AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

ویروس کرونا ویروس: ثبت مسابقه در تمام گواهی های مرگ برای ایجاد تصویر واضح تر.

اگر یک مورد از شیوع ویروس کرونا به وضوح قابل مشاهده باشد ، این است که این بیماری به طور مساوی بر همه تأثیر نمی گذارد.


تجزیه و تحلیل توسط اداره ملی آمار به وضوح نشان داد که افرادی که در مناطق بسیار فقیر زندگی می کنند بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند. در مقابل ، در فقیرترین مناطق انگلستان ، 55 مرگ در هر 100000 نفر. 25 در ثروتمندترین مناطق.



همچنین شواهد فزاینده ای وجود دارد که جوامع سیاه پوست ، آسیایی و اقلیت ها به شدت تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته اند. سیاه پوستان نه تنها چهار برابر بیشتر در معرض مرگ ناشی از COVID-19 هستند ، نه سفید پوستان. به طور مشابه ، بیماران غیر سفید پوست مبتلا به ذات الریه کرونر جدید بیش از 34 بودند. ICU



این ارقام واقعاً تکان دهنده هستند و منجر به تحقیق رسمی به رهبری سرویس بهداشت ملی انگلیس و سازمان بهداشت عمومی انگلیس در مورد تأثیر نامتناسب پنومونی تاج جدید بر جوامع سیاه پوست ، آسیا و اقلیت ها شده است.



این ارقام همچنین نشان می دهد که داده ها باید توسط خصوصیات محافظت شده مانند قومیت ، معلولیت ، سن و جنسیت طبقه بندی و تفکیک شوند.



با توسعه همه گیری ، دولت بیش از پیش از این موضوع آگاه می شود. در اواسط ماه آوریل ، سازمان بهداشت عمومی انگلیس نیز بیشتر و بیشتر به این امر اعتراف کرد. اعلام شده است که شروع به ثبت موارد جدید پنومونی کرونر و مرگ و میر در بیمارستان توسط نژاد می کند.



اما ما هنوز به اندازه کافی کار نکرده ایم. فقط با قرار دادن نژاد در کلیه گواهی های مرگ می توان تأثیر زمینه های قومی سیاه پوستان ، آسیا و اقلیت را بر آنها کاملا درک کرد.



با دستان بسته مدیریت کنید

یک مشکل فوری نیز وجود دارد: ما در گذشته این داده ها را جمع آوری نمی کردیم ، و این پاسخ دادن به سیاست امروز را برای ما دشوارتر می کند. حتی اگر اکنون طبقه بندی داده ها را شروع کنیم ، باز هم با این مشکل روبرو هستیم که نمی توانیم آنها را با داده ها قبل از شروع همه گیری مقایسه کنیم.



عدم توانایی در بدست آوردن این داده های با دقت تنظیم شده بدین معنی است که مقامات دولتی هنگام تنظیم سیاست های بهداشتی و اجتماعی علیه COVID-19 مجبور می شوند یک دست را به پشت خود ببندند.

برابری یکسان نیست و عوامل نژادی که با آنها روبرو می شوند "اضافه می شوند": آنها اساساً متفاوت هستند. به عنوان مثال ، آمارهای اخیر نشان می دهد که نرخ بیکاری زنان سفیدپوست غیر معلول 2.9٪ است. تعداد زنان سیاه معلول ، آسیایی و اقلیت (BAME) غیر معلول به 7 درصد و تعداد زنان سیاه ، آسیایی و اقلیت معلول به 14 درصد رسید.



همچنین مهم است که درک کنیم تجزیه و تحلیل داده ها تحت اصطلاحات گسترده ای مانند BAME اغلب کافی نیست. تجزیه و تحلیل میزان مرگ و میر در هر 100000 نفر در انگلیس تفاوت آشکاری را نشان می دهد. بین گروه های قومی - 23 سفیدپوست انگلیسی ، 27 آسیایی ، 43 سیاه پوست ، 69 نژاد کارائیب.



بنابراین ، به دست آوردن داده های بهتر نه تنها به بهبود مجموعه بستگی دارد ، بلکه به طیف گسترده ای از طبقه بندی ها مانند BAME نیز بستگی دارد.



داده ها سیاسی است

اگرچه همه گیری COVID-19 نشان می دهد که داده های بهتری لازم است ، اما بعد سیاسی جمع آوری داده ها را نیز برجسته می کند. اگر الزامات اجباری جمع آوری و گزارشگری وجود نداشته باشد ، این ممکن است بین سطوح محلی و ملی دولت و کشورهایی که انگلیس غیرمتمرکز است ناسازگار باشد.



به عنوان مثال ، در اسکاتلند ، قومیت در گواهی مرگ ثبت می شود ، اما در انگلیس و ولز ، چنین داده هایی به طور معمول ثبت نمی شود. اگرچه گزارش سال 2003 خاطر نشان کرد که جمع آوری این اطلاعات برای رفع نابرابری بهداشتی ضروری است.



پنومونی کرونر جدید این را به عنوان یک شکست کشنده نشان داد. بنابراین ، اکنون لازم است داده های طبقه بندی شده مناسب و به صورت سیستماتیک و استاندارد جمع آوری شوند. این داده ها در کوتاه مدت هنگام پاسخ به COVID-19 ضروری هستند ، اما همچنین به طور گسترده تر با پس لرزه های همه گیری مقابله می کنیم.



در واقع ، انگلستان با بالاترین میزان تلفات در اروپا به یک مرحله مهم رسیده است.این نشان می دهد که برای پاسخگویی بهتر به این بحران به جمع آوری اطلاعات قوی تری نیاز داریم.



ما باید برای رفع نابرابری در جامعه انگلیس اقدامات لازم را بشناسیم و اقدامات لازم را انجام دهیم. اگر بخواهیم جامعه عادلانه ای را که در خدمت همه باشد بازسازی کنیم ، اکنون بیش از هر زمان دیگر به یک پاسخ بین بخشی نیاز داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد