AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

این اپیدمی بیشتر از همه به اقتصاد آمریکایی های سیاه پوست ضربه زده است

تأثیر اقتصادی بیماری همه گیر COVID-19 سخت آفریقایی آمریکایی ها را تحت تأثیر قرار داده است. نرخ بیکاری سیاه پوستان آمریکایی نزدیک به 17 درصد است ، در حالی که سفیدپوستان 14.5 درصد است. دریافت کمک های مالی فدرال برای این آمریکایی ها آسان نیست.


از زمان اجرای سفارش خانه در کالیفرنیا در اواسط ماه مارس ، ترنس کان نتوانسته است در آرایشگاه اوکلند خود کار کند. حتی اگر درآمدش خشک شود ، او تقاضای کمک فدرال نکرد. وی گفت: "من در واقع با بانک تماس گرفتم ، اما آنها گفتند که آنها دیگر هیچ برنامه ای را قبول نمی کنند. ما به عنوان یک تجارت کوچک ، دقیقاً نمی دانیم چه باید بکنیم ، زیرا اطلاعاتی در دسترس نیست."


کان خوش شانس است زیرا صاحب خانه خودش و مقداری پس انداز است و همسرش در یک فروشگاه مواد غذایی کار می کند. با این حال ، سیاهان آمریکایی از تأثیر اقتصادی در طی این اپیدمی سخت آسیب دیده اند. در ماه آوریل ، نزدیک به 17 درصد از سیاه پوستان بیکار بودند ، در حالی که 14 درصد از سفیدپوستان.


یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که در مقایسه با گروه های دیگر ، سپرده های اضافی برای تأمین هزینه های سه ماهه کم است. کارولین جانسون از ناحیه فرهنگی مشکی East Oakland گفت که شرکت های سیاه پوستی که هیچ ارتباطی با بانک ها ندارند ، دشوار است که درخواست کمک مالی فدرال را بدهند.


کارولین جانسون ، مدیر اجرایی ناحیه فرهنگی سیاه East Oakland Black گفت: "اگر شما کاری با کارمند وام ندارید و متصدی وام با صفحه گسترده شما آشنایی ندارد ، زیرا آنها یک ماه پیش یک بار آن را دیده اند ، پس وام رویه های کسب و کار به آهستگی انجام می شود و فقط کمی زمان کافی است تا مردم فرصت را از دست بدهند ، زیرا ممکن است تا آن زمان بودجه تمام شود. می توان گفت مرحله به مرحله یک مرحله دشوار است. "


درک جانسون ، صاحب رستوران "Chicken and Muffin House" در اوکلند ، کمک فدرالی دریافت کرد ، اما این پول در حساب بانکی وی ماند. وی تخمین زد که قادر به تأمین نیازهای صندوق نخواهد بود ، یعنی استخدام 70٪ از کارکنان اصلی خود در مدت هشت هفته. وی گفت: اگر نتوانم از پول استفاده کنم ، شک دارم بتوانم آن را ادامه دهم.


او نگران کارمندان خود است که بسیاری از آنها مشروط هستند. بعضی از افراد شغل پیدا کرده اند ، اما نه همه.


وی گفت: "اکثر کارگرانی که از این گروه از افراد استخدام می کنم ... همانطور که گفتم ، بدون اینترنت ، دسترسی به اینترنت وجود ندارد. پس چگونه آنها درخواست بیکاری می کنند؟ از کجا آنها حتی می دانند که چنین مواردی وجود دارد یک برنامه امدادی چیست؟ "


برای آرایشگاه Kahn ، این ساده است. وی گفت: "خدا را شکر ، من می توانم مدتی دوام بیاورم. فقط نمی دانم چه مدت. صبر کنید و ببینید. من دعا کرده ام. سعی کنید یک نگرش مثبت را حفظ کنید."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد