AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

برای بسیاری از مردم ، مرگ جورج فروید یک اتفاق منفرد نبود

واشنگتن - جمعه شب ، جرالد دیویس (جرالد دیویس) صاحب مشاغل کوچک واشنگتن 67 ساله با مراجعه به یک فروشگاه محلی 7 تا 11 برای خرید مواد ضد دافع حشرات هنگامی که یک وانت پشت سرش سورگوم را راند .


دیویس گفت: "من به آنها احترام گذاشتم که از طریق پارکینگ از کنار من عبور کنند. آنها پشت کامیون من ماندند. این واقعاً مرا ترساند ... بدیهی است که این وضعیت آزار و اذیت است." دیویس گفت .


"آنچه در مینه سوتا اتفاق افتاد - در ذهنم جرقه زد."


دیویس یک ماشین پلیس را در خارج از اتومبیل 7-11 دید ، سپس خودش را کشید و متوقف شد و اسپری حشرات خود را خرید و در مورد تجربه خود با پلیس صحبت کرد.


دیویس به یاد می آورد: "آنها بسیار اخراج شدند. آنها حتی به آنچه من گفتم علاقه مند نبودند."


آنچه در این لحظه رخ داد ، نشان دهنده احساسات بسیاری از سیاه پوستان و طرفداران امروز در سراسر کشور است.


"یادم می آید وقتی 4 ساله بودم نمی توانستم کنار چشمه نوشابه در زادگاهم بنشینم.


ناگهان ظاهر شد رفتن به یک دبیرستان سفیدپوست ، به عنوان یکی از 12 کودک سیاه پوست ، در معرض آزار و تهدید قرار دارد. منفجر شد من بارها توسط پلیس آزار و اذیت شده ام. "


"غریزه من منفجر شد. من به پلیس مراجعه کردم. من اصلاً ترس نداشتم. من فقط گفتم ،" احساسات سیاهپوستان هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا افراد سفید پوست ، به ویژه پلیس برای غیرانسانی کردن آنها آموزش می بینند. "


برای بسیاری از مردم که امروز به بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر ایالات متحده معترض هستند ، مرگ خشن جورج فلوید - او هنگامی که یک پلیس در مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن خود گذاشت ، درگذشت - نه یک حادثه منزوی ، بلکه یک نقطه عطف.

کریم عبدالجبار ، بسکتبالیست معروف در OP-ed برای لس آنجلس تایمز نوشت: "آفریقایی آمریکایی ها سالهاست که در یک ساختمان در حال سوختن زندگی می کنند ، و هرچه شعله های آتش هرچه بیشتر می شود ، دود پر شده است. "


میشل اوباما ، بانوی اول سابق ، در توییتر خود نوشت: "اکنون جورج ، براینا و آمو هستند. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. این بارها و بارها است."


فاجعه اخیر مانند بسیاری از شما باعث بدبختی من شده است. من از یک دل شکستگی خسته شده بودم که به نظر نمی رسید هرگز متوقف شود. حالا جورج ، برونا و احمود است. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. دقیقاً همینطور است ، بی وقفه ، بی وقفه. Pic.twitter.com/lFWEtTzVT 8


-میشل اوباما (MichelleObama) (29 مه ، 2020)

تظاهرکننده دیدر اوبراین آخر هفته بیرون کاخ سفید بود: "جورج فلوید مانند حیوانات کشته شد. همه ما خسته شده ایم. این هنجار است. این چیز جدیدی نیست." در اعتراض به صدای آمریکا گفت


بسیاری از معترضین نگران ویروس هستند - برخی اظهار داشتند که اطلاعات اولیه نشان می دهد که سیاهپوستان آمریکایی نسبت به سفیدپوستان آمریکایی میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر است.


"من ماسک زده ام و سعی می کنم از گروهی از افراد مختلف فاصله امنی را حفظ کنم. من همچنین یک زن سیاه پوست مبتلا به آسم هستم ، بنابراین می توانم به طور قطع در معرض COVID قرار بگیرم ، که همچنین باعث مرگ افراد سیاه پوست به میزان نامتناسب می شود." گفت براین.


داده های حاصل از پروژه ردیابی COVID نشان می دهد که اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما آنها 25٪ از مرگ ملی آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM گزارش داده است که طبق آخرین داده ها ، میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان است.


اما معترضان هنوز احساس می کنند که چنین خطری ارزش آن را دارد. بسیاری از مردم می گویند که این شرایط مشخص مرگ جورج فروید بود - همانطور که در ویدئوی گسترده منتشر شده است - خشم ملی را برانگیخت.


تماشا کنید: ویدیوی موبایل از مرگ فروید و ابری تنش های نژادی آمریکایی Jesumen Oni صدای آمریکا را نشان می دهد

دیویس خودش در خیابان نیست ، اما دارد گزارش می دهد به خواهرزاده و خواهرزاده اش.


وی گفت: "من فقط صبح امروز با آنها صحبت کردم." او گفت که "از ترس آنها" ترسیده است ، اما به آنها نمی گوید داخل بمانند.


"من انرژی و هوشیاری کافی ندارم که به آنها بگویم در یک محیط خلاق زندگی نکنند. امیدوارم با انسانها مانند انسانها رفتار شود."


احساس انسانیت و احساس گوش دادن مهمترین مواردی است که دیویس اکنون می گوید.


اگرچه او از تجربه خود جمعه گذشته شوکه شده بود ، اما او اشاره کرد که وقتی در فروشگاه رفاه با پلیس روبرو شد ، کسی را پیدا کرد که در حال گوش دادن بود.


دیویس بازگو کرد: "دستی در پیشخوان در دست من است. سرم را برگرداندم و مرد سفید پوست به من نگاه کرد و گفت:" آیا می توانم به تو گوش کنم؟ "


دیویس گفت: "من نمی دانم آن شخص کیست."


"اما به نوعی او به من امید داد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد