AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

AgaMullah

مقامات می گویند آفریقایی-آمریکایی بیش از 70٪ از مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو را تشکیل می دهد.

بیش از نیمی از مردم شیکاگو به دلیل بیماری ویروس کرونا (ویروس کرونا) ایجاد شده اند و بیش از 70 درصد کشته شدگان مقامات بهداشتی آفریقایی-آمریکایی هستند و شهردار لری لایتفورد روز دوشنبه گفت. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند. داده های شهر.


براساس اطلاعات منتشر شده توسط دولت شهر شیکاگو در روز یکشنبه ، ذات الریه کرونر جدید شیکاگو باعث مرگ 98 نفر شد. از 98 کشته ، 67 نفر آفریقایی آمریکایی بودند.



دکتر آلیسون آروادی ، کمیساریای بهداشت عمومی شیکاگو ، روز دوشنبه گفت: "52 درصد موارد در سیاه پوستان شیکاگو رخ داده است. قابل توجه ترین مسئله این است که ما 72 درصد از مرگ و میرها را در شیکاگو داشته ایم."



CBS Chicago خاطرنشان کرد ، علاوه بر این ، در جامعه Latinx ، گزارش ها به شدت کم گزارش می شوند. لایت فوت اشاره کرد که برخی از جوامع شهری که ارتباط فرهنگی بیشتری دارند ممکن است بیشتر با COVID-19 روبرو شوند.



برایت گفت: "آنچه ثابت شد یک عامل مثبت است ، تبدیل شدن به یک عامل خطر است." "همه ما در این بحران هستیم ، اما همه ما به یک شکل این بحران را تجربه نمی کنیم."



به روزرسانی ویروس کرونا ویروس: شهردار لایتفت به عضو کمیساریای CDPH دکتر آلیسون آروادی برای بحث در مورد داده های جدید در مورد انتقال می رود # COVID 19 https://t.co/GIQ7kFgZvy



-هایلایت شهردار # StayHomeSaveLives (chicagos
) (6 آوریل 2020)

آروادی اشاره کرد که افراد مسن هنوز در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ذات الریه کرونر جدید هستند. وی افزود که کمتر از یک پنجم شیکاگوئی ها بیش از 60 سال سن دارند و از هر 12 نفر 1 نفر بیش از 70 سال سن دارند که حدود 8٪ آنها را تشکیل می دهد.



شهر شیکاگو این نمودار را روز دوشنبه ، 6 آوریل 2020 منتشر کرد ، که نشان می دهد اکثر ساکنان شیکاگو آلوده به COVID-19 آفریقایی آمریکایی هستند. شیکاگو.gov

آروادی گفت: "71 درصد مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو در افراد بالای 60 سال اتفاق می افتد." وی افزود: افرادی که بیماری های زمینه ای مانند بیماری های مزمن ریه ، دیابت و فشار خون بالا دارند ، هنوز هم بیشترین خطر را دارند.



آروادی افزود: "شیوع دیابت در سیاه پوستان شیکاگو دو برابر سفیدپوستان شیکاگو است."



طبق آمار ، مردان در شیکاگو بیشتر به دلیل عادت ها و شرایط زمینه ای مستعد ابتلا به ذات الریه کرونر جدید هستند.



آروادی گفت: در مقایسه با زنان ، مردان میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن بیشتر است ، کمتر به دنبال کمک پزشکی هستند ، بیشتر سیگار می کشند و شستن دست ها و استفاده از صابون کمتر است.



دکتر مونیکا پیک تفاوت های بهداشتی را در دانشگاه پزشکی شیکاگو مطالعه می کند. وی به CBS News گفت که آفریقایی-آمریکایی ها به احتمال زیاد دارای شرایط سلامتی اساسی هستند و هنوز هم کار می کنند.



وی گفت: "هنگامی که شهر دستور جلب مردم را صادر می کند. فروشگاه های مواد غذایی باز هستند. حمل و نقل عمومی هنوز باز است." "افرادی که در این مشاغل کار می کنند عمدتاً یا به طور نامتناسبی به اقلیت های قومی یا قومی تعلق دارند."



دکتر پیک گفت که نژاد و وضعیت اقتصادی-اجتماعی در این روند نقش داشته اند. اما از آنجا که آزمایش به اندازه کافی جامع نیست ، مقامات بهداشتی شهری می گویند ممکن است مشکل واقعی جدی تر باشد.



شهر شیکاگو برای جلوگیری از شیوع ویروس با تیم های ورزشی همکاری می کند

همچنین روز دوشنبه ، شهردار شیکاگو و هشت تیم ورزشی حرفه ای در این شهر با هم متحد شدند و از ساکنان خواستند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.



"خرس" ، "بلک هاوک" ، "گاوها" ، "توله ها" و "وایت ساکس" و همچنین WNBA's "Sky" ، "MLS's Fire" و "لیگ فوتبال زنان فوتبال سرخ" اعلام کردند تمرین "ما بازی نمی کنیم" . هدف آن ترویج انطباق با "دستور در خانه" کشور است.



آسوشیتدپرس (آسوشیتدپرس) گفت این طرح با بیلبوردها و تبلیغات رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در سراسر شیکاگو آغاز می شود. ویدیوی پخش کننده در مرحله بعدی آنلاین خواهد شد.



لایت فوت در بیانیه ای گفت: "من با پیوستن به هر جامعه و دعوت هر جامعه برای مشارکت در آنها ، از هر تیم در شهر خود تشکر می کنم." "آنها بازی نمی کنند ، ما نیز بازی نمی کنیم. هرچه بیشتر در خانه بمانیم و با مسئولیت پذیری عمل کنیم ، زندگی بیشتری می توانیم نجات دهیم و سریعتر می توانیم شهرمان را به مسیر درست برگردانیم و از بازی هایی که دوست داریم لذت ببریم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد