AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

احتمال مثبت بودن تست COVID-19 در سیاه پوستان چهار برابر سیاه پوستان است.

تحقیقات جدید نشان داده است که احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان برای ویروس کرونا جدید چهار برابر سیاه پوستان است.

کلیه داده ها و آمارها براساس داده های فاش شده در زمان انتشار است. برخی از اطلاعات ممکن است قدیمی باشد برای مشاهده آخرین اطلاعات در مورد شیوع COVID-19 ، از مرکز Coronavirus Hub ما بازدید کرده و صفحه به روزرسانی رویداد ما را دنبال کنید.


یک مطالعه بریتانیایی نشان داد که در مقایسه با سفیدپوستان ، سیاه پوستان چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان برای آزمایش ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر می شود ، مثبت است.


این مطالعه همچنین نشان داد که احتمال آزمایش مثبت در افرادی که در فقیرترین مناطق زندگی می کنند بیش از سه برابر بیشتر از افراد در فقیرترین مناطق است.


تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بیماری عفونی لانست یکی از معدود مطالعاتی است که برای تشخیص عفونت SARS-CoV-2 در یک بخش مراقبت های اولیه انجام می شود. بیشتر مطالعات در بیمارستان ها انجام می شود و بیماران مبتلا به بیماری شدید را درگیر می کند.


این داده ها به انگلیس کمک می کند تا اقدامات حبس و مشاوره بهداشت عمومی را در ماه های آینده کاهش دهد.


پروفسور سیمون دی لوسیگنان ، اولین نویسنده دانشگاه آکسفورد ، گفت: "اگرچه داده های بیمارستانی بیماران با علائم شدید روند واضحی را نشان می دهد ، اما خطر عفونت در جمعیت عمومی همچنان باقی است این یک منطقه خاکستری است. "مرکز تحقیقات و نظارت بر پزشکان عمومی سلطنتی.


وی افزود: "مهم است که بفهمیم چه گروه هایی در جامعه جامعه بیشتر در معرض ابتلا هستند تا بتوانیم شیوع SARS-CoV-2 و نحوه پیشگیری از موارد جدید را بهتر بشناسیم."


با بروزرسانی های بی درنگ در مورد شیوع پنومونی کرونر جدید در جریان باشید و برای مشاوره بیشتر در مورد پیشگیری و درمان از مرکز ویروس کرونا دیدن کنید.


سوابق بیمار

این مطالعه 500 پرونده الکترونیکی ناشناس بیمار را که به طور خودکار داده ها را در پرونده های پزشک عمومی RSC بارگذاری می کردند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این شیوه ها عموما نمایانگر عموم مردم است.


محققان تأیید کردند که بین 28 ژانویه تا 4 آوریل 2010 ، در مجموع 587 نفر آزمایش ویروس مثبت و 3215 آزمایش منفی داشتند.


بیماران پس از بروز علائم آنفلوانزا یا سایر عفونت های تنفسی مورد آزمایش قرار می گیرند.


درصد سیاه پوستی که مثبت مثبت بود 62.1٪ بود (36 از 58) ، در حالی که درصد سفیدپوست 5/15٪ بود (388 نفر از 2497 نفر).


این یافته پس از سازگاری با بیماری های موجود مانند فشار خون و دیابت ، که بیشتر در میان سیاه پوستان دیده می شود و ممکن است خطر ابتلا به SARS-CoV-2 را افزایش دهد ، قابل توجه است.


با این حال ، به دلیل عوامل دیگر ، از جمله محل کار آنها ، احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان بیشتر است.


در مقاله خود ، نویسندگان نوشتند: "سایر عوامل اقتصادی-اجتماعی که ما اندازه گیری نکرده ایم ، مانند موانع ساختاری اشتغال ، تحصیلات ، درآمد و مراقبت های بهداشتی در موقعیت های پر خطر ، یکی از دلایل این ارتباط است. اکنون آن را کاوش کنید. "


نقض تجزیه و تحلیل در میان افرادی که به دلیل COVID-19 در انگلیس فوت کرده اند ، این مطالعه جدید نشان داده است که آسیایی ها پس از در نظر گرفتن سایر شرایط بهداشتی ، بیشتر از سفیدپوستان عفونت در مراقبت های اولیه را تشخیص نمی دهند.


نویسنده اظهار داشت که از آنجا که آنها از گروه های قومی اقلیت در مطالعه نسبتاً کوچک بودند ، نتایج تحقیقات مربوط به قومیت آنها باید محتاط باشد.


مناطق فقر

تفاوت بین افرادی که در فقیرترین و فقیرترین مناطق زندگی می کنند مشهود است.


در میان 668 نفر از فقیرترین مناطق ، 5/29 درصد (197 نفر) از نظر ویروس مثبت بودند ، در حالی که نرخ مثبت در فقیرترین مناطق 7/7 درصد بود (143 از 1855).


شاید ، به دلیل اینکه فرصت های بیشتری برای ادغام اجتماعی وجود دارد ، به نظر می رسد مردم در مناطق شهری بیش از افراد در مناطق روستایی در معرض خطر هستند.


از 1816 نفر مورد آزمایش در مناطق شهری ، 2/26 درصد (476 نفر) مثبت بودند ، در حالی که در مناطق روستایی 6/5 درصد (111 نفر از 1986 نفر) مثبت بودند.


در مقایسه با تجزیه و تحلیل بیماران بدحال تحت درمان در بیمارستان ها ، تنها شرایط سلامتی قبلی که پزشکان می توانند به طور مستقل آزمایش مثبت کنند ، بیماری مزمن کلیه و چاقی است.


در میان افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، 32.9٪ (68 از 207) آزمایش مثبت داشتند ، در حالی که 14.4٪ از افراد بدون این بیماری (519 از 3595).


2/13٪ از تستهای وزن سالم مثبت بودند (171 از 1،296) و 20/9٪ افراد چاق مثبت بودند (142 از 680).


مانند سایر مطالعات ، احتمال آزمایش مردان نسبت به زنان بیشتر است و بزرگسالان میانسال بیشتر از کودکان در معرض خطر هستند.


از 1612 مرد مورد آزمایش 18.4٪ (296) مرد مثبت بودند ، در حالیکه 13.3٪ زنان مثبت بودند (291 آزمایش از 2،190 تست).


در میان بزرگسالان 40-64 ساله ، 5/18 درصد آزمایش مثبت داشتند (243 نفر از 1316 نفر). در مقابل ، فقط 4.6٪ از کودکان زیر 17 سال آزمایش مثبت داشتند (23 از 499).


آیا سیگار کشیدن محافظ است؟

یکی از شگفت انگیزترین یافته ها این است که آزمایش سیگاری ها نسبت به افرادی که هرگز سیگار نکشیده اند کمتر در SARS-CoV-2 مثبت است.


در میان 413 سیگاری ، 11.4٪ (47) نفر آزمایش مثبت داشتند ، در حالیکه 17.9٪ از افراد غیر سیگاری (201 نفر از 1112 نفر) مثبت بودند.


نویسنده هشدار می دهد: "از یافته های ما نباید در نتیجه گیری کرد که سیگار کشیدن می تواند از عفونت sars-cov-2 جلوگیری کند یا ادامه مصرف سیگار را تشویق کند ، خصوصاً با توجه به خطرات کلی سیگار کشیدن ، و سیگار کشیدن احتمال ذات الریه ریه جدید را افزایش می دهد. ، و توضیحات جایگزین احتمالی برای این یافته ها. "


محققان خاطرنشان کردند که سیگار کشیدن با کاهش غلظت ذرات ویروس در بینی و گلو ممکن است بر حساسیت آزمایش تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، ممکن است افراد سیگاری بیشتر سرفه کنند و بنابراین ممکن است آزمایشات خود را ارائه دهند.


تعصب در انتخاب ممکن است بر همه نتایج تأثیر بگذارد ، زیرا گروه های مشخص کم و بیش در آزمون ظاهر می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد