت گزارش شده از مرگ بومی محاسبه می شود. کشورها از روش های مختلف جمع آوری برای داده های قومی استفاده می کنند. مخرج از داده های جمع شده از هر حالت ، همسو با روش آنها ساخته می شود. به کاربران هشدار داده شد که ایالت ها گزارش تلفات بومیان ، جزایر اقیانوس آرام و دیگران را گزارش نکردند ، که بسیاری از آنها در نژادهای "دیگر" رخ داده است.

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود (در نتیجه مقدار "0" در نمودار حاصل می شود). فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، نه نسبت افراد چند قومی محاسبه می شود و نه نسبت افرادی که به عنوان نژادهای "دیگر" معرفی می شوند.

مرگ و میر واقعی طولانی مدت


نرخ مرگ پنومونی کرونر جدید (به ازای هر 100000 نفر) در همه ایالت ها ، 8 دسامبر تا فوریه. 2،2021

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود. فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، هیچ نرخ برای کسانی که به عنوان نژادهای "دیگر" شناخته می شوند محاسبه نمی شود. هر دو هفته. داده های درونی در 12/22 و 19/1. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگهای لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شد ، که منجر به کاهش میزان (اصلاح شده) شد. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تعداد مرگ و میرها بر اساس نژاد و قومیت در یک دوره زمانی خاص


مرگ و میرهای تجمعی ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده بر اساس نژاد / قومیت در همه ایالت ها از 8 دسامبر تا فوریه 2020 است. 2،2021

توجه: همه فواصل دو هفته با هم فاصله دارند. داده های درونی در 12/22 و 19/1. در این رقم ، تعداد کمی از تعداد دوگانه فردی در تعداد کل ایالت ها و کشورهایی که آمریکای لاتین و گروه های قومی با هم تداخل دارند ، وجود خواهد داشت. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگ های لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شده است. داده های مربوط به ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند زیرا ما باید تعداد مرگ ها را تخمین بزنیم. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت



مرگ پنومونی تاج جدید بر اساس نژاد و قومیت ، تا 2 فوریه سال 2020

* شامل تمام داده های موجود از واشنگتن دی سی و 50 ایالت است. کشورها از روش های مختلف جمع آوری برای داده های قومی استفاده می کنند. مجموع ما براساس داده های جمع آوری شده از هر ایالت (یا گزارش شده توسط ایالت به مراکز کنترل بیماری) مطابق با روش های آنها است. به کاربران هشدار داده شد که ایالت ها گزارش تلفات بومیان ، جزایر اقیانوس آرام و دیگران را گزارش نکردند ، که بسیاری از آنها در نژادهای "دیگر" رخ داده است.

آمریکایی های آسیایی را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

قابل درک است که از تاریخ 2 فوریه ، 14،019 آمریکایی آسیایی در اثر ذات الریه کرونر جدید درگذشتند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در آسیا 2،949 نفر بوده است که تقریباً دو برابر تعداد مرگ و میرها (1658) در چهار هفته گذشته است.


در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی 3.5٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه می کنند ، و آنها 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


(توجه: آریزونا ، کانکتیکات ، دلاور ، میشیگان ، نیومکزیکو ، کارولینای شمالی ، ویرجینیا و ویسکانسین مرگ مشترک آسیایی ها و جزایر اقیانوس آرام را گزارش کرده اند ، بنابراین گزارش آمریکایی های آسیایی شامل تعداد کمی از جزایر اقیانوس آرام است. مخرج این ایالت ها شامل هر دو گروه


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، 76 آسیایی به دلیل ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار کمتر از آمریکای لاتین (120) و سفیدپوست (121) و بسیار پایین تر از جزایر اقیانوس آرام (150) ، سیاه پوستان (155) است. مردم) و افراد بومی (211 نفر).


در نیویورک ، نوادا ، داکوتای جنوبی و نیوجرسی 1 مرگ به ازای هر 1000 نفر ساکن آسیا وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر) ، که بالاترین میزان در میان آسیایی ها در هر جای ایالات متحده است.


مرگ و میر ناشی از سن

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند (93 در هر 100000 نفر) ، و پس از آن سفیدپوستان (98) هستند.


بر اساس عوامل سنی ، داکوتای جنوبی (354) ، نیویورک (200) ، مینه سوتا (188) ، آیووا (164) و نیوجرسی (164) دارای نرخ مرگ COVID-19 (در هر 100000 نفر) در میان ساکنان آسیا هستند آنها


روی آمریکایی های سیاه پوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، 63207 سیاهپوست آمریکایی توسط ذات الریه تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، گزارش شده است که 7،627 سیاه پوستان جان خود را از دست داده اند که به طور قابل توجهی سریعتر از از دست دادن چهار هفته گذشته است (5586).


در سراسر کشور ، مرگ و میر سیاهان 15.7٪ از مرگ های شناخته شده قومی را تشکیل می دهد ، اما 12.4٪ از کل جمعیت.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی ، 155 سیاهپوست بر اثر ویروس کرونا می میرند که دومین بالاترین نرخ واقعی مرگ و میر در بین همه گروه ها است ، بعد از بومی ها (211 نفر). آسیایی ها (76) ، لاتین (120) ، سفیدها (121) و جزایر اقیانوس آرام (150) نرخ پایین تری دارند.


در 27 ایالت و ناحیه کلمبیا ، از هر 1000 ساکن سیاه پوست یک مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با توجه به عوامل سنی ، سیاه پوستان 2.1 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.2 برابر آسیایی بیشتر می میرند.


محاسبه شده بر اساس سن ، ساکنان سیاهپوست در نیویورک (394) ، نیوجرسی (375) ، کانتیکت (340) ، میشیگان (318) ، لوئیزیانا (318) و می سی سی پی (302) بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 (در هر 100000 نفر)


بر بومیان آمریکا تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، حداقل 4506 بومی آمریکایی بر اثر COVID-19 درگذشتند. از آخرین گزارش چهار هفته پیش ، 958 بومی درگذشته اند که این تعداد از دست دادن چهار هفته قبل (714) را تسریع کرده است.


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از ایالت ها مرگ افراد بومی را در رده دیگری گزارش کرده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم).


بومیان آمریکا 1.3٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 43 ایالت که یک یا چند مورد مرگ بومی را گزارش کرده اند) ، اما 0.8٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروههای مربوطه) ، تقریباً 211 نفر از افراد بومی بر اثر ویروس کرونا می میرند که بالاترین میزان واقعی مرگ و میر از همه نژادها و گروه های قومی است. آسیایی ها (76) ، لاتین ها (120) ، سفیدپوستان (121) ، جزایر اقیانوس آرام (150) و سیاه پوستان (155) نرخ واقعی مرگ و میر کمتری نسبت به افراد بومی دارند.


(توجه: لطفا توجه داشته باشید که میزان "ملی" مرگ و میر برای افراد بومی براساس 43 ایالت است که مرگ افراد بومی را گزارش می دهند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با توجه به عوامل سنی ، بومیان 2.2 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.3 برابر بیشتر مردم آسیا می میرند.


با محاسبه سن ، می سی سی پی (1385 نفر) ، نیومکزیکو (809 نفر) ، مونتانا (745 نفر) و داکوتای جنوبی (740 نفر) بیشترین میزان مرگ (از هر 100000 نفر) را از COVID-19 داشتند.


آمریکایی های اسپانیایی تبار را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، 72291 آمریکایی اسپانیایی تبار در COVID-19 کشته شدند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان اسپانیایی ها 11993 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از تلفات در 4 هفته گذشته است (8،486).


آمریکایی های اسپانیایی تبار 18٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند و 18.4٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که آنها به آن تعلق دارند) ، حدود 120 آمریکای لاتین بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (76) ، کمی کمتر از سفیدپوستان (121) و بسیار کمتر از آن است از جزایر اقیانوس آرام (150 نفر) ، سیاه پوستان (155 نفر) و بومیان (211 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، اسپانیایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.5 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


محاسبه شده توسط سن ، نیویورک (409 ساله) ، نیوجرسی (381 نفر) ، آریزونا (346 نفر) ، داکوتای شمالی (342)بالاترین میزان مرگ و میر (در هر 100000 نفر) در میان ساکنان لاتین در منطقه کلمبیا (335 نفر) و ایلینوی (303 نفر) از ذات الریه کرونر جدید.


آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، حداقل 706 جزیره اقیانوس آرام در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، 182 نفر از جزایر اقیانوس آرام درگذشته اند که بیش از دو برابر تعداد مرگ در 4 هفته گذشته است (89 نفر).


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از کشورها گزارش می دهند که جزایر اقیانوس آرام در دسته دیگری جان خود را از دست داده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم.


جزایر جزیره اقیانوس آرام آمریکایی ها حداقل 0.4٪ از مرگ های شناخته شده نژادی را تجربه کرده اند (در 22 ایالتی که مرگ و میر گزارش کرده اند) ، اما آنها 0.3٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 150 نفر از جزایر اقیانوس آرام بر اثر ویروس کرونا می میرند و میزان واقعی مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (76) ، لاتین ها (120) و سفیدپوستان (121)) است که کمی کمتر از سیاه پوستان است. (155 نفر) و بسیار کمتر از بومیان آمریکا (211 نفر) است.


(توجه: به کاربران یادآوری کنید که میزان "ملی" مرگ برای جزایر اقیانوس آرام تنها از 22 ایالت گزارش شده است که چنین مرگ هایی را گزارش می دهند.)


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، جزایر جزایر اقیانوس آرام 2.7 برابر بیشتر در معرض مرگ بر اثر سفید پوستان و آسیایی ها 2.8 برابر بیشتر احتمال دارد که بمیرند.


با محاسبه سن ، آرکانزاس (2493) ، ایلینوی (1292) ، اوکلاهما (986) و آلاسکا (699) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را از پنومونی کرونر جدید داشتند.


روی آمریکایی های سفیدپوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، در مجموع 241440 سفیدپوست آمریکایی در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، گزارش شده است که تعداد مرگ های سفیدپوست جدید 47249 نفر است که نسبت به چهار هفته قبل (42837 نفر) افزایش یافته است.


مرگ و میر سفیدها در ایالات متحده 60٪ از مرگ های قومی شناخته شده را تشکیل می دهد ، اما 60.8٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 121 سفیدپوست بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (76) ، کمی بالاتر از لاتین ها (120) و بسیار پایین تر از جزایر اقیانوس آرام است ( 150 نفر) ، سیاه پوستان (155 نفر) و افراد بومی (211 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، سفیدپوستان 1.1 برابر بیشتر از آمریکایی های آسیایی در اثر ذات الریه کرونر می میرند (کمی). آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را دارند ، اما با در نظر گرفتن فاکتور سن.


پس از تعدیل سن ، نیوجرسی (180) ، داکوتای شمالی (178) ، ماساچوست (176) ، لوئیزیانا (165) و داکوتای جنوبی (165) بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید را در میان سفیدپوستان داشتند.


یادداشت هایی در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، چند نژادی و سایر قومیت های آمریکایی

بسیاری از ایالت ها داده های مرگ آمریکایی های COVID-19 را که بومی ، هاوایی بومی یا جزیره ای دیگر از اقیانوس آرام هستند ، برخی نژادها یا نژاد های چند قومی ، ناسازگار گزارش می کنند. کاربران می توانند برای درک بهتر از دست دادن جان این گروه ها ، از پرونده های کامل داده ما درخواست کنند. به کاربران هشدار داده می شود که ساکنان جزیره بومی و اقیانوس آرام در بسیاری از ایالت ها و همچنین آمریکایی های چند قومی و در مواردی آمریکایی های آسیایی در گروه های "دیگر" ظاهر می شوند. ما همچنان طرفدار گزارش گیری جامع و سازگار از همه نژادها و گروه های قومی هستیم.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM چگونه این داده ها را بدست آورده است؟

آزمایشگاه تحقیقاتی APM به طور مستقل این داده های مرگ و میر را برای واشنگتن دی سی و همه ایالت ها گردآوری و تحلیل کرده است. در زمان نگارش این مقاله ، فقط ایالت های داکوتای شمالی و ویرجینیای غربی هنوز اطلاعات مرگ و میر ناشی از COVID-19 را بر اساس نژاد و قومیت در وب سایت وزارت بهداشت ایالتی خود منتشر نکرده اند. برای این دو ایالت ، ما از بخشی از CDC استفاده می کنیم که گزارش خود را به مرکز ملی آمار بهداشت ارائه می دهد. لطفا توجه داشته باشید که این داده ها تفاوت زمانی مشخصی دارند و معمولاً داده ها را سرکوب می کنند (یعنی داده هایی که برای حفظ حریم خصوصی پنهان هستند) ، به ویژه برای گروه های دیگر به غیر از White. با این وجود ، افزودن آنها باعث بهبود میزان مرگ و میر کل ایالات متحده در اثر پنومونی کرونر جدید شده است.


وقتی یک ایالت به طور عمومی داده های مرگ و میر خود را منتشر می کند ، اما داده های CDC قابل اطمینان تر هستند ، ما همچنین استفاده از داده های CDC را انتخاب می کنیم. این در 12 ایالت زیر وجود دارد: فلوریدا ، ایندیانا ، آیووا ، کانزاس ، کنتاکی ، میسوری ، مونتانا ، نوادا ، اوکلاهما ، پنسیلوانیا ، کارولینای جنوبی و تگزاس و سایر ایالت های خارج از نیویورک (گزارش جداگانه). نتیجه آخرین و جامع ترین توصیف میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 در ایالات متحده است که براساس نژاد و قومیت تقسیم شده است.


تا کنون ، 91٪ از آمریکایی ها بر اثر پنومونی کرونر جدید جان خود را از دست داده اند ، که نسبت به 38٪ شناخته شده از زمانی که پروژه رنگی کرونا ویروس ما در اوایل آوریل شروع به ردیابی کرد ، پیشرفت بزرگی است. با این حال ، تقریباً از هر ده مرگ یک نفر گزارش می شود ، که تقریباً 42000 نفر را نشان می دهد و در حال حاضر جزئیات نژادی یا قومی وجود ندارد.


از روز سه شنبه ، 2 فوریه ، بیش از 444000 آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست دادند. 91٪ از مرگ و میرها با اطلاعات مربوط به نژاد و قومیت وجود دارد.


با این حال ، باید اشاره کرد که حتی در کشورهایی که داده های مربوط به ذات الریه کرونر جدید را بر اساس نژاد متوفی منتشر می کنند ، داده ها اغلب ناقص یا متناقض هستند. چند ایالت فقط درصد ها را منتشر می کنند ، اما نه تعداد مرگ ها ، که ما را ملزم به تخمین داده ها می کند ، نه اینکه دقیقاً بدانیم جامعه چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیاری از ایالات نیز نتوانستند وضعیت منحصر به فرد جمعیت کوچک را گزارش دهند و وضعیت بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام و سایر گروه ها را گرفت. همه این کمبودهای گزارش ، توصیف ما از مرگ ویروس را ناقص می کند و ارزیابی تأثیر نامتناسب بر جامعه را برای ما دشوارتر می کند.


ما از ادارات بهداشتی ایالتی و محلی می خواهیم اطلاعات مربوط به مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید را به موقع منتشر کرده و جزئیات کامل نژادی و قومی را تا آنجا که ممکن است ارائه دهند. با بهبود گزارش های داده ها ، درک ما از تأثیرات مخرب این بیماری نیز بهبود خواهد یافت. این امر همچنین به دولت ها و جوامع این امکان را می دهد تا درک کنند که چگونه از منابع به طور عادلانه تری استفاده می کنند.