AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای در مورد بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور خاص ، بر اساس این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، این ویروس جدید را نشان داد نام علمی


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.

شمار کشته ها به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود و رنگین پوستان را رد می کند

در هفدهم به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی وجود تعداد زیادی از افراد مبتلا به ذات الریه کرونر در ایالات متحده ، سلامتی آمریکایی ها است. به ویژه جوامع اقلیت اقلیت. این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که میزبان آن جک تپر بود ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد در ابتدای نمایش ، تارپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ و میرهای ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده جمعیت بسیار متنوعی دارد. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "

وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد به این معنی است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به مردم دیگر نقاط جهان برخوردار بوده اند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت "بار بیماری های همزمان به طور جدی متناسب نیست (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد."


وقتی تاپر س askedال کرد که آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از بالا با فشار خون و دیابت ، با خطر عوارض جدی ناشی از ویروس کرونا مواجه خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان بیش از 80 هزار مرگ در ایالات متحده رخ داده است که فقط 17155 مورد آن سیاه پوست بوده اند.


وکس همچنین در مقاله ای تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را بیش از سایر کشورهای جهان مقصر بدانیم. این بدان معنی است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر رنگین پوستان واقعاً از سلامت خوبی برخوردار نیستند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

Covid-19 افراد سیاه را به نابرابر می کشد - تعجب نکنید

آلا استنفورد پزشک است ، اما مطب او اکنون یک پارکینگ ، گوشه ای از خیابان و پیاده رو خارج از کلیسای باپتیست فیلادلفیا است. دانشگاه استنفورد یک بخش متحرک از پزشکان را هدایت می کند که خدمات پزشکی را به صورت رایگان ارائه می دهند. COVID-19 جامعه ای در فیلادلفیا را که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است ، آزمایش کرد: جامعه سیاهپوستان کم برخوردار. در سراسر ایالات متحده ، سیاه پوستان آمریکایی دارای میزان بسیار بالایی از عفونت و مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هستند. در برخی مناطق ، آنها به اندازه آزمایش سفیدپوستان برای ویروس آزمایش نمی شوند.


دانشگاه استنفورد و تیم او خود را "اتحاد پنومونی عروق کرونر جدید پزشکان سیاه" می نامند. آنها متعهد به پاسخگویی به این بحران گسترده بحث شده هستند اما به آن ضعیف پرداخته شده است. آنها فقط به سواب بینی ، مواد آموزشی و تجهیزات محافظتی شخصی مجهز هستند. آنها توانستند هزینه این مایحتاج را پرداخت کنند زیرا با موفقیت بیش از 100000 دلار در این هفته جمع کردند. GoFundMe. در طی همه گیری ، هزینه های پزشکی که برای نجات جان مردم استفاده می شود از بودجه دولت تأمین نمی شود ، بلکه از طریق هوی و هوس و کیف پول در اینترنت است.


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که در ایالات متحده ، تعداد موارد جدید پنومونی کرونر و مرگ ناشی از چندین گروه قومی متناسب نیست ، اما به ویژه جوامع سیاهپوست رنج می برند. در ... ویسکانسین فقط 6٪ از سیاه پوستان را تشکیل می دهد و سیاه پوستان حدود نیمی از تلفات ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. در ... در شیکاگو ، سیاه پوستان 70٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند ، اما تنها 30٪ از کل جمعیت است. در ... در ریچموند ، ویرجینیا ، به جز یک نفر که در اثر COVID-19 درگذشت ، همه سیاه پوست هستند. لوئیس پنر ، استاد برجسته دانشگاه ایالتی وین ، گفت: "وقتی تفاوت در مرگ و میر را می بینم ، اولین چیزی که می خواهم به شما بگویم این است که من چه می گویم." او تفاوت های نژادی در مراقبت های بهداشتی را مطالعه می کند. . "من گفتم ،" مردم تعجب می کنند؟ "


هر کسی که پیروی می کند می داند که فاصله بین داده های بهداشتی بین سفید پوستان و سیاه پوستان در ایالات متحده برای دهه ها ، حتی قرن ها وجود داشته است. COVID-19 فقط آخرین نمود یک روند باستانی و زشت است. توضیح این موضوع ساده نژادپرستانه و بسیار پیچیده است. نابرابری ساختاری ، سیاهپوستان آمریکایی را بسیار فقیرتر از سفیدپوستان می داند و اختلافات اقتصادی ، خصوصاً در هنگام شیوع بیماری ، نابرابری در سلامتی ایجاد می کند. سیاه پوستان (و سایر جمعیت های اقلیت قومی) تمایل به زندگی در مناطق آلوده و پرجمعیت ، با جمعیت بیشتر در هر خانوار ، و جمعیت بیش از حد در محیط هایی دارند که افراد نمی توانند به طور موثر فاصله اجتماعی مانند زندان ها و بی خانمانی را حفظ کنند. پناهگاه قابل بازگشت. آنها به طور نامتناسبی در مشاغلی مشغول به کار هستند که در حال حاضر ضروری به نظر می رسد ، اما بعید است که مرخصی استعلاجی با حقوق داشته باشند ، پس انداز کافی برای تعطیلات داشته باشند و یا در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی کافی داشته باشند تا بتوانند به راحتی ذخیره کنند.


بسیاری از این عوامل ، از زندگی در بیابان های غذایی به دلیل کمبود بیمه درمانی ، به این معنی است که جوامع سیاه پوست نیز به دلیل بیماری های حاد و مزمن ، درصد بیشتری از آسیب ها را متحمل می شوند. پنر گفت: "چند ماه پیش ، همکاران من می دانستند که این مسئله مشکلی خواهد بود زیرا ما تازه شروع به شنیدن این موضوع کرده بودیم که بیماری های قبلی مانند چاقی ، دیابت ، بیماری مزمن ریوی و بیماری های قلبی عروقی همه مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید است. عوامل خطر."




علاوه بر بحران مداوم سلامت در جامعه سیاه پوستان ، نژادپرستی سیستمیک نیز مانعی برای درمان است. شروین عصاری ، محقق نابرابری در سلامت در دانشگاه چارلز آر. درو ، گفت که اگرچه سفیدپوستان ترجیح می دهند اطلاعات بهداشتی را از ارائه دهندگان پزشکی و رسانه ها دریافت کنند ، اما سیاه پوستان اطلاعات مربوط به سلامتی که از اعضای خانواده و کلیساها به دست آوردند ، امتیازات بالاتری را به دست آورد. دلیل این وضعیت تحصیلات ضعیف نیست (اگرچه این یکی دیگر از عوامل نابرابری ساختاری است) ، بلکه به دلیل بی اعتمادی طولانی مدت و معقول است. پنر گفت: "ما دریافتیم که سوگیری نژادی در میان پزشکان بر تعامل آنها با بیماران سیاه پوست تأثیر می گذارد." وی افزود: حتی در تعاملات بسیار کوتاه و بسیار ساختاریافته بین پزشکان و بیماران ، بیماران سیاه پوست این موضوع را متوجه می شوند و به آن واکنش نشان می دهند.



بیماران سیاه پوست معمولاً مراقبت های بدتری از خود نشان می دهند و نتایج سلامتی آنها بدتر از بیماران سفید پوست با همان بیماری است ، بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر برخی از افراد به سختی می توانند توصیه های پزشکی بیشتری را ارائه دهند. آساری گفت: "شما لزوماً الزامات سیستمی را که شما را تحت فشار قرار می دهد دنبال نمی کنید." "اگر این کار را انجام دهید ، تظاهر می کنید سفید هستید. در اینجا لکه هایی وجود دارد." در واقع ، طبق گفته دانشگاه مینه سوتا پزشکی به گفته استوارت گراند ، جامعه شناس ، هنگامی که بیماران با پزشکانی مطابقت داشته باشند که نژاد آنها مطابقت داشته باشد ، اوضاع بهتر است. این مسئله این نیست که برخی از پزشکان شیطان صفت به عمد به بیماران سیاه پوست خدمت نمی کنند ، بلکه یک موضوع ظریف تر است: کشف معتبر بودن علائم بیمار ، جستجوی درمان فعال تر و تمایل بیمار برای اعتماد و پیروی از توصیه های پزشک. به همین دلیل تلاش برای جلب مراقبت پزشکان سیاه پوست از جوامع سیاه پوستی مانند دانشگاه آلا استنفورد بسیار ارزشمند است.


علل شکاف بهداشتی در گذشته و حال بسیار طبقه بندی شده و منسوخ شده اند که به راحتی قابل حل نیستند. به گفته پنر ، آنها از زمان بازسازی وجود داشته اند ، درست در زمانی که سلامت سیاه دیگر مسئله سود نیست. آساری گفت: "از بین بردن شکاف سلامت ، تقریباً از همه آژانس های ایالات متحده به یک راه حل چند سطحه احتیاج دارد." "در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ، مانند پاسخ چهار ماهه به ذات الریه تاج جدید ، تقریباً غیرممکن است که بتوان از یک شکاف نژادی بزرگ جلوگیری کرد. ." این خیلی ناراحت کننده است. "بسیاری از افراد ، از جمله مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، آنتونی فاوسی ، اظهار داشتند که هیچ کاری نمی توانیم در مورد این مشکل انجام دهیم. غیر قابل قبول است. وی گفت:" ما علاوه بر ارائه بهترین مراقبت برای همه بیماران ، نظرات مختلف با این وجود ، برخی از مقامات ، مانند فرماندار ایالت نیویورک ، اندرو کوومو (اندرو کوومو) قول داده اند که آزمایش جوامع اقلیت هایی را که به شدت توسط ویروس آسیب دیده اند ، تقویت کنند ، دانشگاه استنفورد تنها کسی نیست که به آزمایش COVID-19 و آموزش و پرورش نیاز دارد محلی پنر گفت که بهبود وضعیت مالی این جوامع نیز کمک سریعی خواهد کرد. وی گفت: "شما به طور ناگهانی فرصت های آموزشی را بهبود نخواهید بخشید." "هیچ راه حل کوتاه مدت ساده تری نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی - اجتماعی وجود ندارد."



چه مدت ویروس کرونا در سطح زندگی می کند؟

به علاوه: این به معنای "صاف کردن منحنی" است و تمام آنچه در مورد ویروس کرونا می دانید لازم است.

توسط مگان هربست


البته راه حل بلند مدت رفع نابرابری ساختاری است که ممکن است مدتها طول بکشد تا افراد زنده امروز بتوانند مزایای آن را ببینند. خوشبختانه ، اگر به طور کامل موانع برابری سلامت را تضعیف نکند ، راه حل های موقت مبتنی بر فناوری می توانند به بهبود نتایج فردی کمک کنند. پنر گفت: "اگر کاری وجود دارد که می تواند بلافاصله انجام شود ، این است که هر بیمارستان باید یک ممیزی داخلی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که همه از کیفیت مراقبت های یکسانی برخوردار می شوند." "آنها داده دارند ، از نژاد می پرسند ، از درآمد می پرسند. گراند تصور می کند با استفاده از پزشکی از راه دور و کار با جامعه سیاه پوست برای ایجاد برنامه های کاربردی. گراند گفت: "پزشکان خیلی شلوغ هستند که نمی توانند به مدرسه برگردند تا یاد بگیرند چگونه بهتر کار کنند." "اگر ما می توانیم از طریق یک برنامه یا نوعی سابقه الکترونیکی مداخله کنیم ، می توانیم از مزخرفات خلاص شویم: غلبه بر ویزیت ها. چالش ها ، در دسترس بودن بودجه ، عدم اعتماد. "در آینده ، مداخلات فنی نه تنها به پزشکان این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنند که همه بیماران از استاندارد استاندارد مراقبت برخوردار هستند ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنند که آنها می توانند تحت روشی مطابق با نیازهای مالی و ترجیحات ارتباطی خود ، تحت درمان قرار گیرند.


تمام منابع مصاحبه شده توسط Wired موافقند که مهم نیست اکنون چه کاری انجام می شود ، اقلیت ها - به ویژه جوامع سیاه پوست و لاتین - به دلیل COVID-19 همچنان از بیماری و مرگ و میر بیشتری رنج می برند. این غیرقابل قبول است اما واقعیت دارد. گراند گفت: "ما باید نابرابری گذشته را به عنوان یک موضوع جالب در نظر بگیریم و اقدام کنیم." "کوید شکاف های مهم در سیستم مراقبت های بهداشتی فعلی را برجسته و نسل هایی را که می شناسیم تشدید کرد اما اکنون می بینیم که آنها به صورت مستقیم و عملی بازی می کنند. "هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و من واقعاً امیدوار هستم. "همه گیری پنومونی تاج جدید باعث شده است که افراد بیشتری از یکی از زشت ترین جنبه های نابرابری در ایالات متحده آگاه شوند ؛ امیدوارم که بتواند تغییر را به سمت بهتر ارتقا دهد. در غیر این صورت ، آسیب پذیرترین جوامع در ایالات متحده بحران بعدی سلامت را تجربه می کنند. هیچ کس تعجب نخواهد کرد

مرگ ناشی از COVID-19 توسط آزمایشگاه تحقیقاتی نژاد و قومیت-APM

پروژه مداوم ما "Coronavirus Color" چگونگی و کجا میزان مرگ ناشی از COVID-19 را ناعادلانه بر برخی جوامع تحت تأثیر قرار می دهد تا سیاست ها و اقدامات واکنش جامعه را هدایت کند. از تاریخ 5 ژانویه 2021 ، ویروس کرونا ویروس جان بیش از 355000 آمریکایی را گرفته است و از آخرین اخبار ما چهار هفته پیش ، نزدیک به 69000 نفر فوت کرده اند. ما نژاد و قومیت 93٪ مرگ های انباشته را در ایالات متحده ثبت کرده ایم.


بررسی رنگ ویروس کرونا: بررسی 2020

آخرین اخبار ما نشان می دهد که به استثنای جزایر جزایر اقیانوس آرام ، در چهار هفته گذشته تلفات همه گروه ها به شدت افزایش یافته است. در مقایسه با چهار هفته گذشته ، این منجر به مرگبارترین دوره ای است که در پاییز و زمستان ثبت کردیم. .


در حقیقت ، در میان بومیان و سفیدپوستان آمریکایی ، تعداد کشته شدگان در چهار هفته گذشته بالاترین رقمی است که تاکنون دیده ایم. (در ماه آوریل ، آسیایی ها و سیاه پوستان بیشترین آسیب را دیدند ، به ویژه در شهرهایی که برای اولین بار همه گیر شد.) با این حال ، برای وایت ، هرگز در 28 روز ، تا ماه دسامبر ، تعداد کشته ها از 20000 نفر فراتر نرفت. قبل از بروزرسانی در تاریخ 8 ، تعداد کشته شدگان تقریباً از 28000 نفر گذشت. آخرین اخبار ما نشان می دهد که نزدیک به 43000 آمریکایی سفیدپوست تازه فوت شده 53٪ بالاتر از اعلامیه قبلی ما است. اگرچه سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها از پایان ماه جولای تا اوایل ماه آگوست کمی بیشتر از آخرین بار باختند ، اما اخیراً تعداد تلفات این گروه ها و آسیایی ها در حال افزایش است.


اهدا کنید

در این به روزرسانی ، ما از آخرین تخمین های جمعیتی برای مخرجی که برای محاسبه نسبت ها و درصدها استفاده می شود ، استفاده کردیم و یک خط روند جدید نسبت را شروع کردیم. سیاه پوستان و بومیان آمریکا بیشترین رنج را متحمل می شوند. نرخ از دست دادن- اکنون تعداد تلفات هر دو گروه در کشور از 1 در 750 است. نرخ جدید نباید مستقیماً با داده های قبلی ما مقایسه شود. برای بررسی روند در سال 2020 ، ما توصیه می کنیم به روزرسانی دسامبر یا بررسی 2020 را بررسی کنید.


همانند داده های منتشر شده قبلی ، ما همچنین میزان مرگ و میر را با توجه به تفاوت در توزیع سن جمعیت (گروه های قومی مختلف و ایالت های مختلف) تنظیم کردیم. این یک روش معمول و رایج است که توسط محققان بهداشت برای مقایسه بیماری هایی که گروه های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می دهند ، استفاده می شود. ابزار مهم در سطح ملی ، این امر منجر به شکاف بیشتر مرگ و میر شده است - جزایر اقیانوس آرام ، اسپانیایی تبارها ، سیاه پوستان و بومیان آمریکایی همگی دو یا بیشتر از COVID-19 کشته شده اند و میزان تنظیم سن کمترین است. .


تیم ما در آزمایشگاه تحقیقات APM ، این آمار مرگ و میر را از اوایل آوریل سال 2020 به طور مستقل جمع آوری کرده است. (در مورد چگونگی بیشتر بدانید) در نتیجه ، جدیدترین و محکم ترین توصیف مرگ و میر ناشی از COVID-19 را می توان با تمرکز بر مرگ های نامتناسب در هر کجا یافت.


نتایج اصلی نظرسنجی (از داده ها تا 5 ژانویه):

اینها تأثیرات واقعی مرگ ثبت شده در سطح کشور است. این داده ها از داده های COVID-19 تهیه می شود (داده های مربوط به تمام ایالت های موجود ایالات متحده و منطقه کلمبیا). این داده ها از زمان ابتلا به همه گیری همه گروه های قومی را تحت تأثیر قرار داده است. .


از هر 595 نفر 1 نفر بومی آمریکا می میرد. (یعنی 168.4 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 735 سیاه پوست 1 نفر می میرد (یعنی 136.5 نفر در هر 100000 نفر می میرند)


از هر 895 نفر جزیره اقیانوس آرام 1 نفر درگذشت (یعنی 112.0 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 1000 آمریکایی اسپانیایی تبار 1 نفر می میرد. (یعنی 99.7 مرگ در هر 100000 نفر)


از هر 1030 آمریکایی سفیدپوست 1 نفر می میرد (یعنی از هر 100000 نفر 97.2 نفر)


از هر 1670 آمریکایی آسیایی یک نفر درگذشت. (یعنی 59.9 مرگ در هر 100000 نفر)


نرخ واقعی مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در بین بومیان آمریکا بیشترین در کشور است - حدود 2.8 برابر آسیایی ها و آسیایی ها کمترین میزان مرگ و میر واقعی را دارند.


داده ها برای تفاوت های سنی در بین گروه های قومی تنظیم شده است شکاف کلی مرگ و میر بین تمام گروه های دیگر و سفیدپوستان و آسیایی ها با کمترین میزان تنظیم سن افزایش یافته است. (بحث کاملی در مورد میزان تنظیم سن غیرمستقیم ما)


در میان بیش از 355،000 مرگ و میر در ایالات متحده که در "Colors of Coronavirus Update" ثبت شده است ، موارد زیر مربوط به مرگ توسط گروه است: آسیایی ها (11،070) ، سیاه پوستان (55،580) ، بومیان (3،548) مردم) ، لاتین ها (60298) ، جزایر اقیانوس آرام (524) و سفیدپوستان (194191). علاوه بر این ، 7،647 نفر به عنوان نژادهای "دیگر" ثبت شدند (به دلیل گزارش ناهموار در سطح ایالت ، از جمله بیشتر ساکنان جزیره بومی و اقیانوس آرام و افراد چند قومی). در حال حاضر ، 24780 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند.


نحوه بررسی داده ها:

1. روندها: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را به مرور مرور کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ ، در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

2. کل: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را کاوش کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

نرخ واقعی مرگ و میزان مرگ و میر با سن تنظیم شده ، محاسبه شده در هر 100000 یا

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

3. خلاصه: تمام داده های یک گروه را کاوش کرده و همه کشورها را بر روی نقشه مقایسه کنید

آمریکایی آسیایی | آمریکای سیاه | بومی آمریکا | آمریکایی اسپانیایی تبار |

بومی هاوایی و سایر آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام | آمریکای سفید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های داده ها ، لطفاً یادداشت های ما در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، نژادهای چند نژادی و سایر نژادهای آمریکایی را بخوانید. . اگر می خواهید درصد مرگ و میر درصد جمعیت هر ایالت را بر اساس نژاد بررسی کنید (قبلاً در این سایت نشان داده شده بود) ، می توانید هر زمان که بخواهید آن را در پرونده اطلاعات کامل ما پیدا کنید.


مرگ و میر واقعی و متناسب با سن

جستجو بر اساس دولت

(برای انتخاب چندین حالت از Shift + Ctrl استفاده کنید)


از 5 ژانویه 2021 ، تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید به ازای هر 100000 نفر

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود (در نتیجه مقدار "0" در نمودار حاصل می شود). فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، نه نسبت افراد چند قومی محاسبه می شود و نه نسبت افرادی که به عنوان نژادهای "دیگر" معرفی می شوند.

مرگ و میر واقعی طولانی مدت

جستجو بر اساس دولت

میزان مرگ پنومونی کرونر جدید در هر ایالت (از هر 100000 نفر) ، از 8 دسامبر تا 1 ژانویه. 5،2021

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود. فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، هیچ نرخ برای کسانی که به عنوان نژادهای "دیگر" شناخته می شوند محاسبه نمی شود. هر دو هفته. داده های 12/22 را درون یابی کرد. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تعداد مرگ و میرها بر اساس نژاد و قومیت در یک دوره زمانی خاص

جستجو بر اساس دولت

مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده توسط نژاد / قومیت در همه ایالت ها ، 8 دسامبر 2020 تا 5 ژانویه 2021

توجه: همه فواصل دو هفته با هم فاصله دارند. داده های 12/22 را درون یابی کرد. در این نمودار ، تعداد کمی از تعداد دوگانه فردی در تعداد کل ایالت های آمریکای لاتین و کشورهایی که گروه های قومی و نژادی با هم تداخل دارند ، وجود خواهد داشت. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، پس از آن داده های موقت گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

جستجو بر اساس دولت

(برای انتخاب چندین حالت از Shift + Ctrl استفاده کنید)


مرگ پنومونی تاج جدید بر اساس نژاد و قومیت ، تا 8 دسامبر سال 2020

آمریکایی های آسیایی را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

قابل درک است که از 5 ژانویه ، 11،070 آمریکایی آسیایی در اثر ذات الریه ریه جدید از دنیا رفته اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 1665 آسیایی جان خود را از دست داده اند که بیش از دو برابر تعداد مرگ (714 نفر) در چهار هفته گذشته است.


در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی 3.3٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه می کنند و آنها 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


(توجه: آریزونا ، کانکتیکات ، دلاور ، میشیگان ، نیومکزیکو ، کارولینای شمالی ، ویرجینیا و ویسکانسین مرگ مشترک آسیایی ها و جزایر اقیانوس آرام را گزارش کرده اند ، بنابراین آمریکایی های آسیایی تبار گزارش می دهند تعداد کمی از جزایر اقیانوس آرام را شامل می شود مخرج این ایالت ها شامل این دو گروه است.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که آنها به آن تعلق دارند) ، حدود 60 نفر از مردم آسیا بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر نسبت به سفیدپوستان (97) ، لاتین ها (100) و جزایر اقیانوس آرام (112) بسیار کمتر است. این بسیار کمتر از میزان مرگ و میر سیاهان (137) و افراد بومی (168) است.


در نیوجرسی و نیویورک ، یک مرگ به ازای هر 1000 ساکن آسیا وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر) ، که بالاترین میزان در میان آسیایی ها در هر نقطه ایالات متحده است.


مرگ و میر ناشی از سن

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم کرده اند (73 در هر 100000 نفر) و پس از آن سفیدپوستان (79) قرار دارند.


بر اساس سن محاسبه شده ، داکوتای جنوبی (329) ، نیویورک (178) ، مینه سوتا (155) و آیووا (154) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید در بین ساکنان آسیا دارند.


روی آمریکایی های سیاه پوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

گزارش شده است که از 5 ژانویه ، 55580 سیاهپوست آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش چهار هفته پیش ، در مجموع 5586 سیاه پوستان جان خود را از دست داده اند ، که در مقایسه با تعداد مرگ در چهار هفته گذشته (3،767) افزایش یافته است.


در سراسر کشور ، مرگ و میر سیاهان 16.8٪ از مرگ های شناخته شده قومی را تشکیل می دهد ، اما 12.4٪ از کل جمعیت.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی ، 137 سیاه پوست بر اثر ویروس کرونا می میرند که دومین بالاترین نرخ واقعی مرگ و میر در میان همه گروه ها است ، بعد از بومی ها (168). آسیایی ها (60) ، سفیدپوستان (97) ، لاتین (100) و جزایر اقیانوس آرام (112) نسبت کمتری دارند.


در 22 ایالت و منطقه کلمبیا ، به ازای هر 1000 ساکن سیاه پوست یک مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، سیاه پوستان 2.3 برابر سفیدپوستان و سفیدپوست ها 2.5 برابر آسیایی بیشتر می میرند.


با محاسبه سن ، نیویورک (372) ، نیوجرسی (346) ، کانتیکت (313) و میشیگان (295) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید در میان سیاه پوستان دارند.


بر بومیان آمریکا تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از 5 ژانویه (سه شنبه) ، حداقل 3548 بومی آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، 714 بومی درگذشته اند که سریعتر از میزان مرگ و میر در 4 هفته گذشته است (583 نفر).


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از ایالت ها مرگ افراد بومی را در رده دیگری گزارش کرده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم).


بومیان آمریکا 1.4٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 39 ایالت که یک یا چند مورد مرگ بومی را گزارش کرده اند) ، اما 0.8٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروههای مربوطه) ، تقریباً 168 بومی بر اثر ویروس کرونا می میرند که بالاترین میزان واقعی مرگ و میر از همه نژادها و گروه های قومی است. آسیایی ها (60) ، سفیدپوستان (97) ، لاتین (100) ، جزایر اقیانوس آرام (112) و سیاه پوستان (137) نرخ واقعی مرگ و میر کمتری نسبت به افراد بومی دارند.


(توجه: لطفاً توجه داشته باشید که میزان "ملی" مرگ و میر برای مردم بومی براساس 39 ایالت است که مرگ و میر مردم بومی را گزارش می دهند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن فاکتور سن ، بومیان 2.2 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.4 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


با محاسبه سن ، می سی سی پی (1235) ، نیومکزیکو (652) ، مونتانا (613) و داکوتای جنوبی (584) بالاترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) را از ذات الریه ریه جدید دارند.


آمریکایی های اسپانیایی تبار را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

گزارش شده است که از 5 ژانویه (سه شنبه) ، 60298 آمریکایی اسپانیایی تبار بر اثر پنومونی تاج جدید جان خود را از دست داده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان اسپانیایی ها 8،486 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از تلفات در چهار هفته گذشته (4،900) است.


آمریکایی های لاتین 18.2 درصد از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند که 18.4 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهد.


مرگ و میر واقعی

تقریباً 100 آمریکای لاتین به ازای ویروس کرونا به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (60) ، کمی بیشتر از سفیدپوستان (97) و کمی پایین تر از جزایر اقیانوس آرام است. افراد (112 نفر) بسیار کمتر از سیاه پوستان (137 نفر) و افراد بومی (168 نفر) هستند.


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، با توجه به عوامل سنی ، اسپانیایی ها 2.5 برابر سفیدپوستان و آسیایی ها 2.6 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


با محاسبه سن ، نیویورک (384 سال) ، نیوجرسی (352) ، ناحیه کلمبیا (314) و داکوتای شمالی (311) بالاترین میزان مرگ و میر (به ازای هر 100000 نفر) از پنومونی کرونر جدید در میان ساکنان لاتین را دارند.


آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام را دنبال کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

از تاریخ 5 ژانویه (سه شنبه) ، حداقل 524 جزیره اقیانوس آرام در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، 89 نفر از جزایر اقیانوس آرام درگذشته اند در مقایسه با چهار هفته گذشته (101 نفر) تعداد مرگ و میر کاهش یافته است.


(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از کشورها گزارش می دهند که جزایر اقیانوس آرام در دسته دیگری جان خود را از دست داده اند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم.)


جزیره ای از جزایر اقیانوس آرام حداقل 0.4٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 21 ایالت هیچ مرگی گزارش نشده است) ، اما آنها 0.3٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 112 نفر از جزایر اقیانوس آرام بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان واقعی مرگ بسیار بالاتر از آسیایی ها (60) و کمی بیشتر از سفیدپوستان (97) و لاتین ها (100) است. مردم) ، بسیار کمتر از سیاه پوستان (137 نفر) و بومیان آمریکا (168 نفر).


(توجه: به کاربران یادآوری کنید که میزان "ملی" مرگ برای جزایر اقیانوس آرام فقط از 21 ایالت گزارش می شود که چنین مرگ هایی را گزارش می دهند.)


مرگ و میر ناشی از سن

در کل کشوربا در نظر گرفتن عامل سن ، مردم جزایر اقیانوس آرام 2.5 برابر بیشتر در معرض خطر مرگ و میر ناشی از سفیدپوستان و آسیایی ها 2.7 برابر بیشتر احتمال مرگ دارند.


با محاسبه سن ، آرکانزاس (2374) ، ایلینوی (1143) ، اوکلاهما (917) و یوتا (450) بیشترین میزان مرگ و میر (به ازای 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید داشتند.


روی آمریکایی های سفیدپوست تمرکز کنید

زندگی تا کنون از دست داده است

این قابل درک است که از تاریخ 5 ژانویه (سه شنبه) ، در مجموع 194191 سفیدپوست آمریکایی در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سفیدپوستان 42837 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از از دست دادن در 4 هفته گذشته است (27،925).


از همه مرگ های نژادی شناخته شده ، سفیدپوستان 58.8٪ را تشکیل می دهند ، اما 60.8٪ کل جمعیت را تشکیل می دهند.


مرگ و میر واقعی

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که آنها به آن تعلق دارند) ، حدود 97 سفیدپوست بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (60) ، کمی پایین تر از آمریکای لاتین (100) و کمی پایین تر از جزایر اقیانوس آرام است. افراد (112 نفر) ، بسیار کمتر از میزان مرگ و میر سیاهان (137 نفر) و افراد بومی (168 نفر).


مرگ و میر ناشی از سن

در سراسر کشور ، سفیدپوستان 1.1 برابر بیشتر از آمریکایی های آسیایی در اثر ذات الریه کرونر می میرند (کمی). آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را دارند ، اما با در نظر گرفتن فاکتور سن.


با محاسبه سن ، نیوجرسی (159) ، ماساچوست (153) ، داکوتای شمالی (139) و کانتیکت (139) بالاترین میزان مرگ و میر را در میان ساکنان سفیدپوست دارند.


یادداشت هایی در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، چند نژادی و سایر قومیت های آمریکایی

بسیاری از ایالت ها داده های مرگ آمریکایی های COVID-19 را که بومی ، هاوایی بومی یا جزیره ای دیگر از اقیانوس آرام ، برخی نژادها یا نژاد های دیگر هستند ، ناسازگار گزارش می کنند. کاربران می توانند برای درک بهتر از دست دادن جان این گروه ها ، از پرونده های کامل داده ما درخواست کنند. به کاربران هشدار داده می شود که ساکنان جزیره بومی و اقیانوس آرام در بسیاری از ایالت ها و همچنین آمریکایی های چند قومی و در مواردی آمریکایی های آسیایی در گروه های "دیگر" ظاهر می شوند. ما همچنان طرفدار گزارش گیری جامع و سازگار از همه نژادها و گروه های قومی هستیم.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM چگونه این داده ها را بدست آورده است؟

آزمایشگاه تحقیقاتی APM به طور مستقل این داده های مرگ و میر را برای واشنگتن دی سی و همه ایالت ها گردآوری و تحلیل کرده است. در زمان نگارش این مقاله ، فقط ایالت های داکوتای شمالی و ویرجینیای غربی هنوز اطلاعات مرگ و میر ناشی از COVID-19 را بر اساس نژاد و قومیت در وب سایت وزارت بهداشت ایالتی خود منتشر نکرده اند. برای این دو ایالت ، ما از بخشی از CDC استفاده می کنیم که گزارش خود را به مرکز ملی آمار بهداشت ارائه می دهد. لطفا توجه داشته باشید که این داده ها تفاوت زمانی مشخصی دارند و معمولاً داده ها را سرکوب می کنند (یعنی داده هایی که برای حفظ حریم خصوصی پنهان هستند) ، به ویژه برای گروه های دیگر به غیر از White. با این وجود ، افزودن آنها باعث بهبود میزان مرگ و میر کل ایالات متحده در اثر پنومونی کرونر جدید شده است.


وقتی یک ایالت به طور عمومی داده های مرگ و میر خود را منتشر می کند ، اما داده های CDC قابل اطمینان تر هستند ، ما همچنین استفاده از داده های CDC را انتخاب می کنیم. این در 12 ایالت زیر وجود دارد: فلوریدا ، ایندیانا ، آیووا ، کانزاس ، کنتاکی ، میسوری ، مونتانا ، نوادا ، اوکلاهما ، پنسیلوانیا ، کارولینای جنوبی و تگزاس و سایر ایالت های خارج از نیویورک (گزارش جداگانه). نتیجه آخرین و جامع ترین توصیف میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 در ایالات متحده است که براساس نژاد و قومیت تقسیم شده است.


تا کنون ، 93٪ از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، که نسبت به 38٪ شناخته شده از زمانی که پروژه رنگ Coronavirus ما در اوایل آوریل ردیابی این اطلاعات را آغاز کرده ، پیشرفت بزرگی است. با این حال ، تقریباً 25000 مرگ ثبت شده هنوز هیچ جزئیات نژادی یا قومی ندارند.


از روز سه شنبه ، 5 ژانویه ، بیش از 355،000 آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند. داده هایی در مورد نژاد و قومیت برای 93٪ از مرگ و میرها وجود دارد.


با این حال ، باید اشاره کرد که حتی در کشورهایی که داده های مربوط به ذات الریه کرونر جدید را بر اساس نژاد متوفی منتشر می کنند ، داده ها اغلب ناقص یا متناقض هستند. چند ایالت فقط درصد ها را منتشر می کنند ، اما نه تعداد مرگ ها ، که ما را ملزم به تخمین داده ها می کند ، نه اینکه دقیقاً بدانیم جامعه چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیاری از ایالات نیز نتوانستند وضعیت منحصر به فرد جمعیت کوچک را گزارش دهند و وضعیت بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام و سایر گروه ها را گرفت. همه این کمبودهای گزارش ، توصیف ما از مرگ ویروس را ناقص می کند و ارزیابی تأثیر نامتناسب بر جامعه را برای ما دشوارتر می کند.


ما از ادارات بهداشتی ایالتی و محلی می خواهیم اطلاعات مربوط به مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید را به موقع منتشر کرده و جزئیات کامل نژادی و قومی را تا آنجا که ممکن است ارائه دهند. با بهبود گزارش های داده ها ، درک ما از تأثیرات مخرب این بیماری نیز بهبود خواهد یافت. این امر همچنین به دولت ها و جوامع این امکان را می دهد تا درک کنند که چگونه از منابع به طور عادلانه تری استفاده می کنند.


منبع

ادارات بهداشتی ایالتی و محلی یا سایر آژانس های گزارشگری دولتی و مرکز ملی آمار بهداشت. در بعضی موارد ، ما تعداد کل مرگ (به جای نژاد) را به سمت بالا اصلاح کردیم تا با آخرین پایگاه داده نیویورک تایمز مطابقت داشته باشد. تخمین های اداره آمارگیری ایالات متحده (آخرین) نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2019 برای محاسبه نژاد / قومیت و سن همه گروه ها به جز بومیان آمریکا و جزایر اقیانوس آرام استفاده می شود. برای این دو گروه ، ما از برآورد پنج ساله بررسی جامعه آمریکایی 2015-2019 برای بهبود قابلیت اطمینان گروه های کوچک استفاده کردیم. مهم است که ما داده های جمعیت را با روش جمع آوری و گزارش داده ها برای هر منطقه جغرافیایی هماهنگ کنیم (به عنوان مثال ، اگر قومیت آمریکای لاتین با گروه های قومی همپوشانی داشته باشد یا جدا شود ، و آیا گروه های قومی "مجرد" یا "مجرد یا ترکیبی" هستند) از"). تمام محاسبات و تجزیه و تحلیل بعدی در اتاق تحقیق APM.

علامت

قبل از محاسبه درصد و نسبت ها ، مرگ نژادهای ناشناخته لحاظ نمی شود. مرگ های احتمالی ناشی از ذات الریه کرونر جدید نیز در آمار مرگ ما گنجانده شده است. بسیاری از منابع داده ، داده های خود را به عنوان داده اولیه مشخص کرده اند. در بعضی موارد ، زیرا ما قبل از محاسبه درصد ، مرگ با قومیت ناشناخته را از مخرج حذف می کنیم ، درصد با درصدی که اداره بهداشت ارائه می دهد متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، هر ایالت از روش های مختلف جمع آوری برای داده های قومیتی استفاده می کند و نتیجه این است که مجموع درصدها از 100٪ فراتر می رود. در مورد کشورهایی که فقط درصد گزارش می دهند ، ما میزان تلفات را توسط گروه های قومی تخمین زده ایم ؛ به دلیل اشتباهات گرد کردن ، این مرگ ها ممکن است تفاوت بسیار کمی با مرگ واقعی داشته باشد. کشورها می توانند با انتشار اطلاعات کامل این گزارش را بهبود بخشند.

داده های مربوط به افراد بومی ، هاوایی های بومی ، و سایر ساکنان جزیره اقیانوس آرام و سایر نژادها به طور جداگانه در برخی از ایالات شمارش می شود ، اما به دلیل گزارش های ناسازگار بین ایالت ها ، داده های "دیگری" در سایر ایالت ها وجود دارد.

میزان مرگ و میر در این صفحه به دو روش نمایش داده می شود: 1) به عنوان یک نرخ "خام" ، به این معنی که هیچ تنظیماتی برای استاندارد سازی توزیع سنی مختلف انجام نشده است. آنها "مرگ و میر واقعی" نامیده می شوند زیرا منعکس کننده مرگ و میر واقعی گروه جمعیت هستند. 2) مرگ و میر غیر مستقیم با سن تنظیم می شود. از آنجا که میانگین سنی جمعیت سفیدپوستان تقریباً در همه مکانها مسن تر است ، تنظیمات سن معمولاً شکاف بین سفیدپوستان و سایر جمعیت ها را افزایش می دهد.

برای ایجاد نرخ مرگ و میر متناسب با سن و نژاد و نژاد ، ما ابتدا نرخ "انتظار" مرگ را برای هر نژاد ، هر ایالت و کل کشور محاسبه کردیم. ما این کار را با ضرب جدیدترین میزان مرگ و میر مربوط به سن خاص در COVID-19 در نسبت جمعیت خاص سن هر گروه قومی در هر منطقه جغرافیایی (از نظرسنجی جامعه آمریکا 2019) انجام می دهیم. سپس ، نرخ مرگ و میر خام را برای هر نژاد و جغرافیا بر میزان مرگ و میر احتمالی محاسبه شده خود بر اساس نژاد (که میزان استاندارد مرگ و میر را از آن دریافت می کنیم) تقسیم می کنیم ، و در آخر آن را در کل مرگ و میر خام کشور ضرب می کنیم. نتیجه این است که نرخ مرگ غیرمستقیم تنظیم شده (IADR) COVID-19 بر اساس نژاد تجزیه می شود.

ما به طور غیرمستقیم سن این داده ها را تنظیم می کنیم ، زیرا تنظیم مستقیم سن غیرممکن است ؛ داده های به موقع و کامل COVID-19 ، بر اساس نژاد و گروه سنی ، برای همه ، حتی بیشتر ایالات منتشر نمی شود. با این حال ، به کاربران هشدار داده می شود که استاندارد سازی غیر مستقیم برای تخمین تأثیر توزیع سنی مختلف در موارد است ، زیرا نرخ مرگ و میر مخصوص سن وجود ندارد. هنگام مقایسه دو جمعیت با توزیع سنی به طور قابل توجهی متفاوت ، استاندارد سازی غیر مستقیم ممکن است بیشتر از میزان تنظیم سن مستقیم ، دقیقاً مانند گروه های قومی منحرف شود. بنابراین ، داده های ایالت های مختلف که مستقیماً با فاکتورهای سن سازگار هستند ، باید برتر تلقی شوند.

ملاحظات برابری بهداشتی و اقلیت های قومی و گروه های قومی

سلامت سیستماتیک و بی عدالتی اجتماعی طولانی مدت خطر ابتلا به بسیاری از اقلیت های قومی و قومی با COVID-19 و مرگ ناشی از آن را افزایش داده است. "اقلیت ها و گروه های قومی" شامل افراد رنگین پوست با طیف گسترده ای از سوابق و تجربیات می شود. اما بسیاری از افراد در این گروه ها تجربیات مشابهی دارند. از نظر تاریخی ، عوامل اجتماعی سلامت آنها را از دستیابی به فرصت های برابر برای سلامت اقتصادی ، جسمی و عاطفی باز داشته است. [1]


مجموعه ای از شواهد در حال رشد نشان می دهد که برخی از اقلیت های قومی و قومی به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند. [2] ، [3] ، [4] ، [5] ، [6] بی عدالتی های تعیین کننده اجتماعی در سلامت این گروه ها (مانند فقر و دسترسی به خدمات پزشکی) با هم مرتبط و گسترده هستند نتایج و خطرات م healthثر بر سلامتی و کیفیت زندگی. [1] برای دستیابی به برابری سلامت ، باید موانع را برطرف کنیم تا همه بتوانند از فرصت های برابر برای سالم ماندن برخوردار شوند.


عواملی که منجر به افزایش خطر می شوند

بسیاری از بی عدالتی ها در عوامل اجتماعی سلامت ، خطر ابتلا به اقلیت های نژادی و قومی با COVID-19 و مرگ آنها را افزایش می دهد. این بی عدالتی ها عبارتند از:


تبعیض: جای تأسف است که در برخی سیستم ها برای محافظت از رفاه و سلامتی مردم تبعیض وجود دارد. این سیستم ها شامل مراقبت های بهداشتی ، مسکن ، آموزش ، عدالت کیفری و سیستم های مالی هستند. رفتارهای تبعیض آمیز ، از جمله نژادپرستی ، می تواند منجر به فشار مضر طولانی مدت شود و عوامل اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند که خطر ابتلا به COVID-19 را برای اقلیت های قومی و گروه های قومی افزایش می دهد. [5] ، [7] ، [8] ، [9]

دسترسی و استفاده از خدمات پزشکی: در مقایسه با سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار ، گروههای نژادی و قومی خاص بیشتر بیمه نیستند. [10] دسترسی به خدمات پزشکی برای این گروه ها همچنین ممکن است توسط بسیاری از عوامل دیگر ، مانند ناراحتی ، مراقبت از کودک یا مرخصی ، موانع ارتباطی و زبانی ، تفاوت های فرهنگی بین بیماران و ارائه دهندگان و گذشته در سیستم خدمات پزشکی محدود شود. و تبعیض فعلی. [11] برخی از اقلیت های نژادی و قومی ممکن است در دریافت معالجه دریغ کنند زیرا به دولت و سیستم های خدمات پزشکی مسئول حل بی عدالتی های درمانی [12] و وقایع تاریخی ، مانند برج برای مردان آمریکایی آفریقایی تبار بدون درمان سفلیس اعتماد ندارند. تحقیق اسکیگی و عقیم سازی اجباری بدون اجازه. [13] ، [14] ، [15] ، [16]

شغل: برخی از اقلیت ها و گروه های قومی تعداد نامتناسبی از افراد را در محیط های اصلی خدمات خدماتی مانند امکانات خدمات پزشکی ، مزارع ، کارخانه ها ، فروشگاه های مواد غذایی و حمل و نقل عمومی تشکیل می دهند. [17] به دلیل عوامل مختلف (از جمله تماس نزدیک با مردم یا سایر کارگران ، عدم توانایی کار در خانه و عدم مرخصی استعلاجی با حقوق) ، کارگران در چنین محیط هایی بیشتر در معرض ویروسی قرار می گیرند که باعث COVID-19 می شود. [18]

تحصیلات ، درآمد و فاصله بین فقیر و غنی: بی عدالتی برخی اقلیت های قومی و قومی در دسترسی به فرصت های آموزشی با کیفیت بالا ممکن است منجر به پایین آمدن نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان و دشواری در پذیرش دانشگاه شود. این ممکن است گزینه های شغلی آینده را محدود کند ، و باعث شود آنها مشاغل کم درآمد یا ناپایدار را انتخاب کنند. [19] افرادی که گزینه های کاری محدود دارند ممکن است انعطاف کافی برای ترک شغل هایی که باعث می شود بیشتر در معرض ویروس COVID-19 باشند نداشته باشند. افرادی که با این وضعیت روبرو هستند معمولاً حتی در صورت بیماری نمی خواهند مرخصی بگیرند زیرا بودجه کافی برای خرید مواد غذایی و سایر ملزومات ندارند.

مسکن: شرایط زندگی برخی از اقلیت های قومی و گروه های قومی کاملا شلوغ است ، بنابراین پیروی از استراتژی های پیشگیرانه چالش برانگیزتر است. در برخی فرهنگ ها ، زندگی در چندین خانه از اعضای خانواده برای یک خانه مسکونی معمول است. علاوه بر این ، در طی اپیدمی جهانی COVID-19 ، نرخ بیکاری برخی از گروه های قومی و قومی در حال افزایش و نامتناسب است [19] ، که ممکن است خطر تخلیه ، بی خانمانی یا مسکن مشترک آنها را افزایش دهد.

عوامل فوق و سایر عوامل مربوط به افزایش تعداد موارد COVID-19 ، میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در مناطقی است که اقلیت های قومی و قومی در آن زندگی می کنند ، تحصیل می کنند ، کار می کنند ، سرگرم می شوند و مشغول فعالیت های مذهبی هستند. [5] ، [10] ، [20] ، [21] این عوامل همچنین باعث افزایش برخی از مشکلات سلامتی می شوند و این مشکلات سلامتی خطر ابتلا به COVID-19 شدید را افزایش می دهد. علاوه بر این ، استراتژی های جامعه برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 ممکن است به برخی از گروه های قومی و قومی آسیب غیر منتظره ای وارد کند ، مانند از دست دادن دستمزد ، کاهش دسترسی به خدمات و افزایش فشار. [بیست و دو]


چه می توانیم بکنیم

بیماری همه گیر جهانی COVID-19 ممکن است نحوه ارتباط و حمایت از یکدیگر را تغییر دهد. وقتی افراد و جوامع از توصیه های COVID-19 استفاده می کنند و به موقعیت های مرتبط (مانند تعطیلی مدارس ، تعطیلات محل کار ، فاصله اجتماعی) پاسخ می دهند ، آنها اغلب تأثیر منفی زیادی بر سلامت عاطفی مانند از دست دادن روابط اجتماعی و حمایت اجتماعی دارند. پیوندهای مذهبی ، خانوادگی و فرهنگی مشترک منابع مهم حمایت اجتماعی هستند. حتی اگر فاصله جسمی خود را با یکدیگر حفظ کنیم ، باز هم باید راه هایی برای حفظ حمایت و تماس ، تقویت و تشویق افراد و جامعه برای محافظت از خود ، مراقبت از بیماران ، اطمینان از سلامتی کودکان و کنار آمدن بهتر با استرس پیدا کنیم.


سازمان های اجتماعی و مذهبی ، کارفرمایان ، سیستم های پزشکی و بهداشتی و ارائه دهندگان خدمات ، آژانس های بهداشت عمومی ، سیاست گذاران و احزاب دیگر همگی نقش مهمی در کمک به ارتقا برابری سلامت داشته اند. برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ، باید با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که عموم مردم به منابعی برای حفظ و مدیریت سلامت جسمی و روانی خود دسترسی دارند ، از جمله دسترسی آسان به اطلاعات ، آزمایش های مقرون به صرفه و خدمات پزشکی و بهداشت روان. برنامه ها و اقدامات ما باید مطابق با شرایط جوامعی باشد که مردم در آن زندگی می کنند ، تحصیل می کنند ، کار می کنند ، سرگرمی می کنند و فعالیت های مذهبی انجام می دهند.


داده های مربوط به COVID-19 و نژاد و قومیت

منابع CDC


ردیاب داده COVID

COVID-NET: خلاصه هفتگی داده های بستری در ایالات متحده COVID-19

COVIDView: خلاصه ای از نظارت هفتگی COVID-19 در ایالات متحده

منابع دیگر


ردیاب داده مسابقه COVID برای نماد خارجی پروژه پیگیری COVID

نماد بیرونی داشبورد تعاملی COVID-19 Health Emery University Emory


ارجاع

[1] وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا. عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت [آنلاین] .2020 [به نقل از 2020 ژوئن 20]. قابل دسترسی از https://www.healthypeople.gov/2020/topics-objectives/topic/social-determinants -یک نماد خارجی


[2] Stokes EK، Zambrano LD، Anderson KN، et al. Coronavirus Disease 2019 Surveillance Case - ایالات متحده ، 22 ژانویه - 30 مه 2020. MMWR Morb Mortal Wkly Rep 2020؛ 69: 759–765. DOI: http: / /dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6924e2 نماد خارجی.


[3] Killerby ME ، Link-Gelles R ، Haight SC و دیگران. خصوصیات مرتبط با بستری شدن در میان بیماران مبتلا به COVID-19 - Metropolitan Atlanta، Georgia، March-April 2020. MMWR Morb Mortal Wkly Rep. ePub: 17 ژوئن 2020. DOI: http://dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6925e1 نماد خارجی.


[4] Gold JA ، Wong KK ، Szablewski CM و دیگران. مشخصات و نتایج بالینی بیماران بزرگسال بستری در COVID-19 - جورجیا ، مارس 2020. MMWR Morb Mortal Wkly Rep 2020 ؛ 69: 545-550. DOI: http: //dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6918e1 نماد خارجی.


[5] Price-Haygood EG ، Burton J ، Fort D ، Seoane L. بستری و مرگ و میر در میان بیماران سیاه پوست و بیماران سفید با Covid-19. N Engl J Med 2020. DOI: https://doi.org/10.1056/nejmsa2011686external آیکون.


[6] Millet GA، Jones AT، Benkeser D، et al. ارزیابی تأثیرات افتراقی COVID-19 در جوامع سیاه. Ann Epidemiol. 2020؛ 47: 37-44. DOI: https://doi.org/10.1016/j .annepidem.2020.05.003 نماد خارجی.


[7] Paradies Y. یک بررسی سیستماتیک از تحقیقات تجربی در مورد نژادپرستی و سلامتی که خود گزارش کرده است. Int J Epidemiol. 2006 ؛ 35 (4): 888–901. DOI: https://doi.org/10.1093/ije/dyl056external آیکون.


[8] Simons RL، Lei MK، Beach SRH، et al. تبعیض ، تفکیک و التهاب مزمن: آزمایش توضیحات مربوط به وضعیت جوی در مورد سلامت ضعیف سیاه پوستان آمریکایی. Dev Psychol. 2018 ؛ 54 (10): 1993-2006. DOI : https://doi.org/10.1037/dev0000511 نماد خارجی.


[9] Cordes J ، Castro MC. تجزیه و تحلیل فضایی خوشه های COVID-19 و عوامل زمینه ای در شهر نیویورک. Spat Spatiotemporal Epidemiol. 2020؛ 34: 100355. DOI: https://dx.doi.org/10.1016٪2Fj. sste.2020.100355 نماد خارجی.


[10] Berchick، Edward R.، Jessica C. Barnett، and Rachel D. Upton Raport Current Population، P60-267 (RV)، پوشش بیمه درمانی در ایالات متحده: 2018، دفتر چاپ دولت ایالات متحده، واشنگتن دی سی، 2019 .


[11] کمیته انستیتوی پزشکی (ایالات متحده) در زمینه پیامدهای عدم بیمه. مراقبت بدون پوشش: خیلی کم ، خیلی دیر. واشنگتن (دی سی): مطبوعات آکادمی ملی (ایالات متحده) ؛ 2002. DOI: https://doi.org/ 10.17226 / 10367 نماد خارجی.


[12] انستیتوی پزشکی. 2003. درمان نابرابر: مقابله با نابرابری های نژادی و قومی در بهداشت و درمان. واشنگتن دی سی: مطبوعات ملی آکادمی ها. DOI: https://doi.org/10.17226/10260 نماد خارجی.


[13] کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده. صدای بومی: جدول زمانی: دولت عقیم سازی اجباری زنان هندی را پذیرفته است [آنلاین]. 2011 [به نقل از 2020 ژوئن 24]. در دسترس از URL: https://www.nlm.nih.gov/nativevoices / جدول زمانی / 543نماد .htmlexternal


[14] Novak NL ، Lira N ، O’Connor KE ، Harlow SD ، Kardia SLR ، Stern AM. عقیم سازی نامتناسب Latinos تحت برنامه عقیم سازی Eugenic California ، 1920-1945. Am J بهداشت عمومی. 2018 ؛ 108 (5): 611-613. DOI: https://dx.doi.org/10.2105٪2FAJPH.2018.304369 نماد خارجی.


[15] استرن AM. عقیم شده به نام بهداشت عمومی: نژاد ، مهاجرت و کنترل تولید مثل در کالیفرنیای مدرن. Am J بهداشت عمومی. ژوئیه 2005 ؛ 95 (7): 1128-38. DOI: https://dx.doi.org/10.2105٪2FAJPH.2004.041608 نماد خارجی.


[16] Prather C ، Fuller TR ، Jeffries WL 4th ، و دیگران. نژادپرستی ، زنان آمریکایی آفریقایی تبار و سلامت جنسی و تولیدمثلی آنها: مروری بر شواهد و پیامدهای تاریخی و معاصر برای برابری سلامت. عدالت سلامت. 2018 ؛ 2 (1): 249-259. DOI: https://dx.doi.org/10.1089٪2Fheq.2017.0045 نماد خارجی.


[17] اداره آمار کار ایالات متحده. ویژگی های نیروی کار بر اساس نژاد و قومیت ، 2018 [آنلاین]. 2019 [به نقل از 2020 ژوئن 24]. در دسترس از URL: https://www.bls.gov/opub/reports/race-and-ethnicity/2018/home.htmex نماد خارجی


[18] موسسه سیاست اقتصادی. سیاه پوستان با دو شرایط کشنده ترین موجود ویروس کرونا روبرو هستند - نژادپرستی و نابرابری اقتصادی [به صورت آنلاین]. 2020 [به نقل از 2020 ژوئن 28]. موجود از URL: https://www.epi.org/publication/black-workers-covid/ نماد خارجی


[19] بنیاد آنی ای کیسی. فرصت های نابرابر در آموزش [آنلاین]. 2006 [به نقل از 2020 ژوئن 24]. موجود از: https://www.aecf.org/m/resourcedoc/aecf-racemattersEDUCATION-2006.pdfpdf آیکون iconexternal


[20] Wadhera RK ، Wadhera P ، Gaba P ، Figueroa JF ، Joynt Maddox KE ، Yeh RW و شن C. تنوع در بستری شدن در بیمارستان COVID-19 و مرگ در سراسر محله های شهر نیویورک. جاما 2020 ؛ 323 (21) ، 2192–2195. https://doi.org/10.1001/jama.2020.7197 نماد خارجی


[21] Kim SJ ، Bostwick W. آسیب پذیری اجتماعی و نابرابری نژادی در مرگ COVID-19 در شیکاگو. بهداشت آموزش رفتار. 2020 ؛ 47 (4): 509-513. DOI: https://doi.org/10.1177/1090198120202929677 نماد خارجی.


[22] Web Hooper M، Nápoles AM، Pérez-Stable EJ. COVID-19 و اختلافات نژادی / قومی. جاما 2020 ؛ 323 (24): 2466–2467. DOI: https://doi.org/10.1001/jama.2020.8598 نماد خارجی.