AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

کوروناویروس: اصلی پاندوم: چرا چین رو سرزنش نمی کنیم؟-اتحاد اطلاعات سلامتی

موافقت این است که پاندمیک pneumonia جدید در چین شروع شد و در بازار یک متروپولیس صنعتی بزرگ به نام وهان ظاهر شد.تا زمانی که سه مطالعه علمی این فرضیه رو چالش کردند.

با شهرت آزمایش جهانی، اطلاعات بیشتر و بیشتر برای تحلیل نامیده شده "فیلوژنتیک" استفاده می‌شوند، که کمک می‌کند تا تکامل موقتی NCP را در جمعیت انسان بازسازی کند، با تحلیل تغییرات تغییرات به طور تدریج در ژنوم NCP روشن می‌شود.این یک سوال از بازساخت درخت فیلوژنتیک ویروس است، با فرض که هر تغییر جدید یک شاخه جدید و شناخته شده است.

اما این تحلیل جدید پیشنهاد می‌دهد که موقعیت ممکن است به اندازه‌ی اول به نظر آسان نباشد، و خیلی زود است که بار اخلاقی اخلاقی را روی شونه‌های چین قرار دهد....)

اگرچه این کنسونس برای تقریباً سه ماه نگه داشته شده، حالا توسط تعداد تحقیقات فیلوژنتیک نابود می شود، که نشان می دهد که سیم ویروس که در وهان فرستاده شده است، منبع اصلی ویروس نیست، یا فقط یکی از منابع ممکن است.

هیچ شاخه قدیمی از ویروس در ارتباط با بازار وهان وجود ندارد.

اولین مطالعه برای شک در اصل epidemic از گزارش ۲۴ فوریه توسط تحقیقات IBM در ایالات متحده منتشر شده است.هشدار می‌دهد که سه شاخه وجود دارد، بزرگترین شاخه‌ای از گروه بیماران است.

کسانی که با بازار وهان ارتباطی ندارند.

مردمی که خیلی سفر می کنند

گروه‌های اتنی

مردم با ویروس متفاوتی آهسته‌تر از بقیه‌ها گسترش دادند

یک نتیجه مشابه در آمریکایی دیگر رسیده شد - مطالعه چین در مدرکیو در 5 مارس منتشر شد. در این مطالعه، سه تن پیدا شد، و - دوباره - سطح نزدیکترین به بتکوو rATG 13 در وهان پیدا نشد، بلکه سطح اصلی در ژاپن، ایالات متحده، استرالیا و دیگر منطقه‌های دور از وهان در چین پیدا نشد.

ویروس وهان متفاوت در اروپا و آمریکا

در ۸ آوریل، تحقیقات بریتانیایی و آلمانی یک تحلیل فیلوژنتیک از ۱۶۰ ژنوم ویروسی در مجله آمریکایی منتشر کردند.این ژنوم ها از اطراف جهان بسیار شبیه به یکدیگر هستند، ولی هنوز چند تفاوت وجود دارد که سه نطفه اصلی را تشخیص دهند: A, B و C.

از آنجا که اکثر پرونده‌های اول در وهان متعلق به گروه B هستند، تبدیل گروه B باید نزدیکترین نسبت به سنگ ۱۳ باکتوو باشد (اگر اولین عفونت حیوانات انسانی در واقع در شهر اتفاق افتاد).این پرونده نیستدر حقیقت، نزدیکترین تغییر ویروس پخش گروه A در جنوب چین (نزدیک هنگ کنگ), ژاپن و ایالات متحده است.بالاخره، گروه C به اروپا سخت ترین ضربه زد، در گروه B (...)بعد از تغییر، گروه C فقط در مرحله سوم ظاهر شد.

پیتر فورستر از دانشگاه کمبریج، در یک مصاحبه با کانال تلویزیون چینی cgtn، گفت اولین نویسنده مطالعه رسمی بود: اگرچه روی سطح، خیلی زود است که بگوید که پاندیمی در وهان چین متولد شده است....ولی اگر وهان اصلی خونه نیست، حالا کجا باید دنبال بیمار صفر بگردیم؟...)

یه تصادف در آزمایشگاه ویروس ارتش آمریکا سال پیش

اگرچه این فرضیه هنوز احتمال غیر قابل توجه به وجود خطای انسان یا غیرقابل فعالیت فیزیکی از آزمایشگاه تحقیقات کنار می‌شود، این فرضیه قابل توجه نمی‌کند.اگه اینطور باشه، بیمار صفر ممکنه چینی، فرانسوی یا آمریکایی باشه.

در این مورد، واضح است که اولین دلیل شک، موسسه وهان ویرولوژی است که، به سپاس حمایت فرانسوی، اخیراً با آزمایشگاه P4 آماده شده است.ترامپ بر استراتژی خود استثناء کرد که چین را استثناء کند و حتی در کنفرانس مطبوعات اشاره کرد که دولتش در حال حاضر این مسیر را تحقیق می‌کند، که مخصوصاً توطئه‌کنندگان دوست دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد